MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet August 23, 2006 http://www.pandora.com/ Den skal altså tjekkes ud... Jeg ville lige teste den... Skrev "TOOL"... *bling* ... TOOL i radioen. Næste sang... "Dam that river" med Alice In Chains !!!! :thumbup: Me love ... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Yea den er fed - helt sikkert værd at bookmark'e :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Hehe... efter 6-7 sange dukker Dream Theater op... De har en pænt syg trommeslager http://fjolletobak.com/detail.php?type=2&sort=rating&cf=67&content=14063 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Hmm, nu gider jeg på ingen måde radio, ligesom lidt overflødigt når man har en total unormal musik stil jo :D Prøvede alligevel lige at skrive: "Infestdead", "Novembers Doom" og "Vehemence" - og selvfølgelig intet resultat :) Prøvede så med: "Opeth", "Wintersun" og "Ensiferum" - og fanme om den ikke fandt frem til noget rigtig musik på 4, 5 og 6. forsøg! Ved dog ikke hvad jeg skal bruge det til, har jo alligevel alt inden de vigtige genrer.. Så der er ikke noget det radio program kan klare, som ikke også kan klares her i hytten via mp3 filer ;) Men sjovt var det, endelig at se et radio program med hår på :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Ja den er sq cool nok. Joe Satriani radio:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapa0012 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Fra deres FAQ. "Q: Why do you need to know my zip code? At this time we are only licensed to offer Pandora music services to residents of the United States. Audio streaming regulations differ from country to country, and we are working on acquiring the proper licenses so we can legally offer Pandora outside of the United States. We require your zip code to confirm that you are a resident of the United States." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Fra deres FAQ. "Q: Why do you need to know my zip code? At this time we are only licensed to offer Pandora music services to residents of the United States. Audio streaming regulations differ from country to country, and we are working on acquiring the proper licenses so we can legally offer Pandora outside of the United States. We require your zip code to confirm that you are a resident of the United States." og når man så ikke bliver spurgt om ens Zip og den bare spiller? Ja så er jeg vel nærmest ligeglad med om jeg bor i US eller ej:rolleye: Eller dvs det er jeg ikke for jeg vil ikke bo derovre:surprise: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 cool, den kunne sagtens finde nogle numre jeg gad at høre :th2: Dog også et par stykker hvor jeg ikke helt kunne se noget sammenfald i genrerne....men det er sgu da stadig i orden...:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 og når man så ikke bliver spurgt om ens Zip og den bare spiller? Ok nu ved jeg hvorfor:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 ...er der ikke noget med at man er begrænset til X antal skip´s (næste sang, tak) pr. time? Jeg prøvede den for et stykke tid siden, og dér var jeg ude for at den brokkede sig over dette. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Jeg havde ingen problemer ud over at jeg skulle registrere mig for at fortsætte med at bruge :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 ...er der ikke noget med at man er begrænset til X antal skip´s (næste sang' date=' tak) pr. time?[/quote'] Jo, jeg prøvede at trykke på "next", for at se hvilke andre bands den ville vælge til mig, fem gange tror jeg jeg fik lov til det før jeg blev nød til at høre det/de numre den vælger for en. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapa0012 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Jeg havde ingen problemer ud over at jeg skulle registrere mig for at fortsætte med at bruge :( Kunne du registrere? Jeg prøvede at bruge et amerikanskt zip nummer men blev nægtet adgang fordi jeg havde et "forkert" i.p nummer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Kunne du registrere? Jeg prøvede at bruge et amerikanskt zip nummer men blev nægtet adgang fordi jeg havde et "forkert" i.p nummer. Gad ikke prøve da jeg havde dit tidligere indlæg i baghovedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Jeps....det er som det plejer at være: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Jeg lytter meget til www.pulsradio.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Kunne du registrere? Jeg prøvede at bruge et amerikanskt zip nummer men blev nægtet adgang fordi jeg havde et "forkert" i.p nummer. Hmm.. Jeg klarede mig igennem med det legendariske 90210 postnummer registreret fra en svensk Telia IP adresse ;) Rigtig cool er den... Netradioen altså... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Mmmm.. Feel the Universe med Juno Reactor.. Tjo ikke en dårlig radio station ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Hmm.. Jeg klarede mig igennem med det legendariske 90210 postnummer registreret fra en svensk Telia IP adresse ;) Rigtig cool er den... Netradioen altså... hehe den virkede sq. Ja så er jeg så også reg bruger med zip 90210:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapa0012 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Ja for helvede, lortet virker nu.:th2: Jeg var i DK når jeg prøvede at registere først. Men de kender ikke Demis roussos:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2006 Vi bor vel alle i 90 210??? :D eller for mit vedkommende en forvanskning i form af 290 10.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2006 DANCENTRAL.FM *Test Broadcasting* **The Hottest Dance Music Mix** Jeg faldt lige over noget mere netradio-guf, hvis man er til dance-stuff igennem et par årtier: DANCENTRAL.FM *Test Broadcasting* **The Hottest Dance Music Mix** icyx://shoutcast.netmastering.nl:9000/ (du skal lige installere et lille plug-in for at det virker --> http://www.orban.com/plugin/ (nærmere forklaring findes på siden)). Alternativt kan du også hitte stationen via http://www.tuner2.com/ --> RAAR FM Så håber jeg dælme at AAC+ v2-kodningen snart får medvind på Nettet - fordi den sparker så meget r** i forhold til alle de andre båndbredde-ædende skod-codecs! (sorry...jeg måtte lige ud med det ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2006 Lidt mere uddybende info om HE-AAC/AAC+ som jeg nævnte ovenover. (Ikke så nørdet som man kunne forvente fra min side...så bare rolig :D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 Jeg lytter meget til www.pulsradio.com Den giver jeg også :th2: (tak for tippet Brian) - derudover lytter jeg faktisk til Antenne Bayern (www.antenne.de), de spiller super musik, som er godt at arbejde til. Samtidigt slipper man også for al det danske musik :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2007 Pandora.com dør i aften Den populære internetradio Pandora.com hiver stikket ud til sine internationale lyttere. Herefter kan kun amerikanske brugere tænde for Pandora. ...->http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30968 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites