denizu 10 Anmeld indhold Skrevet August 24, 2006 Hej Jeg er en 25 årig ung mand der søger fuldtidsarbejde i Malmø. I det sidste 1,5 år har jeg arbejdet ca. 50 timer på et børnehjem i udlandet. Jeg har taget 2 år af pædagoguddannelsen, og har orlov i 1 år. Har også meget erfaring fra lager og købmand og har desuden været formand for en sportsforening. Jeg er interesseret i al slags arbejde. Email: Dk@bonaducce.com Tlf: 60701980 Med Venlig Hilsen Deniz Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2006 Hej Jeg er en 25 årig ung mand der søger fuldtidsarbejde i Malmø. I det sidste 1,5 år har jeg arbejdet ca. 50 timer på et børnehjem i udlandet. Jeg har taget 2 år af pædagoguddannelsen, og har orlov i 1 år. Har også meget erfaring fra lager og købmand og har desuden været formand for en sportsforening. Jeg er interesseret i al slags arbejde. Email: Dk@bonaducce.com Tlf: 60701980 Med Venlig Hilsen Deniz Har du ikke lavet andet end 50 timers arbejde det sidste halve år. Tror sku ikke det er noget du kommer langt med:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denizu 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2006 50 timer om ugen!!:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2006 50 timer om ugen!!:th2:Ta´ dén ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret August 25, 2006 Her er der nok kun en vej, du skal ud og söge direkte i butikker/lager personligt. Du kan gå op til kommunen og se om der er jod i pleje/pädagogsektoren. Normalt er det de studerende der har disse job om sommeren, men de skal jo til at läse igen. Men personligt og bare gå på, der er svärere end i Dk da ledigheden her er större. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites