Jump to content
Guest Supermule

Numerologi.......

Recommended Posts

Guest Supermule

For fremtiden kalder i mig bare for.... Ivar Beinerson..... Og han er IKKE til at spøge med. Med horn og sværd over heden, i sit horn han gjaldede.................... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var da et mærkelig navn du fik der Jesper ;)
Tre gange har jeg kørt mit kulørte navn igennem maskinen - og fik også "Per Vers" ud én af gangene, præcis som Palle-drengen. Maskinen er ikke andet end en eksisterende database med navne der hives op af posen i tilfældig rækkefølge. Jeg ser ikke meget "numerologi" i dét... Nogle af navnene viser dog tegn på humor fra programmørens side, indrømmet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jeg ser ikke meget "numerologi" i dét...
Nu er numerologi jo også en anerkendt dybt seriøs videnskab!!!! Mvh TTrine Ørkenblomst Hansensskjold...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal så hedde Nivs Holdaop, eller Finna Jofreiorsdottir :D Men derudover mener maskinen at jeg er individualisten, som er den perfekte ledertype :eek: Ser vist ikke mig selv sådan...jeg er jo humanisten på bare tæer det meste af året :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

For den skarpe iagttager, er navnene hentet direkte fra Casper og Mandrilaftalen....... ;) Skulle bare lige tjekke hvor skarpe i er..... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ego : Miffer Hansebio Kom iøvrigt i tanke om denne mailkorrespondence som Alexanderband havde: Fra: esbenpost@hotmail.com Til :uldal@numerolog.dk Dato:Mon, 17 Feb 2003 19:18 Kære Numerolog Til Hanne Uldal fra Terapinettet.dk Jeg er en 29-årig mand, der har overvejet at begynde at spille lotto. Hvor mange tillægstal vil jeg kunne forvente, hvis jeg tager navneforandring til Flemming? Mit cpr-nummer er 131173-3245. Hvad skal jeg ændre det til, hvis jeg gerne vil have 5 rigtige og et tillægstal? vh Esben Skovgård Svar: Kære esben det ved jeg sør'me ikke. hilsen hanne ----- Fra: esbenpost@hotmail.com Til :uldal@numerolog.dk Dato:Tue, 18 Feb 2003 19:18 Kære Numerolog Til Hanne Uldal fra Terapinettet.dk Nej, men det ville du helt klart vide, hvis du hed Bodil. Vh. Esben/Flemming Svar: Intet -------------------- De har faktisk skrevet en del der er ret morsomme: Denne her ville nok blive taget seriøst i Sverige, hvor der jo er en del nonsens vedr. forbruger/minoritetsbeskyttelse etc. Fra: Alexanderband Til :danmark@blockbuster.com Dato:12. december 2002 15:31 Familievenligt Kære Blockbuster Jeg er en familiefader som ofte ser film med min familie, min kone Erica og mine to små, Bjarne på 7 og Monica på 4. Imildertid har jeg ofte været ude for, at jeg simpelthen har måttet slukke for en film, fordi det bekymrede mig, og min hustru, om filmene mon var passende for vores børn. Det skaber altid stor skuffelse for de små, så det bedste ville selvfølgelig være hvis man vidste på forhånd, hvilke film man kunne vise for dem uden risiko for at udsætte deres sind for ting, der kunne skade dem. Jeg vil derfor høre, om I kan anbefale mig nogle film hvor følgende ting med garanti IKKE optræder: 1) Fysisk intimitet, kys med åben eller halvåben mund, uanstændig blotlæggelse af kropsdele, 2) Vold af alle slags, eller pludselige bevægelser, 3) Bandeord eller ord sagt med hård eller hånlig stemme, 4) Voldsomt uvejr, 5) Fjendskab mellem mennesker, eller mellem mennesker og dyr, 6) Hurtige klip mellem scener, billeder taget med rystende kamera, 7) Scener med mange hidsende farver, f.eks. rød, lilla, orange, 8) Biler der kører for hurtigt, 9) Mænd eller kvinder, der indtager alkohol, 10) Mennesker eller dyr der er i nogen form for fare, 11) Musik med hidsende rytmer el. lign. 12) Mennesker eller dyr, der er overstadige eller handler ufornuftigt. Det samme skal gælde de klip for trailer-film I plejer at vise først på båndet. På forhånd mange tak for jeres hjælp, fra en mangeårig kunde. vh Esben Skovgård Svar: Kære Esben Tak for din mail og for den interesse du viser Blockbuster. Jeg har kontaktet både vores produkt afdeling og vores lager, for at høre, om de har nogle film der lever op til de krav du stiller. Desværre er der ikke nogen der er bekendt med, at der er lavet nogle film, hvor samtlige scenarier er undgået. Den eneste mulighed jeg kan anbefale dig er, at du køber et tomt videobånd, og afspiller det for dine børn:-) Med venlig hilsen - og rigtig glædelig jul BLOCKBUSTER VIDEO DANMARK A/S Rikke Larsen Kundeservice ----------------- ELLER Fra: Alexanderband Til :ludomani@ringgaarden.dk Dato:Wed, 9 May 2001 16:19:20 Ludomani Kære Ringgården. Min fætter har igennem længere tid været indlagt hos jer og modtaget behandling for ludomani. Nu vil han gerne hjem. Kan det virkelig passe at han skal slå globus for at komme ud? Det påstår han!!! Med venlig hilsen Jesper Stensgaard, Alexanderband Svar: Fra :Maria Gudiksen, Afdelingen for Ludomani Til :Jesper Stensgaard Dato:Thu, 10 May 2001 10:19:20 Kære Jesper Stensgaard - Vi står uforstående overfor din mail, da vores behandling er frivillig. Men hvem drejer det sig om? Med venlig hilsen Maria Gudiksen,Sekretær Fra: Alexanderband Til :ludomani@ringgaarden.dk Dato:10. maj 2001 13:28 Ludomani 2 Min fætter vil helst ikke ud med sit navn, men hans forbogstaver er BR. Hilsen Jesper Svar: Fra :Maria Gudiksen, Afdelingen for Ludomani Til :Jesper Stensgaard Dato:Thu, 10 May 2001 14:33:46 Kære Jesper Vi vil gerne være behjælpelige i den udstrækning det overhovedet er os muligt.Vi står imidlertid uforstående overfor denne henvendelse da den omhandlede person er os ukendt. Måtte du ønske yderligere at drøfte din henvendelse til os er du naturligvis altid meget velkommen, hvor du i så henseende bedes kontakte Afd. leder Michael Bay Jørsel på tlf. 6311 1810. Vi håber ovenstående er tilfredsstillende for dig. Mange venlige hilsener Afd. for Ludomani

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites