Merethe 10 Anmeld indhold Skrevet August 24, 2006 Da jeg planlægger at rejse et halvt år til udlandet efter nytår vil jeg bare høre om der er nogen som ved hvordan jeg skal forholde mig ang. min bil? -Må den stå i carport i DK alle månederne (uden at blive kørt i) -Kan man holde pause på forsikringen? -Er der evt. nogle som bor ude på landet her i Malmø eller omegn som for et symbolsk beløb kan have min bil stående det halve år? Well, det var vist det:o PFT Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2006 Da jeg planlægger at rejse et halvt år til udlandet efter nytår vil jeg bare høre om der er nogen som ved hvordan jeg skal forholde mig ang. min bil? -Må den stå i carport i DK alle månederne (uden at blive kørt i) -Kan man holde pause på forsikringen? -Er der evt. nogle som bor ude på landet her i Malmø eller omegn som for et symbolsk beløb kan have min bil stående det halve år? Well, det var vist det:o PFT -Ja - Ja du kan afstille den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2006 -Ja - Ja du kan afstille den.Som Thomas skriver, så kan du "avställa" bilen i den periode du er væk. Hermed stopper din forsikring også automatisk, medmindre du aftaler andet med dit forsikringsselskab. Det ville jo stadig være rart at bilen var forsikret, hvis nogle skulle få lyst til at se hvor mange omgange sidespejlene kan dreje :o http://www.vv.se/templates/page3____620.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Merethe 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2006 takker mange gange:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2006 Hej Merethe, Vi flytter - om Gud, mægleren, sælgeren, håndværkerne samt køber-af-min-andelslejlighed vil - til Eslöv-området i løbet af de næste 2-3 måneder. Vi har mere end rigelig plads, så du skal være velkommen til at stille din bil hos os. Du skal nok bare tage en form for 'overtræk' til bilen med, da jeg desværre ikke kan tilbyde en garage eller carport. Hvis det har nogen interesse, så lad os sludre sammen, når det nærmer sig... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Merethe 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2006 Hej Merethe, Vi flytter - om Gud, mægleren, sælgeren, håndværkerne samt køber-af-min-andelslejlighed vil - til Eslöv-området i løbet af de næste 2-3 måneder. Vi har mere end rigelig plads, så du skal være velkommen til at stille din bil hos os. Du skal nok bare tage en form for 'overtræk' til bilen med, da jeg desværre ikke kan tilbyde en garage eller carport. Hvis det har nogen interesse, så lad os sludre sammen, når det nærmer sig... :) Det var sødt af jer.... Vender lige tilbage når jeg finder ud af noget nærmere. Og held og lykke med flytningen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites