Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet September 18, 2006 Har kigget lidt på FogS på ön..... Jeg kan ikke læse mig til om man kan komme og spinne som man vil, eller om det er fastlagt i timer og man ikke må bruge udstyret ellers......??? Nogle der går derude og kan fortælle noget mere?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2006 F og S på Ön Hej du Spinningstimer er fastlagte efter kalender/skema, som man så melder sig på. I styrketræningslokalerne er der rig lejlighed til at komme og gå, som man vil. Der er cykler, løbebånd og diverse fancy udstyr, jeg ikke skal gøre mig klog. Jeg kan anbefale stedet , man skal dog være lidt kreativ mht., hvornår på dagen man vil styrketræne, da der er run på efter arbejdstid i hverdagene. Ellers god fornøjelse.:th2: Hilsen Luggy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2006 Hvad er priserne derude? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2006 Nu er jeg kun på styrketræning, og det er 1600 skr. for et halvt år eller 900 skr. for tre måneder, om man vil. De har dog prisliste på deres hjemmeside: http://www.friskissvettis.org/malmo/ Tja, så bliver det billigere, om man har træningskort til mere end én aktivitet, eks. styrketræning og spinning. F og S findes både på Ön, Parkmöllan og Helenholm ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2006 1800 for 2 aktiviteter i 6 mdr. Det synes jeg er en helt ok pris. Måske man skulle overveje. Nogen der spinner derude der også er i (kage) form? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ansyos 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 træning i Söderkulla Er der nogen der kender nogle gode og ikke alt for dyre træningscentre i eller omkring Söderkulla?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2006 Nu er jeg kun på styrketræning' date='[/quote'] Hvordan er dit indtryk af stedet? Er det kun for steoride jern eller er der plads til folk der uden problemer kan fylde deres bukser ud som ikke nødvendigvis er str 40:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2006 Hvordan er dit indtryk af stedet? Er det kun for steoride jern eller er der plads til folk der uden problemer kan fylde deres bukser ud som ikke nødvendigvis er str 40:rolleyes: Der er flest average Joe's ude på Ön. De lidt mere "hardcore" på Ön har deres eget lokale og der er altså også blandet. Der er mere hardcore i Friskis och Svettis på Parkmöllan. Men stadig ikke sådan, at der ikke er plads til alle typer. Vil du derimod et sted hvor du er i undertal, hvis du ikke har en XXXL-T-shirt og biceps med en omkreds der siger rugbrød, så skal du tage i Athletic Center på Värnhem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2006 Vil du derimod et sted hvor du er i undertal' date=' hvis du ikke har en XXXL-T-shirt og biceps med en omkreds der siger rugbrød, så skal du tage i Athletic Center på Värnhem.[/quote'] Hvis det ikke lige havde været for størelsen på biceps havde det ellers passet meget godt på mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2006 Mit indtryk af de folk, der kommer på Ön, er, at der almindelige mennesker. Der vil altid være wannabees i et center, men who gives a f... Der er unge og ældre, tynde og tykke, trænede og utrænede, øvede og nybegyndere ... igen jeg tror, det også afhænger meget af, hvornår på dagen man slår sine folder der. Jeg kommer der for min skyld, og hvis andre synes det har en vis portion underholdningsværdi for dem .... go ahead. Jeg synes helt bestemt, at bare det man kommer og gør en indsats, er super sejt ... og så er det røvhamrende bedøvende ligegyldigt, om man har rødt hår, skæve tænder, et par sidetasker eller grønne ben .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 24, 2006 Mit indtryk af de folk, der kommer på Ön, er, at der almindelige mennesker. Der vil altid være wannabees i et center, men who gives a f... Jeg kommer der for min skyld, og hvis andre synes det har en vis portion underholdningsværdi for dem .... go ahead. .. Men faktum er stadig at stemningen er god og positiv, ikke "se mig hør mig!!". Jeg har trænet i en del centre snart, og Friskis er klart en af mine favioritter.. ligesom der skal være plads til de "bløde og fyldige" skal der også være plads til "de store og kantede" der går op i træningen med ild og sjæl... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2006 Men faktum er stadig at stemningen er god og positiv' date=' ikke "se mig hør mig!!". [/quote'] Lige præcis! Jeg synes nemlig bestemt, at stemningen er god og positiv i F & S. Man behøver ikke være nervøs for at spørge om råd eller hjælp. Ellers kom jeg der heller ikke .... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2006 Lyder rigtig lovende. Så må man bare se om man får taget sig sammen til at komme afsted:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites