Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Rød ?? Jason Watt har en ... det kunne være ham yep men ikke med DK afgift så vidt jeg ved, mener kun det er til banen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Haves: Gallardo Ønskes:Gallardo Spyder + mindre politi på vejene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 yep men ikke med DK afgift så vidt jeg ved' date=' mener kun det er til banen.[/quote'] Mon ikke det er hans ?? http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article169470.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Har det sidste stykke tid set en GT'er i kbh på engelske plader. Fåååååårk den lyder sprød når han starter op i et lyskryds:love:YES! Den holder parkeret inde i parkeringshuset på Dronningens Tværgade. Har set den et par gange når jeg har parkeret derinde. Desværre ikke "in action" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Haves: 1 stks udkørt Fiat Punto 55S, årgang 95 på danske plader Ønskes: Audi A8, 2003/04 på svenske plader + en rituelt afbrændt Punto. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Haves: 1 stks udkørt Fiat Punto 55S, årgang 95 på danske plader Ønskes: Audi A8, 2003/04 på svenske plader + en rituelt afbrændt Punto. Dine ønsker går vist snart i opfyldelse ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Haves: Gallardo Ønskes:Gallardo Spyder + mindre politi på vejene Giver du en tur? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NGO 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2006 Haves: Audi A6 Allroad 2,5 Diesel Ønsker: V8 benzin. Meget forskelligt er under overvejelse. ØV jeg er træt af Diesel. (nok til dels fordi jeg ødelagde et par cowboybusker i sidste uge ved en tankstander i danmark, ved at spilde diesel på dem). Personligt vil jeg gerne leve med at give 20-30% mere pr km. (i snit) for federe lyd, mindre virbationer, lugt, feel og respons. Emner pt. til overvejelse: Mercedes E500, Audi A6 4,2, Jaugar S-TypeR, XJ8 og XK. BMW 545 og Chrysler 300C 5,7. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JkMa 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2006 Den nye audi TT el. en mini cooper S kunne være et sjovt bekendtskab :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
REMS 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Nuværende : Jeg har selv en 320i kombi E46 fra 05 og vi har lige købt en ny Golf gti til fruen. Har også en 964 turbo 3,6 fra 93 (man kender den hvis man har set Bad Boys). Sidstnævnte ville jeg gerne bytte til en 997GT3, 996GT2 eller 996GT3RS BMW'en er jeg faktisk rigtig tilfreds med og det samme med golf'en. Om 2 års tid bliver 320'eren skiftet ud med en 530-535 diesel kombi og Golf'en beholder vi (eller skifter den ud med den nye S3 hvis økonomien tillader det). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Nuværende : Jeg har selv en 320i kombi E46 fra 05 og vi har lige købt en ny Golf gti til fruen. Har også en 964 turbo 3,6 fra 93 (man kender den hvis man har set Bad Boys). Sidstnævnte ville jeg gerne bytte til en 997GT3, 996GT2 eller 996GT3RS BMW'en er jeg faktisk rigtig tilfreds med og det samme med golf'en. Om 2 års tid bliver 320'eren skiftet ud med en 530-535 diesel kombi og Golf'en beholder vi (eller skifter den ud med den nye S3 hvis økonomien tillader det). Köre du meget på bane siden du gerne vil ha de biler ??:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
REMS 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Ja, Jeg har kørt med PCS siden 2001 med flere forskellige 911'ere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Ja, Jeg har kørt med PCS siden 2001 med flere forskellige 911'ere Cool har du et link :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Cool har du et link :):) http://www.pcsracing.nu/fotoalbum/2006%2D09%20Anderstorp/index.html www.porsche.nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming40 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Ønskebil Min nuværende bil er en Suzuki Swift 1,5, som jeg vil beholde som hverdagsbil, når jeg får råd til bil nr. 2 (om ca. et par år): En Ariel Atom :th2: http://www.arielatom.se/de/export/sites/arielatom_SE/Mediearkiv/Bildgalleri/. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2006 Giver du en tur? hey dude! jeg lærte i skolen at hvis man giver en Gajol til én så skal man give til ALLE! - hvis det ikke var fordi jeg havde lært denne tossede regel så måtte du meget gerne få en tur :D inden jeg fik mulighed for at købe sådan en bil var jeg næsten villig til at slikke asfalten hvor der havde holdt en lambo så jeg ved godt det er en spændende bil :th2: og hvis det stod til mig skulle alle have en så var livet lidt sjovere (måske også mere farligt). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2006 Den nye audi TT el. en mini cooper S kunne være et sjovt bekendtskab :o) Cooper S rules :-) Kanon sjov bil. Den er alle pengene værd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2006 Cooper S rules :-) Kanon sjov bil. Den er alle pengene værd Yeps den er sgu fed men jeg vil ikke indrømme det overfor kæresten ;-) Den kunne være sjov at tage med på bane tro jeg!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2006 Yeps den er sgu fed men jeg vil ikke indrømme det overfor kæresten ;-) Den kunne være sjov at tage med på bane tro jeg!! Det har vi haft og det var sjov :-) Michael var ude med Nyt om Bilen den anden dag og teste den op imod GP'eren, se det var sjovt siger han :) (det kommet i næste nr tror jeg det er) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2006 Det har vi haft og det var sjov :-) Michael var ude med Nyt om Bilen den anden dag og teste den op imod GP'eren, se det var sjovt siger han :) (det kommet i næste nr tror jeg det er) Der står en GP'er hos BMW i Fosie. Helt klart en tur værd at tage ned se denne lille og sikkert MEGET sjove bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2006 Der står en GP'er hos BMW i Fosie. Helt klart en tur værd at tage ned se denne lille og sikkert MEGET sjove bil. GP ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2006 GP ?? Ikke Moto GP racer. Du tænker jo kun på 2 hjul:) . Men en Cooper GP. http://www.mini.com/com/en/mini_cooper_s/index.jsp?content=jcw_gp/content.jsp%3FrefType%3DteaserLink%26refPage%3D/com/en/john_cooper_works/content.jsp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2006 Der står en GP'er hos BMW i Fosie. Helt klart en tur værd at tage ned se denne lille og sikkert MEGET sjove bil. Tror faktisk den blev solgt i sidste weekend da vi var der. Så det bliver ikke meget man ser til dem. Der er kun komme 2 ud af de ialt 2000 der bliver lavet til SE og kun 1 til DK ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2006 Tror faktisk den blev solgt i sidste weekend da vi var der. Så det bliver ikke meget man ser til dem. Der er kun komme 2 ud af de ialt 2000 der bliver lavet til SE og kun 1 til DK ! Masser til salg på Mobile. Desværre skal jeg ikke have ny bil PT, ellers er den helt ideel for mig og mit behov. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heidi 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Haves 1 stl Ford exploere fra 1994 samt 1 stk Suzuki Swift 1, meget lidt.. en lille skøjte, der står og samler støv. Ønskes Ford F-250 eller en Ford F-350 og selvfølgelig skal vi have en gooseneck til hestene Så vores samlede vogntog kommer til at se sådan ud Man skal vel ankomme med stil til western stævner Og det kræver bare en lille lønforhøjelse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites