Jump to content
denizu

Søger Job I Malmø.

Recommended Posts

Hej Jeg er en 25 årig ung mand der søger fuldtidsarbejde i Malmø. I det sidste 1,5 år har jeg arbejdet ca. 50 timer på et børnehjem i udlandet. Jeg har taget 2 år af pædagoguddannelsen, og har orlov i 1 år. Har også meget erfaring fra lager og købmand og har desuden været formand for en sportsforening. Jeg er interesseret i al slags arbejde. Email: Dk@bonaducce.com Tlf: 60701980 Med Venlig Hilsen Deniz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Jeg er en 25 årig ung mand der søger fuldtidsarbejde i Malmø. I det sidste 1,5 år har jeg arbejdet ca. 50 timer på et børnehjem i udlandet. Jeg har taget 2 år af pædagoguddannelsen, og har orlov i 1 år. Har også meget erfaring fra lager og købmand og har desuden været formand for en sportsforening. Jeg er interesseret i al slags arbejde. Email: Dk@bonaducce.com Tlf: 60701980 Med Venlig Hilsen Deniz
Har du ikke lavet andet end 50 timers arbejde det sidste halve år. Tror sku ikke det er noget du kommer langt med:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Her er der nok kun en vej, du skal ud og söge direkte i butikker/lager personligt. Du kan gå op til kommunen og se om der er jod i pleje/pädagogsektoren. Normalt er det de studerende der har disse job om sommeren, men de skal jo til at läse igen. Men personligt og bare gå på, der er svärere end i Dk da ledigheden her er större.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites