ccdj 0 Anmeld indhold Skrevet September 15, 2006 ja måtte bare lige af med mine frustrationer.........Min baby vil bare IKKE ud!!!!! Har nu gået og været gravid i 42 uger, hvad sker der lige??? og nu ligger landet sådan at her ude i "bushen" får man sku lov at vente, til man har gået i 43 uger, før de tvinger bebsen til at komme ud til sin mor og far...... :( gode råd til igangsættelse af fødsel modtages.... smil fra Christina A.K.A rugemaskinen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Det er faktisk meget morsomt Christina....... Jeg har lige tænkt på dig og hvornår vi hørte noget til "leveringen"......:D Sex virker ikke..... Er prøvet og bevist videnskabeligt..... Lange hårde gåture skulle tværtimod være en god ting.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Min veninde lavede det ultimative stunt.. Hun ventede tvillinger og VAR GIGANTISK (besværet)... snublede på en græsplæne og landede lige på mavsen så vandet gik... babu babu til sygehuset og 1 time senere lå der 2 fine drenge... Til de bekymrede medhørere, så tog børnene ingen skade og var planlagt til levering 5 dage senere hvis hun ikke selv gik i gang... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Det er faktisk meget morsomt Christina....... Jeg har lige tænkt på dig og hvornår vi hørte noget til "leveringen"......:D Sex virker ikke..... Er prøvet og bevist videnskabeligt..... Lange hårde gåture skulle tværtimod være en god ting..... he he Nej har også læst den artikel med sex....... Har ellers travet rundt med hundene uden nogen effekt. Og var på bellahøj kræmmermarked sidste weekend og "vade" i 2 timer, ingen effekt heller. :D nåhhh men tålmodighed er jo en god ting, bare ærgeligt det ikke er min stærkeste side Du må hilse familien ;) smil herfra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 En Tolstrup ost tar den tid en Tolstrup ost tager :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Er det ikke KLOVBORG?????:D En Tolstrup ost tar den tid en Tolstrup ost tager :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Min veninde lavede det ultimative stunt.. Hun ventede tvillinger og VAR GIGANTISK (besværet)... snublede på en græsplæne og landede lige på mavsen så vandet gik... babu babu til sygehuset og 1 time senere lå der 2 fine drenge... Til de bekymrede medhørere, så tog børnene ingen skade og var planlagt til levering 5 dage senere hvis hun ikke selv gik i gang... Min kære mand har ellers tilbudt at "skyde" efter mig, med nogle af hans hardball våben, han mener selv det ville være enormt sjovt at se mig "springe" rundt :lol: jeg har så takket nej smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Kan man kalde ham "kære" efter dette....???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 En Tolstrup ost tar den tid en Tolstrup ost tager :D okay så bliver det lige lovligt "sort" for mig når vi begynder på oste snak!!! :D hva' findes der ikke nogle gode gamle grøndlandske husmoder råd......????? det må da lige være din boldgade BS!!! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Kan man kalde ham "kære" efter dette....???? ej men det var kære eller skilsmisse :D og vi er jo liiiiige blevet gift så det var sku' lidt for tidligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 okay så bliver det lige lovligt "sort" for mig når vi begynder på oste snak!!! :D hva' findes der ikke nogle gode gamle grøndlandske husmoder råd......????? det må da lige være din boldgade BS!!! ;) Jo spis du noget hvalspæk og lidt sælkøds suppe med ris. Så skal du bare se der sker noget ned omkring mave regionen:sick: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Jo spis du noget hvalspæk og lidt sælkøds suppe med ris. Så skal du bare se der sker noget ned omkring mave regionen:sick: fy for den da.......bare tanken gir mig sku' mavekramper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 fy for den da.......bare tanken gir mig sku' mavekramper It's working!!!!!!!!!!!!!:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 It's working!!!!!!!!!!!!!:th2: I wish!!! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Jeg har hørt rygter om, at voldsom stærk mad skulle være effektivt - lidt chili måske? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Gå på trapper har jeg hørt, men tvivler sku på det virker. Men held og lykke med det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Har du kigget efter snabel lignende udvækster for nylig???? En bums der vokser uhæmmet på balderne eller andet der ikke var der igår???? ;) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 ja måtte bare lige af med mine frustrationer.........Min baby vil bare IKKE ud!!!!! : Har nu gået og været gravid i 42 uger, hvad sker der lige??? og nu ligger landet sådan at her ude i "bushen" får man sku lov at vente, til man har gået i 43 uger, før de tvinger bebsen til at komme ud til sin mor og far...... gode råd til igangsættelse af fødsel modtages.... smil fra Christina A.K.A rugemaskinen :) Åh, det lyder da ikke spor rart at gå og vente! Håber det bliver snart... Jeg kender et lille husmoderråd til den slags... Mener at have læst det i et " Vi Mødre" blad eller noget lignende... En orgasme skulle hjælpe på tingene :o da kramperne dernede skulle sætte gang i ting og sager... har dog af naturlige årsager ikke selv haft muligheden for at afprøve det, men i bladet stod der at det virkede for mange kvinder... Desuden var der snak om at orgasmen også var smertestillende under fødslen, men jeg ved ikke lige hvad jordmoderen siger til den slags :p Håber snart at den lille bebs kommer ud så I kan møde hinanden for første gang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2006 hva' findes der ikke nogle gode gamle husmoder råd......????? SEX SEX OG SEX :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2006 Be om at bliver sat i gang Jeps de venter til uge 43 men hvis du ber om at blive sat i gang - tex du pludselig har det meget dårligt med at skal føde og er bange for de lader de dig ikke vente. Ellers kan jeg bare sige at alle de der "ve-råd" ikke funker har selv for nyligt afprøvet dem - ja med undtagelse af sælspæk ol. De virker i al fald ikke på mig men just go ahead 86% mørk chokolade - gav bare kvalme og jeg ÆLSKER ellers chokolade ( skulle i øvrigt også give glade børn ..... Stærk kaffe - i spandevis ... er jeg nok immun over for efterhånden ( nattevagt i 2 år) Sex HELT sikkert det man har lyst til i elefantstørrelse ... virkede i øvrigt heller ikke Gåture Svanholmsøen rundt med Simon i klapvogn efterfulgt af 2 timers græsklipning - DAIM jeg havde ømme ben dagen efter Trapper samme problem dagen efter Stimulere brystvorter Iflg. forskere skal det ske 3-4 gange om dagen i en time ad gangen Hvem gider det og var de ikke ømme nok i forvejen skulle de i al fald nok blive det Rødvin Skulle iflg. min bedre ½dels kollegaer i PostDK hjælpe - fik 1 glas så var jeg fuld som en allike - nok meget godt det ikke gik i gang der Ananas Råd fra min JM - det hjalp så meget at jeg kun lige nåede at indkøbe dem før vi poppede en mandel Men held og lykke og keder du dig kan du bare gå en tur her ud og få en kop mok :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2006 Sex HELT sikkert det man har lyst til i elefantstørrelse ... virkede i øvrigt heller ikke Virkede for os begge gange. Og selvfølgelig har man da lyst til det ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2006 Hva så Christina, nu må der da været sket noget ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2006 Ja der MÅ være sket et eller andet ????? Ellers kan vi udlåne en tumling på 12 kg til at hoppe lidt på mavsen. Meeen et eller andet må der være sket for der har ikke været nogen aktivitet siden den 16 ........ Iflg. profilen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mor anja 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2007 gravid 3 gang. Hey hey..... her sidder jeg så.... Mor til to piger på 9 og 3.... Jeg havde termin d 11.08.07 hvilket vil sige jeg nu er i 41+1 uge altså 8 dage over tid . jeg bliver vanvittig...... og tror efterhånden alt er afprøvet.... hvorfor vil hun ikke ud ? ja venter mig endnu en prinsesse Har fået løsnet hinder 2 gange.... sex masser af sex er afprøvet.... laaange gå ture... rengøring af hele hjemmet igen og igen.... har slæbt store fliser til vores terrasse...... har haft en uges børnefri. og har også hoppet på turen med amerikansk olie føj! min jm har de sidste to uger sagt ja nu sker det snart ... ih ja. og her er jeg så... 14 dage med veer som starter og stopper og voldsomme mavekramper som vækker mig hver halve time plus de gør at jeg dårlig kan noget om dagen. skal til jm på onsdag.. men dem og deres regler.... vi har med tåre tigget og bedt om at blive sat igang men uden held... kom på onsdag så ser vi hvordan hun har det og ellers har vi jo 3 dages tid derfra... gad vide om det bliver til jul engang:rolleyes: hun er jo snart en kæmpe pige og vi kan da snart ikke vente mere hverken mor far eller de spændte søstre! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2007 Hi hi ....Har desværre ikke nogen trøstende ord til dig, andet end det skal nok ske, når den lille er parat :D Jeg endte faktisk med at gå 18 dage over tid!!!! før Maja meldte sin ankomst:rolleye: Men alt held og lykke med den forestående fødsel :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites