Jump to content
CoolAIR

Biler, biler og atter biler! Hvad har du nu og hvad ønsker du dig?

Recommended Posts

Titlen siger vel alt. Det skal dog være realistisk. Ikke noget med at ønske sig en Ferrari Maranello eller "et" Koenigsegg (med mindre du har mesterslanten :surprise: ) - hvilken bil er realistisk set din drømmebil? Mig selv: Har en Mazda RX-8 Ønsker mig intet andet! VH Lars

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har lige fået vores drömmebil... Porsche 996 turbo... Så går turen snart til Ringen i Tyskland... Vi skal jo slå vores gamle tider som vi lavede i M3 ( min gamle drömmebil ) :) Ps er der andre der er friske :)
Peeeeeteeeeer :th2: giver du ikke en tur (gerne bare som passager)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

For mig lige nu står den på hold. .. Jeg har de biler jeg skal bruge lige p.t BMW Z4 3.0i '03 og BMW X5 4.4i '03 .. men lur mig om jeg ikke ender i en porsche om nogle år .. nå jo .. så er der jo selvfølgelig også en peugeot 406 2.0 '97 som er til salg =) ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har jo lige købt en ny helt A4 2.0T Q, men vi snakker om evt. at se hvad den nye Camaro kommer til at koste når den kommer på marked I 2008/2009. Ellers har vi haft en Chrysler 300C st. car eller en BMW 630-645 oppe og vende nu når vi skal snakke om realistiske biler.:th2: Her er lige et link til den camaro........ http://www.automobilemag.com/auto_shows/naias_2006/0601_chevrolet_camaro_concept/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har lige fået vores drömmebil... Porsche 996 turbo... Så går turen snart til Ringen i Tyskland... Vi skal jo slå vores gamle tider som vi lavede i M3 ( min gamle drömmebil ) :) Ps er der andre der er friske :)
Frisk: JA! Jeg har aldrig været på ringen før, men én gang skal jo være den første. Nuværende bil: 330ci, næste vogn: Alpine white E46 M3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kald mig bare single' date=' dansker og bosiddende i Malmö (for det er jeg), men jeg har altså bestilt den nye Audi TT :) Hvis alt går vel så skulle jeg gerne have den om en måneds tid :th2:[/quote'] Tillykke. Jeg synes den er fed!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites