Jump to content
Charlotte

"Danskeraften" i Malmö - AFLYST!

Recommended Posts

Så skulle du måske læse efter en gang til;) For det står højt og tydeligt:)
Så må du vist lige læse det højt for mig. Kan du finde et tidspunkt, skal jeg have mine skolepenge tilbage :p Som det senere er nævnt så passer kl 19 helt ok ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så må du vist lige læse det højt for mig. Kan du finde et tidspunkt, skal jeg have mine skolepenge tilbage :p Som det senere er nævnt så passer kl 19 helt ok ;)
Måske jeg skal have mine tilbage, så bar een dato og tænkte så er der vel også et tidspunkt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Altså! Godt nok er jeg dum, men må jeg ikke få et svar fra en eller anden autoriseret person herinde? Please? :cry:
Arrangementet er ikke oprettet korrekt i kalenderen. Jeg har ikke admin-rettigheder til at rette derinde, så jeg kan intet gøre. Der er ikke andet at gøre end at oprette arrangementet på ny.
...og hvorfor forsvandt Peter Autohaus' indlæg igen...?
Det slettede han selv igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arrangementet er ikke oprettet korrekt i kalenderen. Jeg har ikke admin-rettigheder til at rette derinde' date=' så jeg kan intet gøre. Der er ikke andet at gøre end at oprette arrangementet på ny.Det slettede han selv igen.[/quote'] :new: Og jeg kan ikke finde ud af det :flov: Hvis det overhovedet er muligt at ændre på det, ville det være rart at få lidt hjælp til det......:confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:new: Og jeg kan ikke finde ud af det :flov: Hvis det overhovedet er muligt at ændre på det, ville det være rart at få lidt hjælp til det......:confused:
Jeg er ikke imponeret af kalenderfunktionen her i vBulletin, og kender ikke et evt. administrationsmodul. Den eneste der kan rode med strandede sager af den her slags, må være Steen. Prøv at smide ham en PM. Edit: Husk når et arrangement oprettes, at hakke af i "Allow users to specify that they will be attending this event." - på denne måde bliver det muligt for registrerede brugere at tilmelde sig arrangementet. Det var nok dér den kuldsejlede sidst ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan vi evt. få en status på tilmeldinger' date=' er det allerede sikkert at det bliver til noget eller hvor mange mangler evt.?[/quote'] Status pt..... Indtil vidre er der KUN kommet 4 tilmeldninger, dvs at så er vi 6 ialt..... :o Eftersom vi skal occupere en restaurant er det for lidt, så hvis der ikke kommer lidt flere, omkring 15 synes jeg ulejligheden er for stor....... Da jeg jo har sat sidste tilmeldings dag til 10/9 (altså for sent) er jeg jo nødt til at vente lidt med en endelig status..... :confused: Men da man ikke kan tilmelde sig i kalenderen, er der jo nogen der har fundet ud af at sende mig en PM, så kom frisk......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Status pt..... Indtil vidre er der KUN kommet 4 tilmeldninger, dvs at så er vi 6 ialt..... :o Eftersom vi skal occupere en restaurant er det for lidt, så hvis der ikke kommer lidt flere, omkring 15 synes jeg ulejligheden er for stor....... Da jeg jo har sat sidste tilmeldings dag til 10/9 (altså for sent) er jeg jo nødt til at vente lidt med en endelig status..... :confused: Men da man ikke kan tilmelde sig i kalenderen, er der jo nogen der har fundet ud af at sende mig en PM, så kom frisk......
Så har jeg sovet i timen ... troede bare man skulle dukke op....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tildmelding senest 10/9' date=' af hensyn til indkøb.....:th2: [/quote'] kom nu, der må da være flere der kan spise en gang stegt flæsk i godt selskab?? Gio har så venligst oprettet en kalender-begivenhed hvor man kan tilmelde sig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Klar på hvad? Det er aflyst hvis du læser et par indlæg før dit eget :th2:
Ups - fik vidst sprunget lidt i teksten :o Men hvis et lignende arrangement bliver staplet på benene er vi helt sikkert klare :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites