larscph 18 Anmeld indhold Skrevet August 28, 2006 Kender man dem her? http://www.skanepartiet.org/ De går til valg på at genstarte Barsebäck, selvstændigt Skåne og bl.a. udvise alle der ikke vil aflægge trosbekendelsen: "Jeg tror på Skone och inte på Islam, skål", och då skåla i lettöl. Tænk bare.... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2006 Haha... det er sgu underholdene... eller, det er en joke, ikk ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2006 Jeg tror faktisk de mener det(!!!) Der var sådan en fin husstandsomdelt "informationsfolder" med deres partiprogram trykt inden i. Scary stuff... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2006 7. Eleverna måste få respekt för lärare och vuxna Eller, på dansk "medvind på cykelstierne" Det er jo li'som ikke noget de kan regulere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2006 HEHE de er sku nogle sære mennesker.... De har deres tilholdssted i min opgang, de har vist også deres egen radiokanal kørende derfra..... De virker flinke nok men der er sku også nogle sære typer. Hvis jeg ikke husker meget galt har de vist også gerne ville af med os danskafolket, der står vist noget på deres hjemmeside om det samme Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites