koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet August 16, 2006 Så er det hele ved at være på plads - nu mangler vi bare lige de sidste par ting (bla. at få lavet en købs aftale)! Men hvordan er det med alarmer, nu kigger jeg primært på http://www.aroundio.se/ - og som jeg forstår det er der følgende udgifter: Alarm ca. 2000 kr. Mdr. abo 225 kr. Men derud over bliver jeg vel også nød til at få oprettede en telefon\alarm linie - men hvad koster sådan en så at oprette og have? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 Vi har også Aroundio/securitas og alarmen var i huset da vi overtog. Så det kostede ikke noget - tværtimod fik vi de første 3 mdr gratis. Så betaler vi 199 kr per måned til securitas og så mener jeg at vi betaler ca 400 kr per halvår til aroundio. Men her kom en flinker fyr og ændrede koder og flyttede rundt på rumdetektorer som vi bad om, og vi har 2 gange haft alarmer (uden indbrud) hvor de vist var her rimeligt hurtigt ifølge naboerne. Det er iøvrigt Falck der kører som vægtere for Securitas :-) Altså en fuldstændig smertefri oplevelse og en daglig nydelse at sætte alarmen til, høre hyletonen og vide.... at nu kan de bare komme an :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2006 "Så betaler vi 199 kr per måned til securitas og så mener jeg at vi betaler ca 400 kr per halvår til aroundio" Altså de 400 kr. for linien? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites