Jump to content
JJ/JM

Øl tur

Recommended Posts

Törs jag.....? Två Krögare....även kallad Bullen....
:th2: Du burde snart selv skifte navn til "Bullen" ;) Jeg må snart besøge dét sted - de kan jo diske op med det meste, har jeg hørt/læst :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vad f-n tror ni att jag håller på att tjata om hela tiden? Jag har gått dit i 25 år och också jobbat där en period. Stammisarna har "bordnummer". Jag har tex nr 97, så när jag handlar något så bongar de på det nummert....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stammisarna har "bordnummer". Jag har tex nr 97' date=' så när jag handlar något så bongar de på det nummert....[/quote']Jeg regnede skam heller ikke med mindre :) ...tag det som det gazz´ det ér :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været på Bullen, og det er ok, men altså nok federe hvis man som Mohlin er med i inner circle.. Selv om det er cool nok at alle vennerne har stambord, så synes jeg ikke det var specielt fedt at blive smidt væk fra det ene bord til det andet, fordi jeg/vi ikke havde stambord. Og baren var fyldt med folk der stod op og ikke var "venner", så pladsen mindede om et Øresundstog.. Bullen er et sted man sidder og nyder et par øl, og evt noget mad, ikke et sted man står op i flere timer i baren, for der sker ikke en skid der, alá hvad der gør på Skeppsbron :) Men nu kan man så heller ikke sammenligne de to steder på den måde. Man skal nok prøve begge steder selv, Skeppsbron lørdag aften, og Bullen en tirsdag formiddag, så man kan sidde ned :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Egentligen är jag ju jättetråkig... De firar förresten 100 år i år! "live smidt væk fra det ene bord til det andet, fordi jeg/vi ikke havde stambord" WHAT??????? Det är ingen som kan kasta bort dig från ett bord, och det finns VERKLIGEN inga stammisbord. Det jag beskrev var att när jag beställer en öl, så slår de in det på mitt nummer, och så betalar jag när jag går hem. Antingen har du missförstått något, eller så är det en ren löng (sorry, men...). eller så var det ett bord som var reserverat till någon som beställt bord till en viss tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
WHAT??????? Det är ingen som kan kasta bort dig från ett bord, och det finns VERKLIGEN inga stammisbord. Det jag beskrev var att när jag beställer en öl, så slår de in det på mitt nummer, och så betalar jag när jag går hem. Antingen har du missförstått något, eller så är det en ren löng (sorry, men...). eller så var det ett bord som var reserverat till någon som beställt bord till en viss tid.
Ja ja Mohlin, det er selvfølgelig ren løgn :rolleye: Vi bestilte noget mad, og fik besked på at spise hurtigt, da vi ikke kunne sidde ved bordet. Vi tog bordet ved siden af, men der måtte vi heller ikke sidde. Så vi stod i baren et par timer, da der ikke var flere borde tilbage. Men jeg vil som dansker prøve at bestille et bord til på lørdag så :) I øvrigt var omtalte dag, den dag vi havde forårs hygge på Lilla Torg, så vi var nok en otte stykker herfra debatten der tog på Bullen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi bestilte noget mad' date=' og fik besked på at spise hurtigt, da vi ikke kunne sidde ved bordet. Vi tog bordet ved siden af, men der måtte vi heller ikke sidde. [/quote'] Jag skulle tro att bortdet var bokat till andra matgäster. Det finns inga stammisbord. Nej jag tror inte att du ljuger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har været på Bullen' date=' og det er ok, men altså nok federe hvis man som Mohlin er med i inner circle.. Selv om det er cool nok at alle vennerne har stambord, så synes jeg ikke det var specielt fedt at blive smidt væk fra det ene bord til det andet, fordi jeg/vi ikke havde stambord. Og baren var fyldt med folk der stod op og ikke var "venner", så pladsen mindede om et Øresundstog.. Bullen er et sted man sidder og nyder et par øl, og evt noget mad, ikke et sted man står op i flere timer i baren, for der sker ikke en skid der, alá hvad der gør på Skeppsbron :) Men nu kan man så heller ikke sammenligne de to steder på den måde. Man skal nok prøve begge steder selv, Skeppsbron lørdag aften, og Bullen en tirsdag formiddag, så man kan sidde ned :th2:[/quote'] Apropos Skeppsbron lørdag aften :D :D er det snart tid igen....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil ikke garantere noget' date=' men jeg tror der bliver varmet op med lidt fodbold på lørdag... Lur mig om vi ikke ender hvor vi plejer :th2:[/quote'] Nå ja , det var Newerton der skulle spille ikke, sorry Anders ;) Har i en seperat tråd på det....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites