Furland 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2006 Haves: Fabia RS Ønskes: Ford Mustang 65' (Whitetop kaleche, rød lakering) Mulig ny om 1 1/2 år Octavia RS (nye 170Hk Diesel) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2006 Drømmebilen er BMW M3... realistisk mht. specielt forsikring og benzinøkonomi om 3 år... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2006 Du skal da på ringen med din Yamaha... Det vil vel ta' 20-25 min. at komme rundt *HA! Det er sjovt, for hvor jeg sidder lyder det næsten som en udfordring? Ka den der store dieselfærge i det hele taget bruges til at køre på bane med eller færdes den kun langs de store søfartsruter? :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2006 Tja, men kunne vel altid bruge en Volvo C70 Cab,VW Eos, VW Scirocco (ny) Audi A4 Cab eller måske en Ford Mustang GT coupe og jeg kunne såmænd også købe en hvis jeg ville, jeg gider bare ikke have sådan en dyr bil der skal til service i tide og utide. "20000,- ? For hvad ?" "Ja, nu har vi jo måttet fylde luft i dine dæk, ikk?" "For 20000 ?" "Ja, for din bil skal bruge noget special-luft der skal importeres fra Fransk Guyana og påfyldningen kræver en speciel maskine som man skal på kursus for at lære at bruge." :sick: Mekanikere sucks. Jeg beholder bare Corradoen lidt endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Mmmm A5 når den engang kommer. Men den bliver jo nok dyr... det er jo bare en audi =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Mmmm A5 når den engang kommer. Men den bliver jo nok dyr... Er det bare mig eller minder dens former ikke ret meget om Alfa 159? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Fra den vinkel ligner den en gammel Celica bagtil.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 *HA! Det er sjovt, for hvor jeg sidder lyder det næsten som en udfordring? Ka den der store dieselfærge i det hele taget bruges til at køre på bane med eller færdes den kun langs de store søfartsruter? :-D Hehe... der er vist flere eksempler på at den godt kan komme rundt på en bane .. Bare spørg Sanne eller Kresten :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Yeps... med trillbørshjul og en mere defekt krop så ligner den lidt en Celica. Syntes bare den ser lidt mindre tøset ud - end en TTer Tja, jeg stiller mig altså op i heppekoret. Den er virkelig sprød Har vi hørt nogen priser ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Haves, Kia Picanto og Citroen C8 Drømmen er at udskifte Picantoen med en Subaru Impreza med den fede motor og C8'eren med en Audu Q7 når vi ikke længere skal have tvillingebarnevogn med mere. Men for at de drømme skal indfries er der vist en hel masse virkelighed der skal ske først :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2006 Vi flytter til Sverige den 1.nov og tager vores gode gamle Golf4 stc med. Men har været nede og bestille min ønske bil. En Audi Q7 får den til december, så jeg får en tidlig julegave i år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret September 17, 2006 Haves: VW Polo 1,4 2006 (pendleren) Volvo XC 90 T6 2004 mit alles (familiebilen) Snart Mercedes B 180 CDI 2006 (Konen´s) Ønskes (målsætning inden næste sommer): Konvertering af Polo til Porsche 996 4S evt. cab......Jeg må bare eje en "rigtig" Porsche inden jeg hiver badebukserne frem igen:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2006 Haves Konvertering af Polo til Porsche 996 4S evt. cab......Jeg må bare eje en "rigtig" Porsche inden jeg hiver badebukserne frem igen:lol: Hvordan ser en forkert Porsche så ud ?? :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2006 Hej Peter. Har sendt dig en PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Hvordan ser en forkert Porsche så ud ?? :):) 924, 928, Cayenne med flere :) Skal man være rigtig grov, så alt andet end 911 serien ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Har købt sådan en her i grøn med beige læder og med 2,0 diesel motoren. Både følelse og fornuft (jeg holder et snit på mellem 5,0 l -5,5 alt efter hvad tid jeg møder eller holder fri) Desuden på udkik efter en LR eller anden 4/4. Kunne dog godt drømme om en 911 men det synes fruen er den dummeste ide siden fodbold blev opfundet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Har købt sådan en her i grøn med beige læder og med 2,0 diesel motoren. Både følelse og fornuft (jeg holder et snit på mellem 5,0 l -5,5 alt efter hvad tid jeg møder eller holder fri) Lækker bil, tillykke med den... men... 5 km/l ??? Det er forhåbentlig 5 liter per 100 km ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Lækker bil' date=' tillykke med den... men... 5 km/l ??? Det er forhåbentlig 5 liter per 100 km ?[/quote'] Det er en 2.0 diesel, så det er jo nok 5 km/l ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Jeps den er kører 17,2 på literen ved blandet kørsel. Energi- klasse Bil (*) Årgang Brænd- stof Km/l Udgift pr. år v/20.000 km (**) Ejerafgift pr. år tilføj Jaguar X-Type 2,0 Diesel Estate 2005 Diesel 17,2 9.884 4.500 *) Nyeste model er markeret med *. Kategorien bil omfatter mærke, model, variant og evt. udstyrsvariant. **) Brændstofudgiften er beregnet ud fra en pris på 9,5 kr. pr/l benzin og 8,5 kr. pr/l diesel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Haves: 2000 Saab 9-5 Aero 230 hk - med tændigsproblemer Ønskes: ovenstående uden tændingsproblemer Derudover er det såmænd ikke så svært at lave en lille liste med drømmebiler: High-tech: Saab Aero-X http://www.saab.com/microsites/aero_x/GLOBAL/en/index2.shtml 400 bhp / 500 NM, ingen dørstolper Benzinslugeren: Dodge Charger ca '69-'72 - Den er så stor, ond, grim, latterlig og tørstig Cruiseren: Audi S8 - nåja, og skulle danskerne nok lige lære at køre på motorvej Sporty Spice: Aston Martin DB7 - ved ikke lige hvornår man skulle køre i den ... søndag eftermiddag, eller måske kl. 05.00 en onsdag morgen, hvor man bare kunne trykke den af. Fun car: Den nye TT med Quattro Biler der kunne være sjove at prøve, men som man måske ikke ville eje: Ariel Atom Ford GT Bowler Wildcat Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 924, 928, Cayenne med flere :) Skal man være rigtig grov, så alt andet end 911 serien ;) U NAME it:D + Boxster Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Biler der kunne være sjove at prøve, men som man måske ikke ville eje: Ariel Atom Ford GT Bowler Wildcat Den bil MÅ bare være drømmebilen !... Men, den er halvsvær at købe, det er jo ikke helt almindelig mennesker der fik lov at købe den. Eller, var det bare første serie ? Men, en original GT40 ... YESSIR !!! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Har det sidste stykke tid set en GT'er i kbh på engelske plader. Fåååååårk den lyder sprød når han starter op i et lyskryds:love: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Den bil MÅ bare være drømmebilen !... Men, den er halvsvær at købe, det er jo ikke helt almindelig mennesker der fik lov at købe den. Eller, var det bare første serie ? Men, en original GT40 ... YESSIR !!! :th2: kunne ikke være mere enig. en orginal GT40 er min absolutte drømmebil.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Har det sidste stykke tid set en GT'er i kbh på engelske plader. Fåååååårk den lyder sprød når han starter op i et lyskryds:love: Rød ?? Jason Watt har en ... det kunne være ham Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites