Jump to content
macman

Mountainbike-tur

Recommended Posts

Måske ikke det rette sted at ligge et nyt emne op... Men jeg har en mountainbike stående i kælderen og den har ikke set en skovsti i meget lang tid og jeg er i pinligt dårlig form, så derfor kunne det jo være der var andre i samme situation eller måske bare havde lyst til at køre med nogle andre. Så er der nogen i dette forum der har lyst til at mødes en lørdag eller søndag i den nærmeste fremtid og køre en tur, måske er der nogen der kender nogle gode områder vi kan køre i. Jeg er frisk hele ugen og den kommende weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey Macman Min står også ret stille desværre, men jeg er mere end frisk. Desværre er der ikke noget god skov lige om hjørnet hvor man må køre, men jeg kender da nogle få ok steder som er ok til en lille "begynder tur" så længe formen er skidt. Ring mig evt (0707206321/ +45 51387759) så finder vi ud af motions niveau, og skruer en tur på asfalt eller skov sammen. Eneste krav fra mig er, at det ikke skal stå ned i stænger, det er jeg blevet for gammel til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Præcis, men man må bare ikke ride og cykle der desværre. I hvert fald ikke når man møder skovfogeden eller hvad han hed, ahm som holder vagt til tider. I Svenske skove må man sjældent cykle i stierne, så man kan cykle "off-pist" hvilket ikke kan anbefales, idet de sætter fælder ud til dyrerne, som man kan træffe at ramme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Be there or be square! Til MC Manden samt andre der skulle tænke at de ikke er i god nok form eller andre undskyldninger der afholder jer fra at tage med, få MTB'en fundet frem og udstyret på. Hvis det er nødvendigt og vi er nok, så laver vi bare 2 grupper (sikker på jeg er på det langsomme hold), ellers sætter vi et tempo som alle kan holde. Jeg ringer til ZenI, så finder vi en tid der passer os og poster den herinde, så kan folk melde sig på hvis de har lyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdagstræning kl. 10 Jeg har talt med ZeNi og vi har aftalt af vi kører lørdag kl. 10 sikkert i skovområdet ved Oxie. Hvis der skulle være andre der har lyst, så meld jer på banen. Vi aftaler fredag hvor vi mødes præcist og hvordan vi kommer derud, da det afh. af antal deltagere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunne være suuuuper fedt.... Jeg har ingen Bike men overvejer at købe - Jeg vender tilbage når jeg har købt
Var stedet I kørte godt? Med denne vinter kunne min bike også trænge til at blive luftet - for ikke at tale om ejeren :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

MTB træning/tur Jeg har ikke været ude at køre siden Morten og jeg tur en tur i august, så de viser vist med al tydelighed min indsats udi motionsområdet :o Området som vi kørte i ved Skabersjö er ok uden at være super, men det afhænger også af hvor godt man kender området og da jeg kun har kørt der 1 gang kan jeg ikke sige det med sikkerhed. Hvis i er flere der melder sig under fanerne, så er jeg frisk på at lufte cyklen, dog kommer jeg sikkert til at sidde som rosinen i pølseenden, da jeg stadig er i ufattelig dårlig form. Den lokale mountainbike klub (MalmöTerrängCyklister) mødes på parkeringspladsen ved Skabersjö og de træner tirsdag og torsdag kl. 18 og lørdag kl. 9 samme sted hver uge. Man kører den samme runde flere gange eller deles op i hold, afh. af antal, så mindre hurtige (læs mig) og hurtige har mulighed for at træne sammen. Læs evt. mere på: http://malmoterrangcyklister.se/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis i er flere der melder sig under fanerne' date=' så er jeg frisk på at lufte cyklen, dog kommer jeg sikkert til at sidde som rosinen i pølseenden, da jeg stadig er i ufattelig dårlig form.[/quote'] Ville gerne, men man skal ikke parkere sin helt nyindköbte mountainbike på Södervärn:mad: :cry: Så nu er det slut med at köre på ny cykel i Malmö:thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nogen som har luret hvor i Bokskogen man kan køre? tænker at nappe mig en god tur derude idag,men gider ikke lige rende ind i en sur skovfoged. har set at malmö terrängcyklister kører rundt derude, så der må da være stier hvor cykling er tilladt. De steder jeg har været derude, har det dog ikke været tilladt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nogen som har luret hvor i Bokskogen man kan køre? tænker at nappe mig en god tur derude idag' date='men gider ikke lige rende ind i en sur skovfoged. har set at malmö terrängcyklister kører rundt derude, så der må da være stier hvor cykling er tilladt. De steder jeg har været derude, har det dog ikke været tilladt.[/quote'] Tror ikke man må, når man kigger på malmo.se er der masser for gående, ridende og løbene men intet om cyklende....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites