Jump to content
MC Manden

SUPER nice netradio !!!

Recommended Posts

de går efter IP adressen. Min rigtige adresse er Newport Beach, 92660 CA. og jeg har/havde rigtige mange gode. Men den tid jeg er i min lejlighed i Malmo kan jeg ikke modtage dem. Jeg arbejder for Dell i KBH og der har jeg US IP og har intet problem der. Eller kan man altid købe sig ind på sirius.com for $12 pr md - der er mange gode kanaler der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det med IP adresse kan jo omgås rimelig let hvis man finder sig en proxy med amerikansk IP adresse - ikke at jeg kender nogen. Det samme gør sig jo gældende med DR og TV2 TV-kanalerne. DR Live kanalen kan ikke ses i Sverige, men så er det jo bare at åbne VPN forbindelsen til kontoret og så spiller det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pandora's box er åben igen i en anden form http://globalpandora.com/ :th2: De beder om et amerikansk post nummer, men jeg kan da fortælle, at Sheraton i Dallas, Texas har post nummer 75207 ;)
Fedt... Og, man behøver ikke registrere sig med sin egen email (= ingen spam).... Iøvrigt har Beverly Hills, Californien postnummer 90210 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fedt... Og, man behøver ikke registrere sig med sin egen email (= ingen spam).... Iøvrigt har Beverly Hills, Californien postnummer 90210 :D
Really... :new: hehe. Ja jeg ved, at 90210 findes, men fandt et andet, som ikke alle bruger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites