juel08 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2007 Mig selv: Har en Mazda RX-8 Ønsker mig intet andet! Hej Lars. Jeg har selv overvejet at anskaffe mig en RX-8, Men har også en TT'er i tankerne. Kan du skive lidt mere om hvorfor det er din drømmebil? Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anka 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2007 En blå (jo BLÅ) Ferrari Testarossa. Suck. Jag har nu en röd Fiesta - 96....Dubbelsuck. Du køber da bare en Testarossa på danske plader.;) ;) Jeg har en Alfa og drømmer om en Murcielago, helst en jubilæumsmodel i den specielle blågrønne farve - en version der desværre ikke længere er i produktion:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PerTrelle 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2007 Oh my God... Det er en ... erhmm... Audi!? Man kan godt høre det er det danske forum i Sverige det her... 99% Audi kørere? :-) Hallo Bill Gates, det er jo let nok at spille palermo for lånte penge... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret March 2, 2007 Ja, der trådte jeg da vist så en Audi kører over tæerne? Men helt ærligt. Løse træningsbukser pga. en Audi A5? Det var nu blot den kommentar jeg synes var i overkanten. Bilen er der intet i vejen med. Hvad angår min økonomi så er du ikke den første der har frygteligt ondt bag i uden at vide noget om den PerTrelle. Lige morsomt og smigrende hver gang :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PerTrelle 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2007 Hvad angår min økonomi så er du ikke den første der har frygteligt ondt bag i uden at vide noget om den PerTrelle. Lige morsomt og smigrende hver gang :-) Hehe, tror du...:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2007 Ja, der trådte jeg da vist så en Audi kører over tæerne? Men helt ærligt. Løse træningsbukser pga. en Audi A5? Det var nu blot den kommentar jeg synes var i overkanten. Bilen er der intet i vejen med. Hvad angår min økonomi så er du ikke den første der har frygteligt ondt bag i uden at vide noget om den PerTrelle. Lige morsomt og smigrende hver gang :-) Vi er jo gudskelov forskellige.. Og en Rød spaghetti vogn med nummerpladen Thirsty... Bah - Mig kan ikk li' Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2007 Og velkommen til Jante - nytilflyttet fra Danmark Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites