Stoney 10 Anmeld indhold Skrevet September 12, 2006 Hej Alle. Nogen der kender til en træningscenter i Malmø med Damp-bad, spa og Sauna? Der må da være et center der kan tilbyde dette. Træner i Sats nu... og er laaangt fra tilfreds med hvad jeg får for pengene. I DK trænede jeg tidligere i Hardwork/Fitness.dk som netop kunne tilbyde Sauna, Spa, Damp og en lille svømmehal til næsten samme pris som i Sats i Malmø. Skriv gerne gode og dårlige centre på evt. VIL finde et nyt sted :D og vil teste et center i aften! -Stoney Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2006 Hej Alle. Nogen der kender til en træningscenter i Malmø med Damp-bad, spa og Sauna? Der må da være et center der kan tilbyde dette. Træner i Sats nu... og er laaangt fra tilfreds med hvad jeg får for pengene. I DK trænede jeg tidligere i Hardwork/Fitness.dk som netop kunne tilbyde Sauna, Spa, Damp og en lille svømmehal til næsten samme pris som i Sats i Malmø. Skriv gerne gode og dårlige centre på evt. VIL finde et nyt sted :D og vil teste et center i aften! -Stoney Hvad med Aqva-kul? Ang. andre träningscentre i Malmö (og omegn ) så bare brug sögefunktionen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2006 Jeg tænkte nok, at Aq-va-kul kom op. Desværre er der lukket indtil videre, da taget er ved at falde ned, og der i det hele taget er så mange mangler, at det vil koste millioner, at få det på fode igen. Det læste jeg i Sydsvenskan i går. Og nej, jeg har desværre intet link. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2006 Jeg tænkte nok, at Aq-va-kul kom op. Desværre er der lukket indtil videre, da taget er ved at falde ned, og der i det hele taget er så mange mangler, at det vil koste millioner, at få det på fode igen. Det læste jeg i Sydsvenskan i går. Og nej, jeg har desværre intet link. http://sydsvenskan.se/malmo/article183417.ece ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites