tReaX 10 Anmeld indhold Skrevet September 3, 2006 Jeg er kommet frem til konklusionen at jeg ikke kan klare den længere uden briller... Derfor vil jeg gerne høre om nogen der har erfaringer med optikere i Malmø området, både gode og dårlige... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacob.hansen 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2006 Jeg bruger Synoptik ved Södervärn. Måske ikke de billigste, men de er gode. Jacob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2006 Jeg bruger Synoptik ved Södervärn. Måske ikke de billigste, men de er gode. Jacob Tak, jeg valgte at benytte Synoptik i Mobilia, de virkede rigtig søde og jeg fandt et stel der faldt i min smag... Stadig billigere end i DK, i hvert fald for samme brille... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2006 Hvad så med noget god billig kontaktlinse ting? noge thvor man kan få dem tilsendt, og ikke altid skal afhente det på posthus... - Men et sted man kan få en synsprøve, samt linser? anyone? els mht. briller, har jeg altid brugt louis poulsen i DK, der ligger en på vesterbrogade... Og de er altså billige og gode. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2006 Hvad så med noget god billig kontaktlinse ting? noge thvor man kan få dem tilsendt' date=' og ikke altid skal afhente det på posthus... [/quote']Sådan foregår det jo herovre, når du skal modtage en pakke. Postbudet har avi´en med, og aldrig pakken. Så du skal under alle omstændigheder ned og stå i kø, hvis det ikke er et brev. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2006 Det kan nu godt lade sig göre... Jeg har nogle gange köbt kontaktlinser hos kontaktlinser.nu, og hvis man bare bestiller en smal pakke får man den ind af brevspräkken :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2006 cool sanne, så ska jeg bare finde ét sted jeg kan få lidt intro til linserne og en test af øjnene ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2006 Det kan nu godt lade sig göre... Jeg har nogle gange köbt kontaktlinser hos kontaktlinser.nu' date=' og hvis man bare bestiller en smal pakke får man den ind af brevspräkken :th2:[/quote']Fair nok...jeg har bare altid måttet afhente alting på mit lokale postkontor, så længe der var tale om alt andet end almindelige breve og reklamer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2006 Fair nok...jeg har bare altid måttet afhente alting på mit lokale postkontor' date=' så længe der var tale om alt andet end almindelige breve og reklamer [/quote'] Du har meget at läre min ven ;) Det er også lykkes mig at få flere CD´er ind af brevspräkken :) Mange (flere) internetsites er åbenbart opmärksomme på "problemet", så de pakker hensigtsmässigt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2006 Du har meget at läre min ven ;) Det er også lykkes mig at få flere CD´er ind af brevspräkken :) Mange (flere) internetsites er åbenbart opmärksomme på "problemet"' date=' så de pakker hensigtsmässigt :th2:[/quote']Jeg lærer aldrig at bestille hensigstmæssige pakker...så det kan du godt glemme ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites