Jump to content
BS

Steve Irwin er ikke længere iblandt os

Recommended Posts

Det kommer vel an på hvad man definerer som et almindeligt liv.... sidst en blev dræbt af en pilrokke var i 1943..jeg mener risikoen for trafikuheld er vel markant større...
Jeg skal ikke være dommer i hvem der lever et almindeligt liv, men det er lidt ualmindeligt at fodre krokodiller med hånden, eller trække en giftig "fisk" med en meget spids hale i halen... Manden må endda have været klar over den mulige risiko ved at blive stukket på baggrund af sin uddannelse... Vil vove at påstå at han opsøgede faren på denne måde... Men uanset hvad så var manden dybt underholdende og spændende at se på. Herhjemme er han kendt som " den tossede dyreven på speed" da manden snakkede og opførte sig fantastisk underholdende :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

Skulle vi så ikke også bare lade manden være død. Om man kunne lide ham eller ej, eller om man synes hans livstil var dårlig mht familie osv kan man diskutere til hudløshed. Men faktum er han er død og om det kunne være undgået eller ej, skal jeg ikke kunne sige, jeg var ikke til stede lige som alle i andre heller ikke var ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er en væsentlig forskel på at opsøge fare og leve et almindeligt liv...
Hvem siger Steve ikke også levede et almindeligt liv? Og hvad er et almindeligt liv? Personligt synes jeg han må have levet et meget spændende liv, og jeg er da ikke i tvivl om at han har været end god far for sine børn (uden jeg aner en skid om det). Fatter ikke folk der mener at man skal tænke sig om to gange hele tiden, bare fordi man er blevet forældrer. I Steve Irwin's tilfælde, så er han jo vokset op sådan (han er en kopi af hans far), og i deres verden er det jo et normalt liv. Andre folk synes måske et normalt liv, er at sidde inden for hjemmets fire vægge og kigge på sine katte. Det synes jeg så må være totalt kedeligt! Man skal da vel for fanden ikke holde op med at leve livet, bare fordi man bliver forældrer, hvis man i øvrigt er der for sine børn, og viser dem den kærlighed de har behov for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon ikke man nu engang bliver den bedste foräldre ved at fortsätte som den person man nu engang er- uanset interesse (eller mange på samme) :rolleyes: ..Hvis man skal tänke på ansvarlighed, burde man så overhovedet få börn i denne overbefolkede, onde og grusomme verden fuld af farer der lurer lige om hjörnet :rolleye::sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han faldt aldrig i min smag - men det skal ikke farve det tragiske faktum at manden nu er død. Jeg tror, et eller andet sted, at Steve bliver godt tilfreds med hans afgang, når det nu endelig skulle være. Tragisk for og med de efterladte - men det sker nu engang hele tiden - og livet går videre, uanset hvor sort det kan se ud til tider. Jeg skal ikke udgyde meninger om hvad han burde have gjort og ikke - men bare ønske at manden kan hvile i fred...hvis han ellers kan lade være med at pille ved de dyr han nu er iblandt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man skal da vel for fanden ikke holde op med at leve livet, bare fordi man bliver forældrer, hvis man i øvrigt er der for sine børn, og viser dem den kærlighed de har behov for.
Det er jo lige præcist det, han ikke er. MERE!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er jo lige præcist det' date=' han [b']ikke er. MERE!
Men skal man så også holde op med at køre bil NÅR man hører om nogen der dør i et trafikuheld? Tror snart ikke der kan tærskes mere på den historie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
404 NOT FOUND
"Den australske regering vil give »Crocodile-Steve« en statsbegravelse, men familien afviser. I stedet vil hans legeme blive kastet for krokodillerne."
Hmmm på et eller andet plan kan jeg godt se ideen idet og alligevel ikke. Sq lidt for bizart for mig. :surprise:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Om du putter ham i jorden og han bliver fortæret af orme og maddiker eller om han bliver spist af dyr han elskede, er da en naturlig ting..... Kan da godt forstå det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
"Den australske regering vil give »Crocodile-Steve« en statsbegravelse, men familien afviser. I stedet vil hans legeme blive kastet for krokodillerne."
Den historie er så en morbid joke der har floreret på nettet og har intet på sig... Politiken har også trukket det tilbage i deres artikel...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites