Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Skrevet August 30, 2006 Nu har jeg haft flere uheldige oplevelser med aut. Mercedes værksteder her i skåne. Og vil derfor advare eventuelle brugere mod disse forhandlere. Mercedes Lund: Jeg kørte bilen til stort serviceeftersyn med besked om at den skulle være klar til at gå gennem en besiktning 14 dage efter dette service. Cool nok, jeg modtager bilen retur betaler glædeligt de 10600 SEK som det koster. Bemærkningerne fra Mercedes er at der skal to nye forfjedre og en ny bærekugle på. Da de ikke har reservedelene på lager booker vi en ny tid ind - og jeg får beskeden at jeg sagtens kan køre i bilen da de sidste småting ikke er alvorlige. IKKE alvorlige, ja goddag min bare efter kun 1500 km falder det ene forhjul næsten af, hjulet sidder i hvert fald som om det ligger ned. Ind på værksted i Danmark, hvor der skal sættes en ny spindel og et nyt forhjulsleje på kostpris dk 5500. Værkstedet i dk giver mig delene med så jeg kan konfrontere MB i Lund, med beskeden om at forhjulsleje var pulviriseret og bærekuglen intet fejler. Altså deres fejl på MB i Lund - MB i Lund ja de er ligeglade, og vil ikke dække omkostningen på dk reparationen. Jeg kunne jo bare have ladet bilen stå i de 2½ uge på værkstedet til trods for at de sagde at jeg sagtens kunne køre videre. Så nu må jeg leve med bremseskive, og klodser på det ene hjul som ikke længere er omfattet af garanti, en ødelagt alufælg osv. SÅ BRUG ALDRIG MB I LUND. Mercedes i Malmö: Min gearkasse går i nødfunktion, jeg kører ind på mb i Malmö fredag aften, og deres 24 timer service kigger på bilen og siger til mig at den blot mandag skal have skiftet gearkasse olie og filtre så er den som ny igen - Mandag efter middag modtager jeg så en sms om at nu er bilen klar til afhentning. Glad tager jeg afsted for at hente bilen, så jeg kan blive godt kørende igen. TROR jeg, for jeg når dårligt ud af deres P plads før gearkassen igen går i nødfunktion. Klart kører jeg tilbage og siger at dette vil jeg ikke betale for. Hvorfor de tager den ind på værkstedet igen. De forstår det dog ikke helt for de har jo prøvekørt bilen i 15-20 min, uden problemer. Tirsdag hører jeg intet og ringer derfor selv til dem kl. 15.00 og får beskeden at den er ikke færdig endnu, og ham der reparerer den er gået hjem for idag. Idag onsdag hører jeg igen intet, og tager derfor selv igen kontakt til dem kl. 16.00 Ja de havde da ekstremt travlt lige nu, men bilen skulle have en ny gearkasse. Jeg spørger pænt om pris, hvor jeg igen får at vide de har ekstremt travlt, så hvis jeg vil have en pris må jeg selv komme forbi og få den for der står andre end mig i kø. Lettere sur kører jeg turen fra Eslöv til Malmö igen og konfrontere dem. Nå ja pris for ny gearkasse 24000 + moms og montering. Jeg siger nej tak eftersom jeg kan få den nyrenoveret i dk (med 2 års garanti) for 10.000,00- og det forstår han godt, men de renoverer ikke gearkasserne på mb i sverige, da de sender dem til kbh. OK jeg beder så om at få bilen udleveret så jeg kan transportere den til dk.- Men,men næ nej den går ikke for jeg skal jo lige betale dem for det første servicebesøg og 3 timer ekstra før jeg kan få udleveret bilen. Dette nægter jeg selvfølgelig da bilen jo ikke er repareret som de fortalte mig. Jeg tilbyder at betale for 24 timers tilkaldet og matrialeforbruget, men arbejdstiden vil jeg ikke betale for. Summa summarum jeg får ikke bilen før jeg har betalt hele regningen for et stykke arbejde som de ikke har udført - MAGEN TIL KLAMHUGGERI HAR JEG SJÆLDENT MØDT. BRUG IKKE MB I SVERIGE - DE ER FOR SVINSKE OG NOGLE MEGA AMATØRER! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Det har du HELT ret i..... Glade fjolser!!! Jeg bruger Mercedes i Roskilde til service..... Rigtig godt og billigt!!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Det har du HELT ret i..... Glade fjolser!!! Jeg bruger Mercedes i Roskilde til service..... Rigtig godt og billigt!!! :) Det er sjovt nok også dem jeg har brugt før og aldrig har jeg haft lign. problemer. Du kan også bruge kyed i kbh. når det er mekaniske problemer, han er ekstremt billig og laver næsten ikke andet end MB Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Vi har også haft en MEGET dårlig oplevelse med Bilpartner i Skåne angående Rikke's Zafira OPC. Tror sgu det er generelt herovre, at de bare ikke kender til begrebet service og fleksibilitet på de autoriserede værksteder.... Det er sjovt nok også dem jeg har brugt før og aldrig har jeg haft lign. problemer. Du kan også bruge kyed i kbh. når det er mekaniske problemer, han er ekstremt billig og laver næsten ikke andet end MB Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2006 [service derinde (Eminsauto.dk)bliver påtegnet på stemplet med et autorisationsnummer' date= så service er OK. Og hvad er så lige det ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2006 Ja vi har også fået et dårligt indtryk af MB i Helsingborg, selvom vi aldrig har brugt dem. Vi kører gerne hver gang den "lange" tur til Ängelholm. De er super flinke og har aldrig haft problemer med dem. Nu har jeg godt nok heller ikke fået lavet mere end et stort service og et lille service samt det med importnøgler. Ja og så er prisen det halve af hvad MB tager i Hillerød. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2006 Hvis du kan finde min tidligere Mercer' date= så kan vi jo lede efter stemplet i den der servicebog, for den fulgte jo også med i handelen. Men vigtigst er det jo uanset hvad at han laver det ordeligt uden at lyve. Der stod autorisation, og så skrev han et nummer i, og ja jeg tror faktisk det var 6 ciftre, kan ikke husk om det begyndte med 5- eller 6.... det er en BMW og en AUDI siden Miriam ;) Ok, men den er ikke længere end at han ikke er aut. Er ikke itvivl om at han gør et godt stykke arbejde, men "fuld" service bog kan man ikke sige man har længere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2006 Jeg stod derude en dag hvor han diskuterede med en ansat fra bogholderiet' date= fordi MB ville have han var linket op på deres servicebase af en eller anden art. Men det ville han ikke, fordi de også ville have at han skulle betale det hele. En lille sjov fætter, men kors hvor han råber højt Men man kan jo bare ringe til ham så ved man jo om han er autiseret- sotori- autorisj......*Suk* godkendt af MB. Jeg tror ikke jeg behøver ringe til ham om det, han figurere ikke på nogle lister, så det er han jo ikke...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2006 Ellers er der MB i Ystad super service og de er meget billige... Ps de henter og bringer bilen når den er färdig :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret September 4, 2006 Mercedes Malmø er suverænt den mærkeliste butik jeg nogensinde har besøgt. Har aldrig oplevet så mange ligegyldige lalleglade ignoranter med så fin indpakning. Sjovt Du skriver dette.....!! Jeg har været inde hos MB Malmö 3 gange på et måned, da jeg leder efter en MB B180 CDI til konen.....Alle 3 gange var jeg i jakkesæt og skjorte og ALLE gange var der INGEN sælgere eller andet godtfolk som spurgte om de kunne hjælpe med noget:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 4, 2006 Nej.... Jeg ville gerne købe den E55'er de har stående..... Om de gad at komme ud af deres kontor for at betjene kunder.....Nææææææ...... Så jeg finder nok et andet sted at handle bil...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2006 Nej.... Jeg ville gerne købe den E55'er de har stående..... Om de gad at komme ud af deres kontor for at betjene kunder.....Nææææææ...... Så jeg finder nok et andet sted at handle bil...... Det er da en kedelig spand, Mule.. Hvorfor ikke denne i stedet?? http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=2B858690B018D8 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 4, 2006 :D Den er sgu lidt over mit budget............. :D Det er da en kedelig spand' date=' Mule.. Hvorfor ikke denne i stedet?? [url']http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=2B858690B018D8 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 MB service Jeg kan kun anbefale MB i Ystad (www.ystabilcenter.se) Super flinke, aldrig noget bøvl, prisen er fair - plus de henter og bringer øsen til din hjemmeadresse (også i malmö selvom det ikke står på deres hjemmeside). Fik min S500 ordnet hos dem - og jeg har været fuldt tilfreds :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 Mercedes Malmø er suverænt den mærkeliste butik jeg nogensinde har besøgt. Har aldrig oplevet så mange ligegyldige lalleglade ignoranter med så fin indpakning. Sjovt Du skriver dette.....!! Jeg har været inde hos MB Malmö 3 gange på et måned, da jeg leder efter en MB B180 CDI til konen.....Alle 3 gange var jeg i jakkesæt og skjorte og ALLE gange var der INGEN sælgere eller andet godtfolk som spurgte om de kunne hjælpe med noget:rolleye: Det er skuda meget normalt her i sverige, nogle steder har de sågar skilte hvor der står at man selv skal opsøge personalet hvis der er noget man vil have hjælp med. Syntes da også at det er rart at man kan gå i fred og kigge biler:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JBM 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2011 Krydspostering. Se enslydende indlæg i: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=21214&p=237596#post237596 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites