Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Jag kan inget annat ställe i Malmö, men det har ni väl begripit nu.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ixus 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Så skulle du måske læse efter en gang til;) For det står højt og tydeligt:) Så må du vist lige læse det højt for mig. Kan du finde et tidspunkt, skal jeg have mine skolepenge tilbage :p Som det senere er nævnt så passer kl 19 helt ok ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Så må du vist lige læse det højt for mig. Kan du finde et tidspunkt, skal jeg have mine skolepenge tilbage :p Som det senere er nævnt så passer kl 19 helt ok ;) Måske jeg skal have mine tilbage, så bar een dato og tænkte så er der vel også et tidspunkt:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2006 Er det meningen at man skal kunne tilmelde sig inde i kalenderen? For så tror jeg, at jeg bliver holdt uden for, for jeg kan ikke tilmelde mig nogle steder... (I kan bare sige, hvis I ikke vil have mig med...HULK) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2006 Altså! Godt nok er jeg dum, men må jeg ikke få et svar fra en eller anden autoriseret person herinde? Please? ...og hvorfor forsvandt Peter Autohaus' indlæg igen...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2006 Altså! Godt nok er jeg dum, men må jeg ikke få et svar fra en eller anden autoriseret person herinde? Please? Arrangementet er ikke oprettet korrekt i kalenderen. Jeg har ikke admin-rettigheder til at rette derinde, så jeg kan intet gøre. Der er ikke andet at gøre end at oprette arrangementet på ny....og hvorfor forsvandt Peter Autohaus' indlæg igen...?Det slettede han selv igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2006 Arrangementet er ikke oprettet korrekt i kalenderen. Jeg har ikke admin-rettigheder til at rette derinde' date=' så jeg kan intet gøre. Der er ikke andet at gøre end at oprette arrangementet på ny.Det slettede han selv igen.[/quote'] Og jeg kan ikke finde ud af det Hvis det overhovedet er muligt at ændre på det, ville det være rart at få lidt hjælp til det...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2006 Og jeg kan ikke finde ud af det Hvis det overhovedet er muligt at ændre på det, ville det være rart at få lidt hjælp til det......Jeg er ikke imponeret af kalenderfunktionen her i vBulletin, og kender ikke et evt. administrationsmodul. Den eneste der kan rode med strandede sager af den her slags, må være Steen. Prøv at smide ham en PM. Edit: Husk når et arrangement oprettes, at hakke af i "Allow users to specify that they will be attending this event." - på denne måde bliver det muligt for registrerede brugere at tilmelde sig arrangementet. Det var nok dér den kuldsejlede sidst ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2006 Kan vi evt. få en status på tilmeldinger, er det allerede sikkert at det bliver til noget eller hvor mange mangler evt.? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nchnch 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2006 Kan vi evt. få en status på tilmeldinger' date=' er det allerede sikkert at det bliver til noget eller hvor mange mangler evt.?[/quote'] ja, det vil godt, og måske komme frem til hvilken dato det skal være???:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2006 ja' date=' det vil godt, og måske komme frem til hvilken dato det skal være???:th2:[/quote'] se øverst side 4 - 15/9 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2006 Nå, Johnny og jeg vil også gerne komme. Hvor mange bliver vi? Kan der postes en liste over dem, der kommer? Vi ses! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2006 Kan vi evt. få en status på tilmeldinger' date=' er det allerede sikkert at det bliver til noget eller hvor mange mangler evt.?[/quote'] Status pt..... Indtil vidre er der KUN kommet 4 tilmeldninger, dvs at så er vi 6 ialt..... :o Eftersom vi skal occupere en restaurant er det for lidt, så hvis der ikke kommer lidt flere, omkring 15 synes jeg ulejligheden er for stor....... Da jeg jo har sat sidste tilmeldings dag til 10/9 (altså for sent) er jeg jo nødt til at vente lidt med en endelig status..... Men da man ikke kan tilmelde sig i kalenderen, er der jo nogen der har fundet ud af at sende mig en PM, så kom frisk...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2006 Status pt..... Indtil vidre er der KUN kommet 4 tilmeldninger, dvs at så er vi 6 ialt..... :o Eftersom vi skal occupere en restaurant er det for lidt, så hvis der ikke kommer lidt flere, omkring 15 synes jeg ulejligheden er for stor....... Da jeg jo har sat sidste tilmeldings dag til 10/9 (altså for sent) er jeg jo nødt til at vente lidt med en endelig status..... Men da man ikke kan tilmelde sig i kalenderen, er der jo nogen der har fundet ud af at sende mig en PM, så kom frisk...... Så har jeg sovet i timen ... troede bare man skulle dukke op.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2006 Så har jeg sovet i timen ... troede bare man skulle dukke op.... Ja så har du sovet i timen........;) Tildmelding senest 10/9, af hensyn til indkøb.....:th2: Side 4 tror jeg...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2006 Jeg har oprettet arrangementet påny i kalenderen, inklusive muligheden for at tilmelde sig! ---> http://debat.sunddebat.com/calendar.php?do=getinfo&e=16&day=2006-9-15 <--- Så er det bare at melde sig til... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2006 Tildmelding senest 10/9' date=' af hensyn til indkøb.....:th2: [/quote'] kom nu, der må da være flere der kan spise en gang stegt flæsk i godt selskab?? Gio har så venligst oprettet en kalender-begivenhed hvor man kan tilmelde sig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2006 En forsigtig forespørgsel: Bliver arrangementet til noget eller hvordan? Man må jo sige at tilmeldingen er temmelig ringe... :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2006 En forsigtig forespørgsel: Bliver arrangementet til noget eller hvordan? Man må jo sige at tilmeldingen er temmelig ringe... :( Desværre er vi for få.......... Så hermed en officiel aflysning af STEGT FLÆSK OG PERSILLESOVS....... Desværre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2006 Arrangement lukket/aflyst i kalenderen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2006 Det var ærgeligt.. ville have tilmeldt mig, hvis ikke det var fordi vi har gallafest på arbejdet.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anja 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Vi er også klar :) Anja & Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Vi er også klar :) Anja & Søren Klar på hvad? Det er aflyst hvis du læser et par indlæg før dit eget :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Skal jeg låse tråden?...evt. slette den helt? Kan godt se det kan føre til lidt forvirring, hvis "dovne" læsere ikke lige gider tage den fra toppen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anja 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Klar på hvad? Det er aflyst hvis du læser et par indlæg før dit eget :th2: Ups - fik vidst sprunget lidt i teksten :o Men hvis et lignende arrangement bliver staplet på benene er vi helt sikkert klare :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites