Jump to content
ccdj

Rugemaskine eller Elefant???????

Recommended Posts

Sådan! hey igen..... ja så skriver jeg igen...... men ikke for at beklage mig... bare tre timer efter mit indlæg hertil... ja gæt engang! fra det ene sekund hvor jeg havde det fint til sekundet efter hvor veerne pludselig haglede ned over mig med kun 1 minut imellem... vi fik sendt børnene afsted og ville køre ind for at blive tjekket! jeg trådte ind på fødegangen 19.15...... og tænk jer 19.36 lå jeg med min nye lille prinsesse i mine arme.... længe ventet hurtigt ankommet! se det gik stærkt og her havde jeg lige siddet og beklaget mig....gg en dejlig fin pige på 3280g og 50 cm...... perfekt....... tak for de søde ors og pøj pøj til de andre.. tålmodighed ...selv om det ser håbløst ud....gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

træk vejret! Hej Anja. Det eneste der virker er, at du ved i dit hjerte at han/hun først kommer ud til jer, når han/hun er klar! Baby kommer ud, man har aldrig hørt om nogen der blev derinde.... den kommer bare først, når du har samlet kræfter. Så lav noget andet end at vente.... Lav noget andet end at prøve at sætte fødslen igang.... Få al tiden til fødslen går igang, til at handle om DIG. Sørg for at få sovet alt hvad du kan og egentlig lidt til, du får brug for alle dine kræfter.... Så.... bestil tid til graviditetsmassage, ansigtsbehandling, pedicure (dine fødder har haft det hårdt det sidste lange stykke tid og fortjener at blive forkælet) etc. Brug tiden til at forkæle dig selv... der går jo 6 mdr eller lign før du rigtig kan komme til det igen. Jeg var hos frisør igår med Pelle 21 dg gammel. Det tog 3,5 time at blive klippet, for Pelle skulle lige ammes, så fik han mavekneb, så skulle han skiftes, så ville han kun sidde hos mor, der, da han endelig besluttede at det var trygt at ligge i barnevognen og sove, var lige ved at gå op i limningen og forlade frisørbiksen, med halvt forettet sag. .....og drik te af hindbærblade (bland evt. med mynthe eller fennikel). Kh Petina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

rugemask.... hej Anja... Nå ja tillykke... så ikke lige dit næste indslag i debatten før jeg havde sendt ind... men forhåbentligt kan andre bruge det jeg skriver... Jeg tror i hvert fald at alle os der har født, vil nikke genkendende til fokælelsesbehovet om ikke andet så i retrospekt... kh Petina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hej igen..... tusind tak.... og ja nu vil jeg nyde at det er ovre og nyde min nye lile prinsesse... indtil videre går det rigtig godt.... de to storesøstre er glade og meget stolte og lille Sophia er et vidunder.... spiser og sover..... og sover ca 8 timer om natten....indtil videre da..... så det går godt... vi har faktisk kun en ulvetime om aftenen mellem 21 og 22 hvor hun græder meget.... det passer som regel med at det er tid til det store og når det så er ovre er alt roligt igen......ss pøj pøj til alle herinde og igen tak for gode råd og kærlige hilsner.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites