Jump to content
splint

Til Oxieboerne (Pølsevogn i lokalområdet)

Recommended Posts

Kom hjem fra ferie i lørdags og skulle lige handle lidt i centret. På vej fra parkeringspladsen opdager jeg at der holder en pølsvogn ved centret. Men ikke en hvilken som helst, nej en rigtig dansk vogn med rigtige danske pølser. Uhmm, gå til den folkens.:rolleye::laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kom hjem fra ferie i lørdags og skulle lige handle lidt i centret. På vej fra parkeringspladsen opdager jeg at der holder en pølsvogn ved centret. Men ikke en hvilken som helst' date=' nej en rigtig dansk vogn med rigtige danske pølser. Uhmm, gå til den folkens.:rolleye::laugh:[/quote'] Damn sig til ham at hvis han parkere en magen til ved Mobilia så har han mindst en stamkunde:th2: Men lige et spørgsmål inden jeg ræsser til Oxie, har han også alt tilbehøret, men andre ord kan han lave en rigtig ristet hotdog med det hele?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På vej fra parkeringspladsen opdager jeg at der holder en pølsvogn ved centret. Men ikke en hvilken som helst' date=' nej en rigtig dansk vogn med rigtige danske pølser.[/quote'] kan vi lige få en gadeadresse i nærheden til GPS'en? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ultimative test, så vi kan finde ud af om han er ÆGTE Skinke-fisker! (pølsemand...red.) Pølse Slang Pølsevogn Skinke-kutter Rød pølse En skoldet fra bassinet To hotdog med rå løg og en halv liter cacaomælk To hotter med rå løg og et pund cacao 2 ristet med sennep og ketchup 2 brændte øgler med slam Pølser (røde) Nissearme Hotdog Indianer m/sidevogn Hotdog m/det hele Død indianer m/tæppe og hele krigsmalingen Ristet hotdog m/det hele Død hund m/dej og hele farveladen Ristet hotdog m/løgringe m.m. Solskoldet grønlænder m/briller, hår på brystet i kajak og iklædt lædervest, agurkemaske, blodprop og skidtibuks Hotdog m/sennep& ketchup Indianer i kano m/lort og blod på ryggen Hotdog m/sennep, ketchup & Remoulade Indianer i kano m/pis, lort og bræk ned af ryggen Hotdog m/sennep Død indianer m/lort i nakken Pølser Tarme 2 røde pølser Nisse arme Almindelig m/brød Fingre m/dej Rød pølse i svøb rød henning i pressening Pølser Tandkød i tarm Fransk hotdog Skaldet franskmand i sovepose. Burger Slang Bøfsandwich Neger med høretelefoner. Kylling Slang ½ grilkylling m. pommes frittes ½ ørn med gitter ½ kylling m/pommes frites ½ Høne m/bjælker og bræk Grillkylling Kentuckymåge Grillkylling m. pommes En fugl med brædder Grillkylling Halv flyver med stænger 1 kylling m/ pommes 1 F16 m/ messiler Grillkylling og pommes-frites Grillet stork med stakit Grønt Slang Agurkesalat Åkander (Tak til http://www.maduniverset.dk/slang.phtml for de kulørte betegnelser)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pølsemanden drenge den er god nok, alt er så dansk som det kan blive, selv pølsevognen er direkteimporteret fra DK. Gad vide om den er dyrrere at forsikre:laugh: :laugh: . Den ligger iOxie centret, man kan ikke undgå at se vognen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har gået og´luret på den også... sikke en dejlig velkendt duft.. idag lukkede pølsekvinden først ned omkring 18 tiden.. var bare ude at gå med hunden og havde desværre netop spist, men glæder mig.. det er nu alligevel noget andet en korv med potatis mos som vi kan købe på det lokale gatukök... men... pølsedamen er højgravid... hvad sker der så? Har hun en mand der overtager?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Oxieborgere! Hvor lang tid, tager det at pendle fra Oxie til København H. Har været inde og tjekke på skånetrafiken ( Ca. 1 time ) men jeg vil gerne have det bekræftet af èn som faktisk tager turen hver dag. Det virker langt mere troværdigt. Er forbindelserne " pålidelige " og kører Pågatåget upåklageligt??? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg har gået og´luret på den også... sikke en dejlig velkendt duft.. idag lukkede pølsekvinden først ned omkring 18 tiden.. var bare ude at gå med hunden og havde desværre netop spist, men glæder mig.. det er nu alligevel noget andet en korv med potatis mos som vi kan købe på det lokale gatukök... men... pølsedamen er højgravid... hvad sker der så? Har hun en mand der overtager?
Når de lufter hunden er der en mand med, men om han har planer om at overtage pølsevognen når bebs kommer ud ved jeg ikke noget om...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Splint Tak for svar! bemärkede godt, at hun serverede med en kämpe mave. Hun bliver nödt til at sende en pölseaflöser. Jeg er fuldständig nede over, at den ikke längere holder åbent. Hvor spiser man ellers junk om söndagen?:cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites