Jump to content
Fagerborn

Hattings Håndværkere

Recommended Posts

Jamen Herre Jemini p_79.jpg Rundstykker: Runde boller, hævet til kæmpe strørrelse, nærmest hule, smager af ingenting og har lys eller blandet brikes ovenpå p_82.jpg Håndværkere: 4 kantet boller med mere "bastant" bid og smag. har mørk birkes. p_52.jpg Thebirkes: Winerdej, har lys birkes. Thebirkes med remonce: Winerdej, har mørk birkes. Disse hedder i de tyske forstæder kjøvenhawnerbirkes. og JA, disse herlige morgenbrød er MUMS når man er på vej hjem fra byen, gerne lune.. Man får helt lyst til at tage i byen haha i DK Vi må lave en aftale ala det her http://www.bagerbragt.dk/cl.php :laugh: Der er vel en pensionist i Helsingør der gerne tager turen over sundet søndag morgen, med vores bestilling hahaha. Så kan vi skiftes til at kører rundt og aflevere gotterne. Jeg mener faktisk at de i city gross i Hyllinge har håndværkere på frost. De har tilgengæld ikke gifter og horn Jeg kan godt savne det gode danske brød, men jeg savner mest af alt min søndags avis på morgenbordet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thebirkes spiller slet ikke i samme liga som en god klæg brunsviger! Det er mad for de fynske gu'er! :laugh:
Holde da helt op hvor er det dejligt, at der er noget som holder med mig :th2: Men en god fynsk brunsviger slå sgu alt!! Tak CoolAIR, du er måske også fra fyn?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Disse hedder i de tyske forstæder kjøvenhawnerbirkes.
:laugh: :laugh: :laugh: Det var lige de billeder vi manglede. Så alle ved hvad vi snakker om. Selvom jeg stadig er lidt :confused: om det der renounce eller hvad det hedder. Det lyder lidt som ketchup på leverpostej. Jeg var lige i Føtex i Helsingør i går, de have Håndværkere på tilbud, 10 kroner for 8 stykker. Nu købte jeg dem ikke da jeg skulle videre til Kbh. Men måske tager jeg derover og shopper løs i frysedisken på lørdag. De havde nogen i deres eget bageri de kaldte Skagenstykker, det var nogen grove nogen med mørke birkes. Jeg skal prøve at tage ud til CityGross. De har ikke Håndværkere på CityGross i Kungens Kurva (Stockholm) så jeg er lidt skeptisk, men jeg skal alligevel derud engang for at se hvad de har derude på anden kartoffelrække. Gio > Pas nu på blodtrykket. Jeg tror de små korn hedder frø i Frederikshavn. Sesamfrø, valmuefrø, birkesfrø og hvad der ellers er af frø.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gio> har du prøvet et nybagt thebirkes fra "7-11". Selvom det er sådan nogle fast-bagt-food-ting, så smager de bare pragtfuldt - bedre end bagernes.:love: Ved I forresten, hvorfor de blinde er så glade for morgenbrød med birkes? Det er fordi, de kan "læse" en ny historie hver dag? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gio> har du prøvet et nybagt thebirkes fra "7-11". Selvom det er sådan nogle fast-bagt-food-ting' date=' så smager de bare pragtfuldt - bedre end bagernes.:love:[/quote']Yup....men de slår stadig ikke min lokale Modeco-bagers....:thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites