splint 10 Anmeld indhold Skrevet August 14, 2006 Kom hjem fra ferie i lørdags og skulle lige handle lidt i centret. På vej fra parkeringspladsen opdager jeg at der holder en pølsvogn ved centret. Men ikke en hvilken som helst, nej en rigtig dansk vogn med rigtige danske pølser. Uhmm, gå til den folkens. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Kom hjem fra ferie i lørdags og skulle lige handle lidt i centret. På vej fra parkeringspladsen opdager jeg at der holder en pølsvogn ved centret. Men ikke en hvilken som helst' date=' nej en rigtig dansk vogn med rigtige danske pølser. Uhmm, gå til den folkens.[/quote'] Damn sig til ham at hvis han parkere en magen til ved Mobilia så har han mindst en stamkunde:th2: Men lige et spørgsmål inden jeg ræsser til Oxie, har han også alt tilbehøret, men andre ord kan han lave en rigtig ristet hotdog med det hele? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 På vej fra parkeringspladsen opdager jeg at der holder en pølsvogn ved centret. Men ikke en hvilken som helst' date=' nej en rigtig dansk vogn med rigtige danske pølser.[/quote'] kan vi lige få en gadeadresse i nærheden til GPS'en? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Den ultimative test, så vi kan finde ud af om han er ÆGTE Skinke-fisker! (pølsemand...red.) Pølse Slang Pølsevogn Skinke-kutter Rød pølse En skoldet fra bassinet To hotdog med rå løg og en halv liter cacaomælk To hotter med rå løg og et pund cacao 2 ristet med sennep og ketchup 2 brændte øgler med slam Pølser (røde) Nissearme Hotdog Indianer m/sidevogn Hotdog m/det hele Død indianer m/tæppe og hele krigsmalingen Ristet hotdog m/det hele Død hund m/dej og hele farveladen Ristet hotdog m/løgringe m.m. Solskoldet grønlænder m/briller, hår på brystet i kajak og iklædt lædervest, agurkemaske, blodprop og skidtibuks Hotdog m/sennep& ketchup Indianer i kano m/lort og blod på ryggen Hotdog m/sennep, ketchup & Remoulade Indianer i kano m/pis, lort og bræk ned af ryggen Hotdog m/sennep Død indianer m/lort i nakken Pølser Tarme 2 røde pølser Nisse arme Almindelig m/brød Fingre m/dej Rød pølse i svøb rød henning i pressening Pølser Tandkød i tarm Fransk hotdog Skaldet franskmand i sovepose. Burger Slang Bøfsandwich Neger med høretelefoner. Kylling Slang ½ grilkylling m. pommes frittes ½ ørn med gitter ½ kylling m/pommes frites ½ Høne m/bjælker og bræk Grillkylling Kentuckymåge Grillkylling m. pommes En fugl med brædder Grillkylling Halv flyver med stænger 1 kylling m/ pommes 1 F16 m/ messiler Grillkylling og pommes-frites Grillet stork med stakit Grønt Slang Agurkesalat Åkander (Tak til http://www.maduniverset.dk/slang.phtml for de kulørte betegnelser) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Pølsemanden drenge den er god nok, alt er så dansk som det kan blive, selv pølsevognen er direkteimporteret fra DK. Gad vide om den er dyrrere at forsikre:laugh: . Den ligger iOxie centret, man kan ikke undgå at se vognen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Tror sku jeg skal en tur forbi Oxie en af de nærmeste par dage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anna 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2006 Vil lige gøre opmærksom på at det ikke er en "han" men en meget sød dansk pige der bestyrer pølsevognen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anna 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2006 Og forresten - så står den lige overfor Coop Konsum, så den nærmeste adresse må blive Stengodsvägen 143 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ronal 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2006 Den havde lukket da vi var forbi.... DO.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2006 Den har også været lukket de gange jeg har været forbi. Splint har sikkert en aftale med dem :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2006 Åbningstider. kl.11-16, lørdag først fra kl.12. søndag lukket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anna 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2006 Var åben i dag kl 17.15.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Det kan være at pølse"damen" prøver at indføre lukkeloven, så derfor de mærkelige åbningstider. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2006 Tak for tippet om den danske pølsevogn. Kørte primært til Oxie for at få en fornemmelse af miljøet og MÅTTE bare lige forbi den berygtede vogn. Fik den bedste flæskestegssandwich længe. Hip hip hurra! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lena 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2006 jeg har gået og´luret på den også... sikke en dejlig velkendt duft.. idag lukkede pølsekvinden først ned omkring 18 tiden.. var bare ude at gå med hunden og havde desværre netop spist, men glæder mig.. det er nu alligevel noget andet en korv med potatis mos som vi kan købe på det lokale gatukök... men... pølsedamen er højgravid... hvad sker der så? Har hun en mand der overtager? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2006 Hej Oxieborgere! Hvor lang tid, tager det at pendle fra Oxie til København H. Har været inde og tjekke på skånetrafiken ( Ca. 1 time ) men jeg vil gerne have det bekræftet af èn som faktisk tager turen hver dag. Det virker langt mere troværdigt. Er forbindelserne " pålidelige " og kører Pågatåget upåklageligt??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2006 Undskyld til alle pølsevognsinteresserede. Jeg placerede mit indlæg forkert! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2006 jeg har gået og´luret på den også... sikke en dejlig velkendt duft.. idag lukkede pølsekvinden først ned omkring 18 tiden.. var bare ude at gå med hunden og havde desværre netop spist, men glæder mig.. det er nu alligevel noget andet en korv med potatis mos som vi kan købe på det lokale gatukök... men... pølsedamen er højgravid... hvad sker der så? Har hun en mand der overtager? Når de lufter hunden er der en mand med, men om han har planer om at overtage pølsevognen når bebs kommer ud ved jeg ikke noget om... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pølsedamen 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2006 åbningstider pølsevogn Åbningstider man til fre 11 til 18, lørdag 12 til 16, søndag lukket.kik forbi oxie centrum. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2006 Så har jeg vist ikke hørt ordentligt efter :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 Hvornår åbner pölsevognen igen??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 Det vides ikke, mener hun er på barsel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 Hej Splint Tak for svar! bemärkede godt, at hun serverede med en kämpe mave. Hun bliver nödt til at sende en pölseaflöser. Jeg er fuldständig nede over, at den ikke längere holder åbent. Hvor spiser man ellers junk om söndagen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2007 Tjaa, prøv grillen ved preem tanken eller pizzeriaet i centret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2007 Jo, tak de alternativer har jeg prövet, men föler mig ikke särlig begejstret. Ingen kan måle sig med pölsevognen-That´s it! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites