Jump to content
CoolAIR

Biler, biler og atter biler! Hvad har du nu og hvad ønsker du dig?

Recommended Posts

En blå (jo BLÅ) Ferrari Testarossa. Suck. Jag har nu en röd Fiesta - 96....Dubbelsuck.
Du køber da bare en Testarossa på danske plader.;) ;) Jeg har en Alfa og drømmer om en Murcielago, helst en jubilæumsmodel i den specielle blågrønne farve - en version der desværre ikke længere er i produktion:( murcielago40th03.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity

Ja, der trådte jeg da vist så en Audi kører over tæerne? Men helt ærligt. Løse træningsbukser pga. en Audi A5? Det var nu blot den kommentar jeg synes var i overkanten. Bilen er der intet i vejen med. Hvad angår min økonomi så er du ikke den første der har frygteligt ondt bag i uden at vide noget om den PerTrelle. Lige morsomt og smigrende hver gang :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, der trådte jeg da vist så en Audi kører over tæerne? Men helt ærligt. Løse træningsbukser pga. en Audi A5? Det var nu blot den kommentar jeg synes var i overkanten. Bilen er der intet i vejen med. Hvad angår min økonomi så er du ikke den første der har frygteligt ondt bag i uden at vide noget om den PerTrelle. Lige morsomt og smigrende hver gang :-)
Vi er jo gudskelov forskellige.. Og en Rød spaghetti vogn med nummerpladen Thirsty... Bah - Mig kan ikk li' :love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites