Jump to content
Mikkel_L

leasing af bil

Recommended Posts

Hej Jeg er i store overvejelser om at flytte til malmö. I den forbindelse skal min ellers udemærket og tro følgesvend, min Skoda Octavia 1.9 TDI skiftes ud med en bil på svenske plader. Da min økonomiske foremåen ikke er voldsom når jeg også skal købe en lejlighed tænkte jeg det måske var fordelagtigt at lease en bil, da jeg så kender de månedlige udgifter til drift. Er der nogen der har kendskab til om det kan lade sig gøre i sverige, og om det er helt ude i skoven? Jeg håber ikke der allerede er en post omkring dette, kunne ikke finde den i søgefunktionen, men ellers må i meget undskylde! Jeg må sige at de er et fedt site, for endnu en der tænker på at flytte hinsidan. Mikkel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://debat.sunddebat.com/search.php?searchid=152441 :)...jeg aner ikke hvad der står og jeg aner ikke en skid om leasing, men jeg tillader mig at poste linket alligevel:)
Man kan ellers altid spørge sin nabo etc. شائك وطويل، والعقبات متنوعة، والمعوقات كثيرة، بعضها من Leasing ??? ;) @ Mikkel: Sorry dette er internt og har intet med dit meget fornuftige spørgsmål at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites