APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Se lejligheden, gi´ et bud til mægleren hvis du er intrasseret. budet kan gives pr. mail eller telefon m.m. Et bud er IKKE bindende, heller ikke hvis det er givet skriftligt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Okay cool nok, så er det jo bare at give den gas. Jeg ved godt at man lagt fra kan sige hvor meget, men byder man over med 10.000 kr. eller 100.000 kr. af gangen ? Shhh.... ikke sige det til nogen (at jeg skriver andre spørgsmål i tråden), men hvad betyder "Föreningen har lämnat följande muntliga uppgifter om fastigheten" Vi bød i sin tid 10.000,- ad gangen, og endte med at få huset 180.000,- under hvad vi var villige til at give, og 45.000,- over startprisen, så jeg vil råde dig til ikki at starte med at byde 100.000,- over Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Vi bød i sin tid 10.000' date='- ad gangen, og endte med at få huset 180.000,- under hvad vi var villige til at give, og 45.000,- over startprisen, så jeg vil råde dig til ikki at starte med at byde 100.000,- over[/quote'] Tror altså det kommer meget an på hvad det er man køber. Vores budrunde var på 25.000,- af gangen, hvorimod mine forældres var på 100.000,- Tror det kommer lidt an på hvilket prisleje man leger i ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoJo 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Jeg bød 5000 kr under prisen bare for sjov for jeg var ikke specielt interreseret i lejligheden, men prisen var god. Det sjove var så at mægleren pressede sælger 5000 kr mere så jeg endte med at få den til 10.000 kr under prisen. Jeg ville godt nok være sur hvis jeg var sælger:scared: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Jeg bød 5000 kr under prisen bare for sjov for jeg var ikke specielt interreseret i lejligheden' date=' men prisen var god. Det sjove var så at mægleren pressede sælger 5000 kr mere så jeg endte med at få den til 10.000 kr under prisen. Jeg ville godt nok være sur hvis jeg var sælger:scared:[/quote']Du har købt en lejlighed du ikke synes om!? Men du vil måske bare sælge den igen hurtigst muligt, og håbe på du får en mægler der har fler´ brikker at flytte med... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoJo 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 Du har købt en lejlighed du ikke synes om!? Men du vil måske bare sælge den igen hurtigst muligt' date=' og håbe på du får en mægler der har fler´ brikker at flytte med...[/quote'] På det tidspunkt havde jeg været over og se på 5-6 lejligheder og dem jeg kunne lide havde jeg sådan set ikke råd til (sådan er det vel altid ). Men var jeg så ude og se på den jeg nu har købt og den skulle sættes en del i stand og det giver jo ikke et særligt godt indtryk. Det var derfor jeg gav et, hvad jeg selv mente var et urealistisk lavt bud. Så jo jeg kan godt sælge den nu og tjene et par hundrede tusinde, men jeg er sådan set blevet meget glad for at bo der nu så det sker ikke :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 Tror altså det kommer meget an på hvad det er man køber. Vores budrunde var på 25.000,- af gangen, hvorimod mine forældres var på 100.000,- Tror det kommer lidt an på hvilket prisleje man leger i ! selvfølgelig spiller prisleje ind. vi købte vores hus til 1.620.000,- og der bød vi som sagt 10.000,- ad gangen. der var heller ikke nogen danskere til fremvisningen af huset, så det har nok også spillet en rolle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mouse 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2006 Jeg fulgte en lidt anden taktik. Var ude ved første visning af lejligheden, og bød prisen lige ud, men med besked om, at mit tilbud kun galdt et døgn. Til gengæld ville jeg kunne overtage lejligheden lige så hurtigt sælger ønskede det. 2 timer efter jeg gav bud, ringede mægler tilbage med besked om, at den var min :) Lejligheden kom godt nok til at stå tom i knap 2 måneder, men økonomisk er det ingenting ift., hvad en budrunde kunne have betydet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2006 Jeg fulgte en lidt anden taktik. Var ude ved første visning af lejligheden, og bød prisen lige ud, men med besked om, at mit tilbud kun galdt et døgn. Til gengæld ville jeg kunne overtage lejligheden lige så hurtigt sælger ønskede det. 2 timer efter jeg gav bud, ringede mægler tilbage med besked om, at den var min :) Lejligheden kom godt nok til at stå tom i knap 2 måneder, men økonomisk er det ingenting ift., hvad en budrunde kunne have betydet. Supersejt! Og hvis sælger siger nej, er der jo ikke noget der forhindrer en i at hoppe på auktionen, hvis man i virkeligheden gerne vil give noget mere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2006 ligenu lægges der bud på min lejlighed i stockholm. jeg er ved at flytte til helsingborg. udgangsprisen var sat til 1095000, det var der så en der bød, så fulgte 1105, 1155, 1175 og 1200. jeg håber der kommer yderligere lidt fut under budrunden, det er lidt magert indtil videre :( her kan I se den; http://www.hemnet.se/search/maklarutbud/object_frame.asp?objektid=3338363&service=hemnettodn&caller=main&area=14&kommun=220&url=http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2006 Tror altså det kommer meget an på hvad det er man køber. Vores budrunde var på 25.000,- af gangen, hvorimod mine forældres var på 100.000,- Tror det kommer lidt an på hvilket prisleje man leger i !Jeg tror også det kommer an på hvor gerne man vil have huset / lejligheden og hvad ens økonomi tillader. Det er også meget psykologi i en budrunde og at man ikke lader sig rive med. Hvis et hus går ud til 12 millioner virker det måske lidt fjollet at forhøje med 10.000 ad gangen, men på den anden side, den der ler sidst ler bedst. smertegrænsen for hvad ens konkurrenter byder over når man jo før eller siden alligevel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2006 jeg håber der kommer yderligere lidt fut under budrunden, det er lidt magert indtil videre :( Skal vi sætte lidt gang i kludene med et fætterbud? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2006 her kan I se den; http://www.hemnet.se/search/maklarutbud/object_frame.asp?objektid=3338363&service=hemnettodn&caller=main&area=14&kommun=220&url=http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/Gemensam dusch i källaren...hygsomt GL med salget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2006 Skal vi sætte lidt gang i kludene med et fætterbud? :D jaeh, det må så blive om tre uger, for nu har jeg trukket den tilbage. jeg var uheldig med vejret, regn og blæst og skyfald søndag / mandag på fremvisningerne, det var nok de forkerte mennesker der var der, og jeg står ikke og skal bruge pengene et andet sted, så jeg bestemte mig for at have is i maven og tage en ny runde om to-tre uger. den spejlvendte lejlighed blev solgt for 1.3 mio for seks måneder siden, og jeg vil have det samme jeg har også sat et nyt køkken ind, og jeg vil da ihvertfald ikke sælge det 'med underskud'. gio > desværre er bastun med dusch midlertidigt i brug som pulterkammer for dem der får deres loftskamre skiftet ud. men tanken er at der også skal sættes træningsredskaber op dernede henad vejen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 shit, hvor er det svært. jeg har taget min lejlighed væk fra nettet med henblik på at vise den senere. men nu har hende der ville give 1.200.000 forhøjet sit bud i to omgange, først til 1.250.000 og nu til 1.275.000. hvad skal jeg gøre ?? skal jeg være cool eller skal jeg acceptere ?? for det første synes jeg ikke rigtigt mægleren kan se og sætte pris på alt det jeg har gjort i lejligheden, bl.a. nyt køkken. for det andet, hvis hende køberen har forhøjet budet i konkurrence med sig selv flere gange for at nærme sig 1.300.000 så er hun åbenbart bange for at den kommer ud til en ny budrunde .... flyttevognen går til helsingborg på mandag. så efter den dag kan jeg forsåvidt lade parketten slibes om og en stylist møblere om med lobotomerede ikea-møbler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Hmm... var den en lejlighed jeg måske skulle se nærmere på?? Sted? Billeder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Hmm... var den en lejlighed jeg måske skulle se nærmere på?? Sted? Billeder?Har du sovet længe? http://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=79959&postcount=35 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Har du sovet længe? http://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=79959&postcount=35 Det må jeg have gjort... har slet ikke set den :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Hmm... var den en lejlighed jeg måske skulle se nærmere på?? Sted? Billeder? det er en 1:er på 42 kvm på Stora Essingen i Stockholm, men mægleren har taget den væk fra nettet så linken fungerer ikke mere. skal du flytte til Stockholm ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2006 Store Essingen er et dejligt sted, med gode forbindelser til Stockholm City. :th2: Dog synes jeg, at det er en noget pebret pris for så lille en lejlighed. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2006 Dog synes jeg' date=' at det er en noget pebret pris for så lille en lejlighed. [/quote']Priserne i Sthlm er jo, om noget, opskruede i.f.t. resten af Sverige. Men igen - hvis folk vil betale en sådan pris, så er de jo selv ude om det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 24, 2006 Store Essingen er et dejligt sted, med gode forbindelser til Stockholm City. :th2: Dog synes jeg, at det er en noget pebret pris for så lille en lejlighed. Nja en 2v i Vanløse på ca 48 kvm står til omkring 2 mil danske... prisen er vel hvad folk vil betale....Er det bla ikke derfor mange af os bor herovre:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2006 Ja, selvfølgelig må folk da selv om det. Det var nok bare min egen "skuffelse" over prisniveauet, der kom til udtryk. Jeg har i mange år ønsket at bo i Stockholm, men til sådanne priser, er drømmen droppet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 24, 2006 Ja, selvfølgelig må folk da selv om det. Det var nok bare min egen "skuffelse" over prisniveauet, der kom til udtryk. Jeg har i mange år ønsket at bo i Stockholm, men til sådanne priser, er drømmen droppet. Ja det er lidt trist, det må jeg desværre give dig ret i.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2006 jeg har lige accepteret budet på 1.275.000. det er den rene tilbudspris på så fin en lejlighed så slipper jeg style lejligheden professionelt og kan flytte til Helsingborg med ro i sinde. nu må vi se om damen med det dårlige knæ og hundene står fast ved sit bud ulmus, der er da mange fine steder i stockholm med lavere priser. områder jeg synes er undervurderede er f.eks. saltängen (i nacka) og äppelviken (i bromma). stora essingen var ikke særlig hipt for nogen år siden, men nu er der ligesom kommet mere gang i den her. jeg skal ikke klage. får jeg 1275' vil jeg trods alt have tjent 300.000 på tre år (jeg købte den for 875' og har sat et køkken ind til cirka 100'). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites