Jump to content
Homer

Boten Anna

Recommended Posts

Du skal ikke spørge hvorfor jeg ved det.... Men' date=' Boten Anna er en chatside som hans kammerat har lavet til ham.[/quote'] Næsten rigtigt. En BOT er en virtuel admin/moderator på en IRC chat. Den holder styr på at folk ikke bander, spammer osv. Derfor kan en BOT "kicke" og "Banne" brugere på denne chat. Kanal henviser til at en IRC chat tit bliver refereret til som en IRC kanal. Hvordan den BOT så forvandler sig til en homo sapiens af hunkønnet har jeg ikke lige gennemskuet. I grove træk er det det den handler om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I grove træk er det det den handler om.
Du har sikkert ret. Sjovt at se at videoen er indspillet i Malmö. Iøvrigt spillede Basshunter sangen på Malmö festivalen om onsdagen på NRJ's scene. Tror lige på at Store Torv blev levende et kort øjeblik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg er bare ved at være sååååååååååååååååååååå træt af det nummer.......:( Og til teenagere der ikke stiller de store krav til musik, men bare til en fast bass rytme, så er den vel ok.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Normalt er jeg ikke til den type musik som lige netop det nummer men jeg synes fandme det rykker og tror gerne at store torg rykkede for vildt!
Synes også sangen er SUPERFED, men damn jeg krummede tæer over den musikvideo... Den var godt nok amatøragtig... EDIT: ... og fandt ud af hvorfor efter at have set reportagen på SVT...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites