CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2006 Ja du kan nok heller ikke bruge den til så meget andet ;) Gad vide hvor meget de tager for den over bron? 1 milliard sikkert... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poppelvig 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Har en Renault Clio 1,5 dCI fra 2005. Flytter til malmö til marts 2007 og påtænker at bytte den ud med en Audi A6 fra 2003/2004. Er der forresten nogen der kan gøre sig kloge på om jeg får mest ud af at sælge min bil i danmark inden vi flytter, eller om den med fordel kan sælges i sverige?? Anyone....? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Har en Renault Clio 1,5 dCI fra 2005. Flytter til malmö til marts 2007 og påtænker at bytte den ud med en Audi A6 fra 2003/2004. Er der forresten nogen der kan gøre sig kloge på om jeg får mest ud af at sælge min bil i danmark inden vi flytter, eller om den med fordel kan sælges i sverige?? Anyone....? Tjahhhh ... Da jeg flyttede til Sverige sent 2003 valgte jeg at sælge min Renault Clio 1.5 dCi inden jeg flyttede. Dette fordi denne model ikke var markedsført i Sverige - og stadig ikke er det. Derfor skønnede jeg, at chancen for at få en god pris for den i Sverige var ganske lille. Heller ikke den nye Clio-model markedsføres med diesel-motor i Sverige - bare til orientering. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poppelvig 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Tjahhhh ... Da jeg flyttede til Sverige sent 2003 valgte jeg at sælge min Renault Clio 1.5 dCi inden jeg flyttede. Dette fordi denne model ikke var markedsført i Sverige - og stadig ikke er det. Derfor skønnede jeg, at chancen for at få en god pris for den i Sverige var ganske lille. Heller ikke den nye Clio-model markedsføres med diesel-motor i Sverige - bare til orientering. Okay tak for svaret, har også haft ualmindeligt svært ved at finde min bil på diverse sider i sverige, så den bliver nok skudt af herhjemme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Selvom det ikke er en bil, så vil jeg også være med .... Nuværende: http://www.triumph.co.uk/uk/2139.aspx Ja, så er min Toyota Starlet fra 1988 også blevet opdateret. Eclipse 3.0 GT Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Ja, så er min Toyota Starlet fra 1988 også blevet opdateret. Eclipse 3.0 GT Det er ellers lidt af en opdatering - tillykke med den :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Ja, så er min Toyota Starlet fra 1988 også blevet opdateret. Eclipse 3.0 GT Er det den samme motor som ligger i 3000 GT og har den også turbo på ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Er det den samme motor som ligger i 3000 GT og har den også turbo på ?? Nej, det er ikke samme motor. Blokken er den samme men der er forskel i indsugning og en række andre forskelle. Den primære forskel er så at den er uden turbo. Desværre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Den er stadigvæk fed! Meget elegante luftindtag, hvis det da er sådan nogle... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Ja, så er min Toyota Starlet fra 1988 også blevet opdateret. Eclipse 3.0 GT Tillykke! Nice ride - skal vi ikke lige have et større billede? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Til dem der kunne være interesserede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Til dem der kunne være interesserede Er det en Mitsubishi Eclipse 11/95- Type D30 for så har jeg nogle sänkingsfjeder til den :):) ( 35 mm ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Er det en Mitsubishi Eclipse 11/95- Type D30 for så har jeg nogle sänkingsfjeder til den :):) ( 35 mm ) Nej, det er det ikke... Det er en 3G, 2000 - 2005 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Nej' date=' det er det ikke... Det er en 3G, 2000 - 2005[/quote']LOL...11 år ved siden af....godt forsøgt, Peter. (Var det biler du solgte? ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 LOL...11 år ved siden af....godt forsøgt' date= Peter. (Var det biler du solgte? ) Det er vel kun 5 ??? Men, meget kan man sige, men de to modeller minder ihvertfald ikke om hinanden :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 LOL...11 år ved siden af....godt forsøgt' date= Peter. (Var det biler du solgte? ) Inden du puster dig op så er det fra 11-95 og frem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Det er vel kun 5 ??? Men' date=' meget kan man sige, men de to modeller minder ihvertfald ikke om hinanden :)[/quote']Jeg ville have skrevet 10...men jeg mistolker nok "2000 - 2005". Så Ja, er det en 2000, så har du ret ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Inden du puster dig op så er det fra 11-95 og frem...Ja ja ja...det er fredag - aftrækkeren er måske lidt loose ;) Sorry...vi røg offtopic Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Mmmmmmmmmmm......................lækker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Flere A5 billeder: Meget kan man sige, men den er jo fuldstændig identisk med den nye 3-serie fra BMW ???? Er det et Photoshop trick ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Meget kan man sige' date=' men den er jo fuldstændig identisk med den nye 3-serie fra BMW ???? Er det et Photoshop trick ?[/quote'] Billedet er photoshop, men identisk med den nye 3-serie er den da ikke: Men i vore dage ligner de fleste biler jo mere eller mindre hinanden... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Flere A5 billeder: Fååårk den er fed ;o) Den kommer vist også i cab, right ? Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Jeg sætter lige de to billeder ved siden af hinanden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Jeg sætter lige de to billeder ved siden af hinanden. Bagenden er da identisk, der er endda ens linier fra baghjulet og til lygterne.... booooring Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Fååårk den er fed ;o) Den kommer vist også i cab, right ? Mvh Alex Yes den kommer også i cab. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites