Jump to content
Miriam

Top Car & Ferrari Show 9-10 Sept.

Recommended Posts

Jeg er ved at stable BMW delen af det her arrangement på benene : Eksklusivt bilarrangement med udstilling af såvel de helt nye som smukke klassiske drømmebiler fra de sidste 40 år. Kom og mød Ferrari Owners Club og BMW Club Danmark. Det hele foregår udenfor på Ballerups Super Arenaens parkeringsområder, hvor der også er indrettet en manvørebane til lejligheden. Køreture på bane i bl.a. mange forskellige Ferrari'er kan købes på stedet samt aktiviteter for børnene. Kæmpeudvalg af Ferrari merchandise og modelbiler, samt det allernyeste navigations- og underholdningsudstyr til din bil. ...en totaloplevelse for ikke mindst øjne og ører! Jeg tænkte at der måske var nogle herfra der kunne være interesseret i at komme og kigge/savle. Jeg har samtidigigt brug for ”udstillingsbiler”. Der kommer en del medlemsbiler fra den danske BMW club, men tænkte at der måske var nogle herinde som syntes det kunne være sjovt at deltage i et sådan arrangement. Planen er at vi skal have så mange modeller som muligt repræsenteret samt i de forskellige årgange. BMW kommer også med en udvalg af nye biler :-) Kontakt mig hvis du vil vide mere eller er interesseret i at vise din BMW på miriamstilling@hotmail.com eller en PM. Miriam Links : www.ferraridays.dk http://www.bsar.dk/Default.aspx?ID=3&ShowOnParagraphID=45&CalenderEventID=56

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Det var et super arrangement! Lyden af den oplevelse kan stadig trække smilet frem :th2:
helt bestemt det var rigtigt skægt.. måske skulle man have overvejet at få en tur i en af de dejlige maskiner der drønede rundt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites