Jump to content
CoolAIR

Biler, biler og atter biler! Hvad har du nu og hvad ønsker du dig?

Recommended Posts

Har en Renault Clio 1,5 dCI fra 2005. Flytter til malmö til marts 2007 og påtænker at bytte den ud med en Audi A6 fra 2003/2004. Er der forresten nogen der kan gøre sig kloge på om jeg får mest ud af at sælge min bil i danmark inden vi flytter, eller om den med fordel kan sælges i sverige?? Anyone....?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har en Renault Clio 1,5 dCI fra 2005. Flytter til malmö til marts 2007 og påtænker at bytte den ud med en Audi A6 fra 2003/2004. Er der forresten nogen der kan gøre sig kloge på om jeg får mest ud af at sælge min bil i danmark inden vi flytter, eller om den med fordel kan sælges i sverige?? Anyone....?
Tjahhhh ... Da jeg flyttede til Sverige sent 2003 valgte jeg at sælge min Renault Clio 1.5 dCi inden jeg flyttede. Dette fordi denne model ikke var markedsført i Sverige - og stadig ikke er det. Derfor skønnede jeg, at chancen for at få en god pris for den i Sverige var ganske lille. Heller ikke den nye Clio-model markedsføres med diesel-motor i Sverige - bare til orientering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tjahhhh ... Da jeg flyttede til Sverige sent 2003 valgte jeg at sælge min Renault Clio 1.5 dCi inden jeg flyttede. Dette fordi denne model ikke var markedsført i Sverige - og stadig ikke er det. Derfor skønnede jeg, at chancen for at få en god pris for den i Sverige var ganske lille. Heller ikke den nye Clio-model markedsføres med diesel-motor i Sverige - bare til orientering.
Okay tak for svaret, har også haft ualmindeligt svært ved at finde min bil på diverse sider i sverige, så den bliver nok skudt af herhjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det den samme motor som ligger i 3000 GT og har den også turbo på ??
Nej, det er ikke samme motor. Blokken er den samme men der er forskel i indsugning og en række andre forskelle. Den primære forskel er så at den er uden turbo. Desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er vel kun 5 ??? Men' date=' meget kan man sige, men de to modeller minder ihvertfald ikke om hinanden :)[/quote']Jeg ville have skrevet 10...men jeg mistolker nok "2000 - 2005". Så Ja, er det en 2000, så har du ret ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Meget kan man sige' date=' men den er jo fuldstændig identisk med den nye 3-serie fra BMW ???? Er det et Photoshop trick ?[/quote'] Billedet er photoshop, men identisk med den nye 3-serie er den da ikke: BMW335Ci_1.jpg Men i vore dage ligner de fleste biler jo mere eller mindre hinanden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites