Jump to content
Gio

Så bliver det vist ikke meget mindre...

Recommended Posts

Charmerende midtpunkt for livsinteresse. :laugh:
Nu du siger det, ja...hehe. Om ikke andet, så kommer man da hinanden ved. "Skat...hopper du lige over remote´n og fodrer Lille-Bløp? Og ta´ lige vasketøjet med fra ovnen nu du læner dig til højre!...så er du sød! *smiske-smiske*" :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
perfekt størrelse til: "hov nu blev jeg for fuld igen og må hellere lade være med at tage hjem til konen" :-)
Der kan sikkert sagtens bo ni mennesker fast på adressen, hvis du spørger de rigtige (i Kbh....:rolleyes:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjuvlyssnat "Jeanette, en af grundene til, at vi måske er ved at glide lidt fra hinanden som veninder er sådan noget som det der med, at du så lige mener du skal nævne, at du ikke synes vores nye lejlighed i Malmö er så stor igen, og det er den måske heller ikke målt i kvadratmeter, men det er så en af de ting, du ikke ved så meget om, men de svenske kvadratmeter er jo meget meget større end de danske, det kan du tjekke på Øresundsdebatten, hvis du ellers magter det, og så er den faktisk meget veldisponeret, man tager ikke ét overflødigt skridt i køkkenet, hvis du lagde mærke til det, nåmen det lagde du så ikke mærke til... og så vil jeg også godt lige nævne for dig bare som en biting altså, at I har jo en Mazda 323 fra 1994, og det kan da sikkert være en udmærket bil for sådan nogen som jer, der ikke stiller så store krav til tilværelsen, og det er så noget, jeg bare lige vil nævne for dig som en biting, at Brian og jeg rent faktisk har en bil med 542 hestekræfter." :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold fast, så lille en lejlighed. Hvor højt mon der er til loftet ?? Vi snakker KUBIK. Jeg er sikker på den produktive familie mangler oplysninger om hvor HØJT der er til loftet. 5 etager i sengen - hvis alle ni unger skal kunne være der - med far og mor og babyen i nederste køje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites