Jump to content
bobo

forsikringer u 24 år

Recommended Posts

Hej jeg har mødt et problem. jeg har haft kontakt til flere forsikrings selskaber ang. bil forsikring og hver gang dumper jeg ver at jeg mangler to måneder i at være 24:fight: er der nogen der har erfaring med bilforsikring hvis man er under 24 ? MVH Steffan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej jeg har mødt et problem. jeg har haft kontakt til flere forsikrings selskaber ang. bil forsikring og hver gang dumper jeg ver at jeg mangler to måneder i at være 24:fight: er der nogen der har erfaring med bilforsikring hvis man er under 24 ? MVH Steffan
Man venter 2 måneder med at få TT'en forsikret ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jeg har oplevet man få rabat hvis ingen under 25 år køre i bilen. Men ikke at de slet ikke vil forsikre en bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Nadynka

Ring til

Jeg har oplevet man få rabat hvis ingen under 25 år køre i bilen. Men ikke at de slet ikke vil forsikre en bil.
Ring til insplanet og få dem til at finde en forsikring til dig eller sveland forsikring de vil gerne have en under 24 år ;) Nadynka

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
nu har jeg brugt en 24 årigs person nr. han har ikke noget kørekort men det har jeg.. er prisen så det samme?? fordi jeg kunne da for en Honda integra til 11803 om året.. virker vildt :)
Så længe du ikke bruger dit eget personnummer, din egen historik og din egen adresse så kan du ikke være sikker på prisen er den samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så længe du ikke bruger dit eget personnummer' date=' din egen historik og din egen adresse så kan du ikke være sikker på prisen er den samme.[/quote'] ja det kunne jeg godt regne ud.. men han er 24 og jeg er 20.. han har intet kørekort jeg har haft siden 18, ingen bil, men ingen skader heller.. så jeg ligger vel i samme plan eller er der en måde man kan vide det 100% inden man begynder at drømme om bil?? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
så jeg ligger vel i samme plan eller er der en måde man kan vide det 100% inden man begynder at drømme om bil?? :)
Nej! Først når DU har et svensk personnummer, svensk bopæl og et svensk indregistreringsnummer på din drømmebil ved du hvad forsikringen kommer til at koste for DIG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites