Charlotte 10 Anmeld indhold Skrevet August 14, 2006 Hejsa alle friske DK'er ;) der er til en god aften i byen, måske med stegt flæsk og persillesovs,gule ærte, hakkebøf m/bløde løg, frikadeller,stegte ål og stuvede kartofler eller skipper lobescoves, "sing a long" og efterfølgende dans på disko....????? Har fået kontakt til en restauratør i Malmø centrum, der synes det lyder som en god ide at arrangere en "danskeraften" med jævne mellemrum.... Så kom frisk, alle i herboende danskere :th2: , lad os se om vi kan arrrangere en offentlig "danskeraften"...... Giv mig et prej hvis dette har interesse, og jeg forhandler nogen "farvorable" priser, hvis interessen er tilstede.... Charlotte V.hamnen, Malmö Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Det er Rikke og jeg HELT friske på!!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Det kommer vel lidt an på hvilket prisleje vi taler om. Idéen er god men ikke til hvilken som helst pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Friskheden er velbevaret Kom glad med mere info - så tager vi den derfra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Det kommer vel lidt an på hvilket prisleje vi taler om. Idéen er god men ikke til hvilken som helst pris. Jamen det er jo det....jeg kan sikkert fohandle priser svarende til i DK, på den "lokale"...... Men det handler jo selvfølgelig om hvor mange vi kan samle sammen.... En "stor stark" ca. 35,00 sek 1/1 flaske vin ca. 130,00 sek Gratis adgang til Diskotek efterfølgende... Maden bliver udregnet efter tilmelding.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Jamen det er jo det....jeg kan sikkert fohandle priser svarende til i DK, på den "lokale"...... Men det handler jo selvfølgelig om hvor mange vi kan samle sammen.... En "stor stark" ca. 35,00 sek 1/1 flaske vin ca. 130,00 sek Gratis adgang til Diskotek efterfølgende... Maden bliver udregnet efter tilmelding.... En stor stark til 35 er da hvad den koster de fleste lokale steder:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 En stor stark til 35 er da hvad den koster de fleste lokale steder:) Jamen det har du ret i...... Blot i Dk, 35,00 dkk............ På Västra Hamnen 48,00 sek.... På Lilla Torg, vel omkring 50,00 sek.... På Hotel Amager 28,00 dkk...... ja hvad ved jeg.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 En stor stark til 35 er da hvad den koster de fleste lokale steder:) UPS..... Glemte Nyhavn....... 65,00 dkk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Jamen det har du ret i...... Blot i Dk, 35,00 dkk............ På Västra Hamnen 48,00 sek.... På Lilla Torg, vel omkring 50,00 sek.... På Hotel Amager 28,00 dkk...... ja hvad ved jeg.... Nu er det jo heller ikke lige hvad jeg kalder for lokale steder.. Ølkafeen er et lokalt sted med god og billig mad, og masser af mennesker! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 jeg melder med det samme klar til stegt flæsk og fra til gule ærter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Nu er det jo heller ikke lige hvad jeg kalder for lokale steder.. Ølkafeen er et lokalt sted med god og billig mad, og masser af mennesker! Lokale steder er vel der hvor man kommer........!!! ;) Jeg kommer på de steder jeg just har beskrevet..... ØØØHHHH hvor ligger ølkafeen....???? Men dette var nu heller ikke et salgsfremstød, blot en mulighed for at mødes et "lokalt" sted i Malmø, med andre danskere, god "dansk traditionel mad" ....... Måske giro 413 og en god søndagsfrokost.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Skide god idé........ Noget brunch kunne være lige i øjet en søndag for middag!!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Skide god idé........ Noget brunch kunne være lige i øjet en søndag for middag!!!!!! Ja se det var en god ide ............. Glæder mig allerede, med efterfølgende cafe hak og giro 413...... Se det er rigtig søndag..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 jeg melder med det samme klar til stegt flæsk og fra til gule ærter Okay, stegt flæsk så er vi 5 allerede.............. ca. 788,00 sek Gule ærter er nu ellers skønt, men du får så en "klapsammenmad" istedet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Okay, stegt flæsk så er vi 5 allerede.............. ca. 788,00 sek Gule ærter er nu ellers skønt, men du får så en "klapsammenmad" istedet.... Jeg er også til stegt flæsk, men her i sverige er stegt flæsk desværre bare almindeligt stegt bacon:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Jeg er også til stegt flæsk' date=' men her i sverige er stegt flæsk desværre bare almindeligt stegt bacon:([/quote'] Jamen nu har jeg jo arrangeret en DK kokkeelev til at stå for maden......:th2: Og jeg lover at hans mor er god til stegt flæsk på DK måde.....;) Men Thomas, du fik ikke lige fortalt mig hvor "Ølkafeen" ligger henne....??? Søger jo altid efter god øl og mad til billige penge..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 du fik ikke lige fortalt mig hvor "Ølkafeen" ligger http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=QJymLlNVjyJdsjxDgVghOA%3d%3d&Vkid=10777937&SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=%f6lkafeen&UCSB%3aTextBoxWhere= Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Jamen nu har jeg jo arrangeret en DK kokkeelev til at stå for maden......:th2: Og jeg lover at hans mor er god til stegt flæsk på DK måde.....;) Men Thomas, du fik ikke lige fortalt mig hvor "Ølkafeen" ligger henne....??? Søger jo altid efter god øl og mad til billige penge..... Den ligger ved møllevangstorvet, på den anden side af krydset og de har en rimelig stor udeservering så den er svær at undgå at se! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Den ligger ved møllevangstorvet' date=' på den anden side af krydset og de har en rimelig stor udeservering så den er svær at undgå at se![/quote'] Jamen så ses vi der en dag...................:th2: Möllevangskvarteret er jo et hyggeligt sted...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sidsel 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Super god idé, mums stegt flæsk, øl mmmmmmmm. Hvad dag??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Super god idé' date=' mums stegt flæsk, øl mmmmmmmm. Hvad dag???[/quote'] Det ved jeg ikke endnu, det skal jo være i fælleskab vi finder en dato...... ;) ;) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Det ved jeg ikke endnu, det skal jo være i fælleskab vi finder en dato...... ;) ;) ;) Brunch nu på søndag:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Jeg er helt sikkert også klar på noget stegt fläsk.. eller en brunch.. men jeg er ikke hjemme hele September.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Charlotte 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Brunch nu på søndag:) Desværre vi arbejder denne søndag...... Kunne ellers være hyggeligt.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Charlotte... Et lille godt råd. Hvis du syntes vi skal mødes, så bestemmer DU en dato for hvornår det skal være. Det kan alligevel ikke lade sig gøre at finde en dag hvor alle der vil deltage kan. Derfor; find en dato der passer dig, og så må folk jo bare melde sig til hvis det passer. F.eks. kan jeg ikke på søndag, det passer thomas rigtigt godt, og Thygesen kan ikke i hele september... You got my point ?? Find den dato der passer dig bedst, og så kommer dem der kan/vil ... Men, super initiativ... Bare det ikke er en brunch bestående af stegt flæsk og fadbamser Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites