CoolAIR 10 Anmeld indhold Skrevet September 10, 2006 Nu har jeg ikke lige noget fjernsyn, så æh jeg hører en del radio. Er der andre der har hørt "Mammas nya kille" på svensk P3? Det bliver sendt søndag 10-12 og repris lørdag 16-18. Det jeg forstår af det er temmelig god humor! Generelt er jeg rigtig glad for svensk radio, men det kunne da være sjovt, at måle hvilken station der er favorit blandt os svanskere! Have fun :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 11, 2006 Nu har jeg ikke lige noget fjernsyn, så æh jeg hører en del radio. Er der andre der har hørt "Mammas nya kille" på svensk P3? Det bliver sendt søndag 10-12 og repris lørdag 16-18. Det jeg forstår af det er temmelig god humor! Generelt er jeg rigtig glad for svensk radio, men det kunne da være sjovt, at måle hvilken station der er favorit blandt os svanskere! Have fun :) Du mangler P4 =) .. Specielt lytter jeg til NRJ in the morning, ganske underholdende og behageligt baggrundsstøj som man ikke skal tage stilling til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2006 Du mangler P4 =) .. Specielt lytter jeg til NRJ in the morning' date=' ganske underholdende og behageligt baggrundsstøj som man ikke skal tage stilling til.[/quote']Svensk morgenradio...så er der kun RIX MorronZoo der er værd at bruge tid på, efter min mening. Jeg må indrømme at jeg ryger over på 100FM om morgenen, når jeg når den danske side. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 11, 2006 Svensk morgenradio...så er der kun RIX MorronZoo der er værd at bruge tid på' date=' efter min mening. Jeg må indrømme at jeg ryger over på 100FM om morgenen, når jeg når den danske side.[/quote'] Heldigvis en smagssag =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2006 Jeg har nærmest kun Natradio værterne på pinden når jeg kører på jobbet, så den står 98% af tiden på iPod FM :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2006 Hör och häpna! Det er lidt svært at sige det, men... Sveriges Radio program 1... Helt forfærdelig kanal at høre på gennem en etageadskillelse uden tvivl, men faktisk kan man dumpe ned i meget interessant om det svenske samfund etc, men også visse programmer som er helt uladsighørlige for eksempel Ring P1 med utålelige studieværter og visse programmer, som bare er for pk. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2006 Din Gata, alla talar skånska:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2006 Din Gata' date=' alla talar skånska:-)[/quote']Yup...med lettere sydlandsk accent Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2006 P1 Dansk P1 (yeah, right!) Hvad er der nu galt med P1. det er sku den eneste seriøse kanal Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2006 Hvad er der nu galt med P1. det er sku den eneste seriøse kanal Så er vi to der har stemt på den.. Selvom det er en ræverød kanal.. :) Det irriterer mig bare, at jeg ikke kan høre den i tunellen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2006 Hvad er der nu galt med P1. det er sku den eneste seriøse kanal Overhovedet intet. Og der er vel intet ræverødt ved spændende og vedkommende stof, som man bare aldrig får lyttet til? Men man skal nok skrue rigtigt rigtigt højt op før den kan høres i en etagebygning... Det var mere min egen (manglende) tro på, at P1 kunne vinde denne afstemning. Lige i øjeblikket ligger den dog godt til! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Jeg drømmer om dengang..... kan i huske dengang The Voice spillede musik, og man ikke skal udholde 3 overgerede studieværters forsøg på at være "cool in the morning".... hverken på smartass Københavnsk eller på Stockholmsk, med affekterede 08 : or lespende endelser, og Rasmusradiomus på svensk. Der var engang The Voice var musik..... nu må man holde ud til "10 i træk uden reklamer"... Sukk.... www.allofmp3.com -og en frisk skive i om morgenen. Og nej jeg er ikke gammel fordi jeg snakker om gamle dage..... jeg kan bare bedre lide at mærke kabinen dunker til en gang fed bass, mens en hr. negermand synger om guns, drugs, hores, bitches, money, 22" wheels og andet samfundsguf fra bunden af verden, end selvfede morgenradioværter på samtlige kanaler. Hold nu kæft og spil en plade.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2006 Helt enig, Thomas! Der bliver spillet for lidt musik - og for meget af det samme, efter min mening. Der er intet mere irritererende end at høre den samme sang hver 2. eller 3. time Kan også anbefale www.club977.com hvis man er til 80'er! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2006 Kan også anbefale www.club977.com hvis man er til 80'er! Dét bliver svært på FM ;) ...og vedrørende "samme sang hver anden time" m.m., så kunne jeg komme med en længere udredning hvorfor det er sådan, men undlade at gøre det. Dog vil jeg kaste stikord som "kernelytter", "lyttetid" og "hit" i grams :th2: Nu mangler vi bare klassikeren "...og så alle de skide reklamer!" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2006 P4 er bare irriterende om morgenen. For #¤#%¤%& noget møg musik de spiller og så er det meste dansk musik Lettere belastende, for de har nogle gode indslag for det meste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2006 svensk p1 er slet ikke så tosset. (nu bliver madsen sur på mig) der er også meget godt på p3, som f.eks. public service og jeg tror jeg hørte mammas nya kille igår eftermiddag i bilen, det var meget underholdende. generelt har svenskerne bedre humorprogrammer i både radio og tv. er der nogen der ved om der er en kanal i øresundsområdet der spiller 70'er og 80'er musik, som 107.5 i Stockholm ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2006 er der nogen der ved om der er en kanal i øresundsområdet der spiller 70'er og 80'er musik' date=' som 107.5 i Stockholm ??[/quote']http://www.lugnafavoriter.com/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2006 http://www.lugnafavoriter.com/ Lugnt at man kan lyssna på webbradio! "Mer musik - mindre prat" - sådan skal det være :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2006 http://www.lugnafavoriter.com/ Den station kan mine sarte ører simpelthen ikke holde til. Jeg kalder det de spiller for ''skriiiiklåtar''. De spiller godt nok enkelte, dæmpede ballader ind i mellem, men før eller siden (og som regel før) så brager de her sangere løs der tror de er verdens ottende vidunder, med ballader der skal skriiiiges ud med stemmens fulde pragt. Her fandt jeg lige en oversigt: http://www.spraydio.com/web/portal/fm.jsp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NGO 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2006 Hov.. Hvor er DR P2. Radioen i bilen står normalt på P3 (og trafikradioen) om morgenen og P2 Amadeus om eftermiddagen. Ikke noget som klassisk til at slappe lidt af. Men hvoffor kan man kun høre mainstream kanalerne i tunellen.. det er da ikke public service så. (godt man ikke betaler dansk licens, ellers blev man måske nødt til at brokke sig) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2006 Men hvoffor kan man kun høre mainstream kanalerne i tunellen.. det er da ikke public service så. (godt man ikke betaler dansk licens, ellers blev man måske nødt til at brokke sig) Du betaler vel ikke licens for at høre radio i din bil? I så fald er du blevet snydt... Grunden til at man kan høre P3 i tunnelen (og ikke andre "mainstream" kanaler) er at der skal kunne sendes TA (traffic alerts) via din bilradio. Øresnydskonspiratoriet har også mulighed for at sende trafikmeddelser direkte til køretøjer i tunnelen. Det gøres på engelsk, dansk og svensk (i nævnte rækkefølge ) og med en meget 1950'er inspireret fanfare... Nu handlede afstemningen mest om svensk radio, men du kan jo stemme på "alt andet end svensk"... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites