Jump to content
MC Manden

SUPER nice netradio !!!

Recommended Posts

Hmm, nu gider jeg på ingen måde radio, ligesom lidt overflødigt når man har en total unormal musik stil jo :D Prøvede alligevel lige at skrive: "Infestdead", "Novembers Doom" og "Vehemence" - og selvfølgelig intet resultat :) Prøvede så med: "Opeth", "Wintersun" og "Ensiferum" - og fanme om den ikke fandt frem til noget rigtig musik på 4, 5 og 6. forsøg! Ved dog ikke hvad jeg skal bruge det til, har jo alligevel alt inden de vigtige genrer.. Så der er ikke noget det radio program kan klare, som ikke også kan klares her i hytten via mp3 filer ;) Men sjovt var det, endelig at se et radio program med hår på :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fra deres FAQ. "Q: Why do you need to know my zip code? At this time we are only licensed to offer Pandora music services to residents of the United States. Audio streaming regulations differ from country to country, and we are working on acquiring the proper licenses so we can legally offer Pandora outside of the United States. We require your zip code to confirm that you are a resident of the United States."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fra deres FAQ. "Q: Why do you need to know my zip code? At this time we are only licensed to offer Pandora music services to residents of the United States. Audio streaming regulations differ from country to country, and we are working on acquiring the proper licenses so we can legally offer Pandora outside of the United States. We require your zip code to confirm that you are a resident of the United States."
og når man så ikke bliver spurgt om ens Zip og den bare spiller? Ja så er jeg vel nærmest ligeglad med om jeg bor i US eller ej:rolleye: Eller dvs det er jeg ikke for jeg vil ikke bo derovre:surprise:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

...er der ikke noget med at man er begrænset til X antal skip´s (næste sang, tak) pr. time? Jeg prøvede den for et stykke tid siden, og dér var jeg ude for at den brokkede sig over dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...er der ikke noget med at man er begrænset til X antal skip´s (næste sang' date=' tak) pr. time?[/quote'] Jo, jeg prøvede at trykke på "next", for at se hvilke andre bands den ville vælge til mig, fem gange tror jeg jeg fik lov til det før jeg blev nød til at høre det/de numre den vælger for en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg havde ingen problemer ud over at jeg skulle registrere mig for at fortsætte med at bruge :(
Kunne du registrere? Jeg prøvede at bruge et amerikanskt zip nummer men blev nægtet adgang fordi jeg havde et "forkert" i.p nummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunne du registrere? Jeg prøvede at bruge et amerikanskt zip nummer men blev nægtet adgang fordi jeg havde et "forkert" i.p nummer.
Gad ikke prøve da jeg havde dit tidligere indlæg i baghovedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm.. Jeg klarede mig igennem med det legendariske 90210 postnummer registreret fra en svensk Telia IP adresse ;) Rigtig cool er den... Netradioen altså...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm.. Jeg klarede mig igennem med det legendariske 90210 postnummer registreret fra en svensk Telia IP adresse ;) Rigtig cool er den... Netradioen altså...
hehe den virkede sq. Ja så er jeg så også reg bruger med zip 90210:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

DANCENTRAL.FM *Test Broadcasting* **The Hottest Dance Music Mix** Jeg faldt lige over noget mere netradio-guf, hvis man er til dance-stuff igennem et par årtier: DANCENTRAL.FM *Test Broadcasting* **The Hottest Dance Music Mix** icyx://shoutcast.netmastering.nl:9000/ (du skal lige installere et lille plug-in for at det virker --> http://www.orban.com/plugin/ (nærmere forklaring findes på siden)). Alternativt kan du også hitte stationen via http://www.tuner2.com/ --> RAAR FM Så håber jeg dælme at AAC+ v2-kodningen snart får medvind på Nettet - fordi den sparker så meget r** i forhold til alle de andre båndbredde-ædende skod-codecs! (sorry...jeg måtte lige ud med det :rolleyes:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites