MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2007 Den populære internetradio Pandora.com hiver stikket ud til sine internationale lyttere. Herefter kan kun amerikanske brugere tænde for Pandora. ...->http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30968 Sjovt.....den fungere nu ganske fint... Måske fordi jeg har registreret mig med den famøse zipcode ... 90210 ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2007 Sjovt.....den fungere nu ganske fint... Måske fordi jeg har registreret mig med den famøse zipcode ... 90210 ?? prøv igen i morgen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2007 de går efter IP adressen. Min rigtige adresse er Newport Beach, 92660 CA. og jeg har/havde rigtige mange gode. Men den tid jeg er i min lejlighed i Malmo kan jeg ikke modtage dem. Jeg arbejder for Dell i KBH og der har jeg US IP og har intet problem der. Eller kan man altid købe sig ind på sirius.com for $12 pr md - der er mange gode kanaler der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2007 Det med IP adresse kan jo omgås rimelig let hvis man finder sig en proxy med amerikansk IP adresse - ikke at jeg kender nogen. Det samme gør sig jo gældende med DR og TV2 TV-kanalerne. DR Live kanalen kan ikke ses i Sverige, men så er det jo bare at åbne VPN forbindelsen til kontoret og så spiller det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2008 Pandora's box er åben igen i en anden form http://globalpandora.com/ :th2: De beder om et amerikansk post nummer, men jeg kan da fortælle, at Sheraton i Dallas, Texas har post nummer 75207 ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2008 Pandora's box er åben igen i en anden form http://globalpandora.com/ :th2: De beder om et amerikansk post nummer, men jeg kan da fortælle, at Sheraton i Dallas, Texas har post nummer 75207 ;) Fedt... Og, man behøver ikke registrere sig med sin egen email (= ingen spam).... Iøvrigt har Beverly Hills, Californien postnummer 90210 :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2008 Fedt... Og, man behøver ikke registrere sig med sin egen email (= ingen spam).... Iøvrigt har Beverly Hills, Californien postnummer 90210 :D Really... hehe. Ja jeg ved, at 90210 findes, men fandt et andet, som ikke alle bruger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2008 Ja, enhver US adresse kan bruges The White House 1600 Pennsylvania Avenue NW Washington, DC 20500 ...................... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2008 the box is currently under maintenance If you can not wait, enjoy Pandora via one of these alternatives Det virker bare ikke lige nu :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2008 Det virker bare ikke lige nu :( nej og heller ikke nu. Gad vide om, de allerede har lavet Ip filtrering Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2008 Nu ser det ud som om, den virker igen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites