Furland 10 Anmeld indhold Skrevet September 4, 2006 ... og er man hurtig, kan man frem til d. 6/9 se en udstilling knyttet til fotobogen "Rolling Stones - In the beginning", på Galleri Asbæk i Bredgade. Det er en begrænset udtilling, da det primært var knyttet til Bogens udgivelse i Lørdags, men klart et kig værd. Fotografen er en ældre dansk herre der hedder Bent Rej. Han rejste i de spæde dage 1964-65 rundt sammen med The Stones på deres tourneer, og har taget tusindvis af billeder, fra dengang rullestenen bestod af Mick, Keith, Brian, Bill og Charlie. Dengang hvor de kunne have alt deres grej i en enkelt lille kassevogn. Dengang hvor de stadig var drenge, og festen bestod af JackD og Coca Cola. Udstillingen består af godt 30stk. billeder, og alle kan købes. Ellers i et anfald af semi-selvpromovering kan jeg sige at bogen er et stykke samtidshistorie, om hvordan det var at være stjerne dengang. Selv for en ikke-stones fan, er det stadig et billede af tiden som er værd at læse sig igennem. Bogen har Bent og jeg arbejdet på i godt tre år, hvor jeg har stået for alt scanning og billedbehandling. Næste bog bliver med de "mindre" stjerner som Hendrix, Beatles, The Who, Dylan, Zappa/Mothers of Invention, Animals oma. fra den periode. Den bør være klar til foråret, men om vi når det er en anden sag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2006 Bogen har Bent og jeg arbejdet på i godt tre år, hvor jeg har stået for alt scanning og billedbehandling. Næste bog bliver med de "mindre" stjerner som Hendrix, Beatles, The Who, Dylan, Zappa/Mothers of Invention, Animals oma. fra den periode. Den bør være klar til foråret, men om vi når det er en anden sag...Interessant! Tillykke med udgivelsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites