Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet August 17, 2006 Jeg er ved at stable BMW delen af det her arrangement på benene : Eksklusivt bilarrangement med udstilling af såvel de helt nye som smukke klassiske drømmebiler fra de sidste 40 år. Kom og mød Ferrari Owners Club og BMW Club Danmark. Det hele foregår udenfor på Ballerups Super Arenaens parkeringsområder, hvor der også er indrettet en manvørebane til lejligheden. Køreture på bane i bl.a. mange forskellige Ferrari'er kan købes på stedet samt aktiviteter for børnene. Kæmpeudvalg af Ferrari merchandise og modelbiler, samt det allernyeste navigations- og underholdningsudstyr til din bil. ...en totaloplevelse for ikke mindst øjne og ører! Jeg tænkte at der måske var nogle herfra der kunne være interesseret i at komme og kigge/savle. Jeg har samtidigigt brug for ”udstillingsbiler”. Der kommer en del medlemsbiler fra den danske BMW club, men tænkte at der måske var nogle herinde som syntes det kunne være sjovt at deltage i et sådan arrangement. Planen er at vi skal have så mange modeller som muligt repræsenteret samt i de forskellige årgange. BMW kommer også med en udvalg af nye biler :-) Kontakt mig hvis du vil vide mere eller er interesseret i at vise din BMW på miriamstilling@hotmail.com eller en PM. Miriam Links : www.ferraridays.dk http://www.bsar.dk/Default.aspx?ID=3&ShowOnParagraphID=45&CalenderEventID=56 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2006 Det hele foregår udenfor på Super Arenaens parkeringsområder, Interessant... men, hvor er det ? (jeg har aldrig hørt om "Super Arena") Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 17, 2006 Interessant... men' date=' hvor er det ? (jeg har aldrig hørt om "Super Arena")[/quote'] http://www.ballerupsuperarena.dk/Default.aspx?ID=63 kender du google? eller prøv Mimses nederste link:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2006 Interessant... men' date=' hvor er det ? (jeg har aldrig hørt om "Super Arena")[/quote'] Har rettet i teksten havde lige spruget Ballerup over :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 17, 2006 Har rettet i teksten havde lige spruget Ballerup over :o Vi er på =) . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2006 Vi er på =) . Super :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ronal 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2006 Vi er på =) . Samme her!! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2006 Samme her!! :D Fint hvis du vil udstille så drop mig lige en mail eller PM om hvilken bil du har :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2006 For dem af jer der ikke ved hvad de skal lave i morgen, så bliver det fantastisk vejr og en perfekt dag til at gå og kigge på bilen. Se sidste nyt her http://www.bsar.dk/Default.aspx?ID=2 Har selv lige været ude og parkere en ny Z4 M coupe :th2: Det spiller bare :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2006 Her kommer lidt billeder til dem der ikke noget forbi. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2006 Og lige et par stykker til Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Tak for sidst Det var et super arrangement! Lyden af den oplevelse kan stadig trække smilet frem :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Det var et super arrangement! Lyden af den oplevelse kan stadig trække smilet frem :th2: helt bestemt det var rigtigt skægt.. måske skulle man have overvejet at få en tur i en af de dejlige maskiner der drønede rundt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites