jerikras 10 Anmeld indhold Skrevet September 12, 2006 Tænker om nogen af jer kender til markedet på V. Hindbyvägen 14 i Malmö? Det er en stor lagerhal + et par lokaler hvor man kan købe næsten alt muligt brugt skrammel (og lidt nye ting) samt brugte biler udenfor på parkeringspladsen. Det minder lidt om en ægyptisk basar. Hvis nogen af jer en lørdag eller søndag keder jer og mangler udflugtsmål så er en billig en på opleveren. Stedet har åbent onsdag 16 - 21 samt lørdag/søndag 10 - 16 (tror jeg nok!). Husk mønter til parkeringen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2006 vær særligt opmærksom på parkeringen, da det ser ud som om parkeringsvagterne tjener deres månedsløn derover. :( Jeg mener faktisk at Bazaren hedder "fyndbörsen" , der bliver solgt en masse skrammel og junk derinde, men man kan være heldig at finde noget godt. mht. bilsalget ude foran ville jeg nok lige tænke mig om en extra gang inden jeg gjore et bilkøb der Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jerikras 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2006 vær særligt opmærksom på parkeringen, da det ser ud som om parkeringsvagterne tjener deres månedsløn derover. :( Jeg mener faktisk at Bazaren hedder "fyndbörsen" , der bliver solgt en masse skrammel og junk derinde, men man kan være heldig at finde noget godt. mht. bilsalget ude foran ville jeg nok lige tænke mig om en extra gang inden jeg gjore et bilkøb der Du har ret i, at det hedder Fyndbörsen, og parkeringsvagterne holder der konstant og nogen gange 2 forskellige på samme tid. Det kan ihvertfald ikke betale sig at forsøge at spare de 5 kr. det koster pr. time, fordi sandsynligheden for en P-bøde er næsten uundgåelig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites