Jump to content
Charlotte

"Danskeraften" i Malmö - AFLYST!

Recommended Posts

:new: Hejsa alle friske DK'er ;) der er til en god aften i byen, måske med stegt flæsk og persillesovs,gule ærte, hakkebøf m/bløde løg, frikadeller,stegte ål og stuvede kartofler eller skipper lobescoves, "sing a long" og efterfølgende dans på disko....????? Har fået kontakt til en restauratør i Malmø centrum, der synes det lyder som en god ide at arrangere en "danskeraften" med jævne mellemrum.... Så kom frisk, alle i herboende danskere :th2: , lad os se om vi kan arrrangere en offentlig "danskeraften"...... Giv mig et prej hvis dette har interesse, og jeg forhandler nogen "farvorable" priser, hvis interessen er tilstede.... Charlotte V.hamnen, Malmö

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kommer vel lidt an på hvilket prisleje vi taler om. Idéen er god men ikke til hvilken som helst pris.
Jamen det er jo det....jeg kan sikkert fohandle priser svarende til i DK, på den "lokale"...... Men det handler jo selvfølgelig om hvor mange vi kan samle sammen.... En "stor stark" ca. 35,00 sek 1/1 flaske vin ca. 130,00 sek Gratis adgang til Diskotek efterfølgende... Maden bliver udregnet efter tilmelding....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen det er jo det....jeg kan sikkert fohandle priser svarende til i DK, på den "lokale"...... Men det handler jo selvfølgelig om hvor mange vi kan samle sammen.... En "stor stark" ca. 35,00 sek 1/1 flaske vin ca. 130,00 sek Gratis adgang til Diskotek efterfølgende... Maden bliver udregnet efter tilmelding....
En stor stark til 35 er da hvad den koster de fleste lokale steder:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En stor stark til 35 er da hvad den koster de fleste lokale steder:)
Jamen det har du ret i...... Blot i Dk, 35,00 dkk............ På Västra Hamnen 48,00 sek.... På Lilla Torg, vel omkring 50,00 sek.... På Hotel Amager 28,00 dkk...... ja hvad ved jeg....:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen det har du ret i...... Blot i Dk, 35,00 dkk............ På Västra Hamnen 48,00 sek.... På Lilla Torg, vel omkring 50,00 sek.... På Hotel Amager 28,00 dkk...... ja hvad ved jeg....:rolleye:
Nu er det jo heller ikke lige hvad jeg kalder for lokale steder.. Ølkafeen er et lokalt sted med god og billig mad, og masser af mennesker!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er det jo heller ikke lige hvad jeg kalder for lokale steder.. Ølkafeen er et lokalt sted med god og billig mad, og masser af mennesker!
Lokale steder er vel der hvor man kommer........!!! ;) Jeg kommer på de steder jeg just har beskrevet..... ØØØHHHH hvor ligger ølkafeen....???? Men dette var nu heller ikke et salgsfremstød, blot en mulighed for at mødes et "lokalt" sted i Malmø, med andre danskere, god "dansk traditionel mad" ....... Måske giro 413 og en god søndagsfrokost.....:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okay, stegt flæsk så er vi 5 allerede.............. ca. 788,00 sek :rolleye: Gule ærter er nu ellers skønt, men du får så en "klapsammenmad" istedet....:sick:
Jeg er også til stegt flæsk, men her i sverige er stegt flæsk desværre bare almindeligt stegt bacon:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er også til stegt flæsk' date=' men her i sverige er stegt flæsk desværre bare almindeligt stegt bacon:([/quote'] Jamen nu har jeg jo arrangeret en DK kokkeelev til at stå for maden......:th2: Og jeg lover at hans mor er god til stegt flæsk på DK måde.....;) Men Thomas, du fik ikke lige fortalt mig hvor "Ølkafeen" ligger henne....??? Søger jo altid efter god øl og mad til billige penge.....:confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen nu har jeg jo arrangeret en DK kokkeelev til at stå for maden......:th2: Og jeg lover at hans mor er god til stegt flæsk på DK måde.....;) Men Thomas, du fik ikke lige fortalt mig hvor "Ølkafeen" ligger henne....??? Søger jo altid efter god øl og mad til billige penge.....:confused:
Den ligger ved møllevangstorvet, på den anden side af krydset og de har en rimelig stor udeservering så den er svær at undgå at se!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den ligger ved møllevangstorvet' date=' på den anden side af krydset og de har en rimelig stor udeservering så den er svær at undgå at se![/quote'] Jamen så ses vi der en dag...................:th2: Möllevangskvarteret er jo et hyggeligt sted......:cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Charlotte... Et lille godt råd. Hvis du syntes vi skal mødes, så bestemmer DU en dato for hvornår det skal være. Det kan alligevel ikke lade sig gøre at finde en dag hvor alle der vil deltage kan. Derfor; find en dato der passer dig, og så må folk jo bare melde sig til hvis det passer. F.eks. kan jeg ikke på søndag, det passer thomas rigtigt godt, og Thygesen kan ikke i hele september... You got my point ?? Find den dato der passer dig bedst, og så kommer dem der kan/vil ... Men, super initiativ... Bare det ikke er en brunch bestående af stegt flæsk og fadbamser :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites