Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret November 20, 2006 Parcelhuse er ikke detsamme som lejligheder. Der gik en reportage i fjernsynet forleden, jeg kan ikke huske om det var i svensk eller dansk tv, hvor en STAKKELS mægler gik rundt helt mutters alene i en lækker lejlighed på Islands Brygge hvor der bare ikke dukkede en eneste lille spekulant op. Neej, hvor var det SYND for ham. Nu var han nødt til at anstrenge sig lidt for at få skidtet solgt, som at ringe rundt i køberkartoteket og holde flere fremvisninger og åbent hus . Det var simpelthen lige så man kunne begynde at tude for den sølle mæglers skyld. (Hvis ingen af jer så indslaget var det nok i svensk tv. :D ) jojo jeg tror det var Peter Norvig der var i tv. Jeg så det ikke, men jeg er da helt enig i at det generelt er rigtig synd for mæglerbranchen som helhed. Måske skulle vi tage initiativ til en egentlig indsamling? Men trist er det da at måtte nedjustere intjeningsforventningerne når man lige har købt villa for 60 mill. i Bagsværd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2006 jojo jeg tror det var Peter Norvig der var i tv. Jeg så det ikke, men jeg er da helt enig i at det generelt er rigtig synd for mæglerbranchen som helhed. Måske skulle vi tage initiativ til en egentlig indsamling? Men trist er det da at måtte nedjustere intjeningsforventningerne når man lige har købt villa for 60 mill. i Bagsværd.Navnet lyder bekendt. Sjovt, det med villaen i Bagsværd nævnte de ikke noget om. Heller ikke hvad lejligheden han prøvede på at sælge, (og fik skrupelløs god reklame for), egentlig var værd. Ikke alle journalister er lige gode til at researche Det er nu synd for ham Norvig, det bliver noget af en (livs- )krise for ham, det her krak i markedet. Snart kan vi fiske ham op fra Frelsens Hærs suppekøkken (hvis de har sådan ét i København?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2006 Det er nu synd for ham Norvig, det bliver noget af en (livs- )krise for ham, det her krak i markedet. Snart kan vi fiske ham op fra Frelsens Hærs suppekøkken (hvis de har sådan ét i København?) Jeg har jo allerede tidligere i tråden foreslået en indsamlig til fordel for stakkels fattige og uformuende ejendomsmæglere - det vides ikke om der måske i smug findes enkelte begejstrede tilhængere af det forslag. Jeg ved det ikke, idet jeg af uransagelige grunde endnu ikke har modtaget nogen pm'ere med indikationer som "HØRT!", "GODT GÅET" eller lign. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2006 Der gik en reportage i fjernsynet forleden' date=' jeg kan ikke huske om det var i svensk eller dansk tv, hvor en STAKKELS mægler gik rundt helt mutters alene i en lækker lejlighed på Islands Brygge hvor der bare ikke dukkede en eneste lille spekulant op.[/quote'] Det var, formentlig, nyhederne på TV2 igår kl. 19 du så. Jeg kan ikke lige linke direkte, men kig her: http://nyhederne.tv2.dk/video/ I midten vælges 19.00 Søndag og så indslaget "Billigere boliger" Bemærk, punktet bliver nok presset ud af listen imorgen til fordel for aktuelle nyheder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2006 Du mener vel dem som skal sælge? Dem der skal købe kan jo nu vælge og vrage, og nemt byde flere hundrede tusinde under udbudsprisen. Eller også kan de bare vente. Jeg ved ikke hvorfra Homes kommunikationschef har tallet med 9% fald fra - jeg stiller mig lidt tvivlende overfor den. Ja dem der kan vente med at købe er i en god situation. Det jeg mener et at os som skal købe nu er i mindre god situation. Jeg så på en lejlighed i går på nørrebro som var sat ned fra 2,1 til 1,7, hvor sælger mindst ville have 1,8 mill. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2006 ned fra 2' date='1 til 1,7, hvor sælger mindst ville have 1,8 mill.[/quote'] Hvis sælger vil have MINDST 1,8 mio lyder det som spild af tid at sætte den til 1,7 mio /Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2006 Hvis sælger vil have MINDST 1,8 mio lyder det som spild af tid at sætte den til 1,7 mio /Søren det kaldes vist psykologi (i den højere skole) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites