Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Charlotte... Et lille godt råd. Hvis du syntes vi skal mødes, så bestemmer DU en dato for hvornår det skal være. Det kan alligevel ikke lade sig gøre at finde en dag hvor alle der vil deltage kan. Derfor; find en dato der passer dig, og så må folk jo bare melde sig til hvis det passer. F.eks. kan jeg ikke på søndag, det passer thomas rigtigt godt, og Thygesen kan ikke i hele september... You got my point ?? Find den dato der passer dig bedst, og så kommer dem der kan/vil ... Men, super initiativ... Bare det ikke er en brunch bestående af stegt flæsk og fadbamser Got your point......;) Ville blot lige undersøge om der var stemning for det , i første omgang....... Okay, kigger siden hen i kalendren og finder en dato og kaster den ud, taler også lige med Restauratøren, da han jo også har lidt at skulle have sagt..... Og promise, ingen brunch og fadbamser...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Lyder som en super ide , jeg er på hvis jeg kan de pågældende dage , men kan kun give mc'en ret.... du må slynge en dato afsted og så må folk bare melde sig til..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Lyder som en super ide ' date=' jeg er på hvis jeg kan de pågældende dage , men kan kun give mc'en ret.... du må slynge en dato afsted og så må folk bare melde sig til.....[/quote'] Ja jeg giver også Palle ret, du må bare komme med en dato, så må vi se hvem der kan;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Lyder som en super ide ' date=' jeg er på hvis jeg kan de pågældende dage , men kan kun give mc'en ret.... du må slynge en dato afsted og så må folk bare melde sig til.....[/quote'] Jamen i har jo ret begge to...... Jeg finder en dato, og smider den ud om snart....;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nchnch 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Hejsa alle friske DK'er ;) der er til en god aften i byen, måske med stegt flæsk og persillesovs,gule ærte, hakkebøf m/bløde løg, frikadeller,stegte ål og stuvede kartofler eller skipper lobescoves, "sing a long" og efterfølgende dans på disko....????? Har fået kontakt til en restauratør i Malmø centrum, der synes det lyder som en god ide at arrangere en "danskeraften" med jævne mellemrum.... Så kom frisk, alle i herboende danskere :th2: , lad os se om vi kan arrrangere en offentlig "danskeraften"...... Giv mig et prej hvis dette har interesse, og jeg forhandler nogen "farvorable" priser, hvis interessen er tilstede.... Charlotte V.hamnen, Malmö det lyder som en skide god ide, jeg er frisk på den:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Fredag d. 15/9 2006, stegt flæsk og persillesovs...????? Petri pub & restaurant, Adelgatan 2, et stenkast fra Centralen..... Lad os finde sammen om lidt dansk kultur (læs: stegt flæsk og persillesovs), og da vi (Jeffrey & mig selv sagde hunden) jo skal stå for indkøb (bare så vi ikke får bacon, Thomas :)), så giv mig et prej om du/I kommer senest den 10/9..... Prisen på dette overdådige ad libetum måltid, kan ikke fastsættes før vi ved hvor mange der har lyst og mulighed for at deltage, men jo flere jo billigere.... Drikkevarer betales som tidligere anført og Restauratøren har lovet fri adgang til diskoteket efterfølgende........ Kom så og lad os mødes over en kop øl og en skive flæsk i Malmö..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Hold da helt op hvor får jeg skrevet mange indlæg i dag. Det er da godt, at jeg skal på arbejde i morgen...! Nå, jeg ville bare spørge om man er velkommen, selvom man er skabs-svensker/soon-to-be-skåning? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Chalotte: jeg vil ikke overdænge tråden med jeg kan ikke komme indlæg, men det kan jeg nu ikke alligevel.. Dog ville jeg lige uddybe med et spørgsmål: Hvilket diskotek er der snak om? For nu kender jeg den pub ret godt og det er et kanont sted, men så vidt jeg ved har de ikke noget diskotek.. med mindre det er The Tunnel der ligger ved siden af?? Hilsen Thygesen. P.S. Super godt initiativ som jeg ville deltaget i, hvis jeg altså ikke lå i ca. 20m. dybt vand på Filippinerne på det tidspunkt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Prisen på dette overdådige ad libetum måltid, kan ikke fastsættes før vi ved hvor mange der har lyst og mulighed for at deltage, men jo flere jo billigere.... Drikkevarer betales som tidligere anført og Restauratøren har lovet fri adgang til diskoteket efterfølgende........ En lille opfordring. Måske du skulle ændre i kalenderen så folk kan tilmelde sig, det kan jo give et fingerpeg om hvem der kan deltage. Desværre er jeg selv forhindret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Hold da helt op hvor får jeg skrevet mange indlæg i dag. Det er da godt, at jeg skal på arbejde i morgen...! Nå, jeg ville bare spørge om man er velkommen, selvom man er skabs-svensker/soon-to-be-skåning? Jamen selvklart da.......;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Chalotte: jeg vil ikke overdænge tråden med jeg kan ikke komme indlæg, men det kan jeg nu ikke alligevel.. Dog ville jeg lige uddybe med et spørgsmål: Hvilket diskotek er der snak om? For nu kender jeg den pub ret godt og det er et kanont sted, men så vidt jeg ved har de ikke noget diskotek.. med mindre det er The Tunnel der ligger ved siden af?? Hilsen Thygesen. P.S. Super godt initiativ som jeg ville deltaget i, hvis jeg altså ikke lå i ca. 20m. dybt vand på Filippinerne på det tidspunkt :-) Diskoteket hedder nu altså...... "Adelgatan 2" og ligger med en opgang imellem, så der er i forbindelse med Pubben............ Desuden er der en stor natklub oven over, som dog kun bliver åbnet ved større selskaber, meget flot sted med piano i glas..... Jamen du må have en forrygende dykkerferie på Filippinerne, måske næste gang hvis dette bliver til noget.....:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 En lille opfordring. Måske du skulle ændre i kalenderen så folk kan tilmelde sig, det kan jo give et fingerpeg om hvem der kan deltage. Desværre er jeg selv forhindret. Har prøvet men kunne ikke lige finde ud af det.....:o Hjælp tak..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Har prøvet men kunne ikke lige finde ud af det.....:o Hjælp tak..... Toft kan helt sikker hjælpe dig - 3. gang er lykkens gang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
titta 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 En stor stark til 35 er da hvad den koster de fleste lokale steder:) men det handler vel ikke kun om prisen - det er da et rigtigt interessant og sjov idé. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ixus 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2006 Jeg er helt ny her, og vil gerne med :th2: Kan dog ikke lige se hvad tid i er blevet enige om Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Jeg er helt ny her' date=' og vil gerne med :th2: Kan dog ikke lige se hvad tid i er blevet enige om [/quote'] Så skulle du måske læse efter en gang til;) For det står højt og tydeligt:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Kan dog ikke lige se hvad tid i er blevet enige om http://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=78993&postcount=31 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Så skulle du måske læse efter en gang til;) For det står højt og tydeligt:) Jeg må med skam meddele at jeg kan sku heller ikke lige se havd tid det er Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Är det en dansk kock? Svenskar kan bara göra stekt fläsk med löksås. Det borde ni prova någongång. Världens bästa mat. Jag förstår inte det där med att svenskt stekt fläsk skulle vara som bacon. Det är precis vad jag tycker om det danska.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Jeg må med skam meddele at jeg kan sku heller ikke lige se havd tid det er Der står ikke tid, nej...kun dato. Men det er en fredag - så mon ikke kl 19 er "normalen". Bare et gæt. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Der står ikke tid' date=' nej...kun dato. Men det er en fredag - så mon ikke kl 19 er "normalen". Bare et gæt. :)[/quote'] Præcis............. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Är det en dansk kock? Svenskar kan bara göra stekt fläsk med löksås. Det borde ni prova någongång. Världens bästa mat. Jag förstår inte det där med att svenskt stekt fläsk skulle vara som bacon. Det är precis vad jag tycker om det danska.... Det er det i princippet også, men i dk er det tykke skiver bacon her i sverige er det strimlet bacon! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 .....så giv mig et prej om du/I kommer senest den 10/9..... Jeg kommer *flæskesulten smiley* - smider lige en PM'er også PS : Hvor i Malmö har de stekt fläsk med löksås? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Hvor i Malmö har de stekt fläsk med löksås? "Bullen" dvs Två Krögare på Storgatan har det alltid. Och det är ingen "Bacon". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 "Bullen" dvs Två Krögare på Storgatan har det alltid.YES!....jeg vidste det! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites