Jump to content
Carwash

AnneStad Reservation beløb på 50KG

Recommended Posts

Nogen der har betalt 50KG på resvation af lejlighed i Annestad uden noget form for garanti? jeg mangler kontrakt, flytte dato , men jeg har papire på at jeg har overført beløbet til resvation af lejlighed nr. XXXX. skal jeg være bekymret??? jeg har godt nok fået at vide at jeg får oplysningerne fra mælgeren lige så snart de ved noget.. . men dog det skal være flytte klar til jan2007....:thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej carwash De er lidt langsomme, der gik lang tid før jeg hørte fra dem,pludselig ringede de og sagde at jeg kunne komme over for at underskrive kontrakten. skal flytte ind i næste måned, skrev under i august, betalte depositun i feb. mvh. Solero

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej carwash De er lidt langsomme, der gik lang tid før jeg hørte fra dem,pludselig ringede de og sagde at jeg kunne komme over for at underskrive kontrakten. skal flytte ind i næste måned, skrev under i august, betalte depositun i feb. mvh. Solero
Det lyder sku lidt pudsigt det i har været ude for, de 2 gange jeg har købt herovre, har køber og sælger først skrevet under også har man x antal dage til betale udbetaling?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg betalte også 50k i sidste uge' date=' for lgh 308 kv 52 til indflytning i feb 2007. Så jeg krydser også fingre for at det går godt, og OpenHouse ikke går konkurs. Men de virker seriøse og troværdige, og har jo allerede bygget en del med success.[/quote'] Ahh tror jeg fatter hvad det går ud på nu, det er ny byggerier ha ha jamen så blander jeg mig udenom, for det har jeg ikke prøvet:flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen Det er ikke openhouse der er langsomme, men derimod mælgerne Peter Landgren & co. det er nu også et stort firma, så de har sikkert meget at se til inkl. alle boligerne i Annestad. Men man kan da altid ringe og høre dem ad, hvor langt de er nået. Held og lykke:th2: mvh Solero

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites