Jump to content
hsahirf

Fartkontrol tirsdag 22/8

Recommended Posts

Guest Trine
De pakkede sammen allerede omkring 07:45.
Nå ja men hvis de har stået der siden kl kvart i seks, er det jo også tid til kaffe:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal jeg måske ikke udtrykke min slet skjulte tilfredshed med, at den båtnakke, som lå lige i nakken af mig på vej ned på motorvejen, og som ikke kunne komme hurtigt nok forbi - var vinket ind til højre på den anden side af tunnelen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så skal jeg måske ikke udtrykke min slet skjulte tilfredshed med' date=' at den båtnakke, som lå lige i nakken af mig på vej ned på motorvejen, og som ikke kunne komme hurtigt nok forbi - var vinket ind til højre på den anden side af tunnelen?[/quote'] Ha ha sådan noget kan altid fryde hi hi. Det er vel egentlig også længe siden de har stået der og måle:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sædvanlige sted er lige efter tunnellen når man kører mod danmark. De står og skyder ned i Tunellen så den rækker også derned. Ham der står med "skyderen" kan ses lige i slutningen af betonen på højre side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det sædvanlige sted er lige efter tunnellen når man kører mod danmark. De står og skyder ned i Tunellen så den rækker også derned. Ham der står med "skyderen" kan ses lige i slutningen af betonen på højre side.
Så dem godt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er fandme ufatteligt at der IKKE er kriminelle der trænger til at få besøg af politiet, fremfor at VI skal belemres med dem, hver og hveranden dag...... Tror sgu jeg skriver et brev til vores kære justitsminister og foreslår dem at skære ned i bevillingerne til Politiet, for de har sgu da ikke noget at lave, når de har tid til at stå der............................

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er fandme ufatteligt at der IKKE er kriminelle der trænger til at få besøg af politiet' date=' fremfor at VI skal belemres med dem, hver og hveranden dag......[/quote'] Hmm, de generer ikke mig, når jeg kører forbi... Du må gøre et eller andet forkert, mule :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nu var det ikke et spørgsmål om at de er generende, men princippet i at de er steder der er HELT unødvendige....... Jeg kører alligevel ALDRIG for stærkt.......;) Så jeg er da ligeglad, men når du ringer med et tyveri eller indbrud, har de jo som regel ikke tid til at komme forbi. Men det kunne de måske, hvis halvdelen af styrken ikke lå ude på Peberholm..............................:fight::sick:

Hmm' date=' de generer ikke mig, når jeg kører forbi... Du må gøre et eller andet forkert, mule :)[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu var det ikke et spørgsmål om at de er generende, men princippet i at de er steder der er HELT unødvendige....... Jeg kører alligevel ALDRIG for stærkt.......;) Så jeg er da ligeglad, men når du ringer med et tyveri eller indbrud, har de jo som regel ikke tid til at komme forbi. Men det kunne de måske, hvis halvdelen af styrken ikke lå ude på Peberholm..............................:fight::sick:
Mule, Donuts, kaffe og ture tilbage til jylland skal jo financieres på en måde. De autonome har jo ikke råd til at betale bøder og lign. så må man jo knalde dem som har lidt flere penge mellem hænderne og bor billigere. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er fandme ufatteligt at der IKKE er kriminelle der trænger til at få besøg af politiet, fremfor at VI skal belemres med dem, hver og hveranden dag...... Tror sgu jeg skriver et brev til vores kære justitsminister og foreslår dem at skære ned i bevillingerne til Politiet, for de har sgu da ikke noget at lave, når de har tid til at stå der............................
Hjælper ikke en skid - De bliver bare glade for brevet og tænker "YES det virker, vi får flere penge i statskassen"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Sikkert, men et eller andet sted skal de jo samle det hele under én hat....

Er det ikke også forskellige dele af politiet der tager sig af trafikken - og nogen andre der besøger de kriminelle' date=' de autonome og hvad der ellers skal ordnes?[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes sku ærlig talt det er længe siden jeg har set dem eller hørt at de har stået der, men syntes nu at de burde stå mere ved skoler og steder der sker mange ulykker hvilket ikke ligefrem kan siges om øresunds broen/tunlen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Jeg syntes sku ærlig talt det er længe siden jeg har set dem eller hørt at de har stået der' date=' men syntes nu at de burde stå mere ved skoler og steder der sker mange ulykker hvilket ikke ligefrem kan siges om øresunds broen/tunlen.[/quote'] Enig.. I stedet burde de jo bare sætte fart kamera op ved udgangen og indgangen af tunnellen, så behøver de ikke stå der og så er der også en god indtægtskilde..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Enig.. I stedet burde de jo bare sætte fart kamera op ved udgangen og indgangen af tunnellen' date=' så behøver de ikke stå der og så er der også en god indtægtskilde..[/quote'] De skulle hellere sætte et op på vej hjem mod Sverige, strækningen mellem Fields og lufthavnen.... det ville give gode taxa penge.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nu ikke gi' dem gode ideér vel???????????????????? :thumbdown :fight::scared:

Enig.. I stedet burde de jo bare sætte fart kamera op ved udgangen og indgangen af tunnellen' date=' så behøver de ikke stå der og så er der også en god indtægtskilde..[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites