elpedro 10 Anmeld indhold Skrevet August 14, 2006 Nu har der jo været meget debat om hvordan man får danske TV-kanaler til SE, men jeg er i den uheldige situation at: 1. Jeg er dybt afhængig af SAS liga 2. Vi må ikke sætte parabol op på vores hus (og de kan ikke sidde indvendigt, vel (spurtge han dumt)) Hvad pokker gør man så? Slingboxen lyder jo som en mulighed, men sætter stadig en del krav ift til at finde en forbindelse i Dk man kan bruge, etc etc. Hver søndag går jeg og hører kampene i P3, og selvom det er ganske fint, så har jeg seriøst brug for mit ugentlige TV-fodbold kick... Er der ikke noget der har adgang til nogen test-streamservere, pirat broadcast eller noget (ikke noget "ulovligt" selvfølgelig, hæhæ)... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Uden at ane noget om fodbold, og inden du får geniale svar fra folk herinde, så kan jeg da se mulige løsninger: 1. Køb et transportabelt TV, og drag en tur vestpå hver søndag. Betragt det som en søndagsudflugt. Fordel: Du får set lidt af Skåne, og hvis du er heldig skinner solen og du kan sidde ude på en plæne eller strand ikke langt fra DK med udsigt over vandet. 2. Besøg mor og far og inviter dig selv på søndagsmiddag. Fordel: Du får overstået familiebesøget og får gratis mad. Og mors mad er jo altid den bedste... 3. Besøg svigermekanikken. Nogenlunde samme fordele som ovenstående, men med den hage, at det jo er svigerforældrene - måske især svigermor? Din kæreste/kone vil dog elske dig for det! 4. Find en god ven, der kan tage de danske kanaler, der viser den slags programmer du vil se. Gør det til en fast tilbagevendende søndagsbegivenhed og krydr søndagen med junkfood, som du giver som tak til vennen. Hav eventuelt flere venner at trække på. 5. Bliv lurer og find en nabo med parabol og samme interesser i fodbold. Uden som sagt at ane hvor mange søndage, der bliver spillet fodbold, kan du med lidt held sætte de i system og dermed fordele din gunst blandt familie, svigerfamilie og venner og alle er glade! Held og lykke med projektet - jeg håber, at du finder en løsning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Nu ved jeg jo ikke hvor i Suppen dit hjerte ligger, men jeg har ledt fter en FCK fraktion i skåne og har pt. ikke fundet nogen. Overvejer her til vinter (hvis jeg får tid) at planlægge noget , fælles turer til parken samt prøve at lave en aftale med en cafe eller bar hvor man kunne se kampene. Det bliver selvfølgelig kun sjovt hvis andre er friske. Jeg formoder at der må være nok fans af henholdsvis FCK og BIF herovre til sådanne initiativer, de andre ligaklubber er jeg lidt i tvivl om. (BIF er BTW jo superpals med Malmø som igen hader FCK som tilgengæld så er gode venner med Helsingborg) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Nu ved jeg jo ikke hvor i Suppen dit hjerte ligger, men jeg har ledt fter en FCK fraktion i skåne og har pt. ikke fundet nogen. Overvejer her til vinter (hvis jeg får tid) at planlægge noget , fælles turer til parken samt prøve at lave en aftale med en cafe eller bar hvor man kunne se kampene. Det bliver selvfølgelig kun sjovt hvis andre er friske. Jeg formoder at der må være nok fans af henholdsvis FCK og BIF herovre til sådanne initiativer, de andre ligaklubber er jeg lidt i tvivl om. (BIF er BTW jo superpals med Malmø som igen hader FCK som tilgengæld så er gode venner med Helsingborg) Jeg kan muligvis skaffe nogle billetter til de mindre kampe hvor der ikke er rift om billetterne, da mit arbejde får 125 billetter til hver kamp. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Jeg kan muligvis skaffe nogle billetter til de mindre kampe hvor der ikke er rift om billetterne' date=' da mit arbejde får 125 billetter til hver kamp.[/quote'] Det ville da være kanon :) Jeg prøver at finde kampprogrammet og så prøver jeg om jeg kan plotte hjemmekampene ind i kalenderen (Hvis det ellers er ok med mod/admin) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 ...og så prøver jeg om jeg kan plotte hjemmekampene ind i kalenderen (Hvis det ellers er ok med mod/admin)Nej...det går ikke. Kalenderen har begrænset plads, og bør ikke bruges som "kamp-program". Derimod er i velkomne til at oprette derinde, når i arrangerer noget i forbindelse med en given kamp, og derved skal bruge oversigt over tilmeldinger fra brugere osv. Hvis alle plottede deres favoritholds kampe ind i kalenderen, så ville der ikke være plads til andet Dén er vist logisk, ik´!? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Jeg kan muligvis skaffe nogle billetter til de mindre kampe hvor der ikke er rift om billetterne' date=' da mit arbejde får 125 billetter til hver kamp.[/quote'] du siger bare til :th2: ...og Futz: godt "initiv", jeg er indimellem klar! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Jeg mener bestemt at hvis du har en digital box hos Comhem så kan du få Viasat Sport 1-3 og syntes at have læst de sender Superliga, de viser helt sikkert ikke onside eller hvad pokker det hedder, men kampene er jo også det vigtigste. Du kan jo ringe og snakke med dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Jeg har mailet ComHem og spurgt dem om det kan lade sig gøre at se Superliga med en ComHem digitalbox, og samtidig fremsendte jeg et ønske om at de lagde DR2 i deres pakker :) Jeg vender tilbage når jeg har hørt fra dem. Mvh /Brian - Helsingborg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Nej[/b Dén er vist logisk, ik´!? ;) Sí -va bene - fatto certo. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Sí -va bene - fatto certo. Eccellente - allora quella pecora è rasa :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Nu ved jeg jo ikke hvor i Suppen dit hjerte ligger' date=' men jeg har ledt fter en FCK fraktion i skåne og har pt. ikke fundet nogen.[/quote'] Det kan du jo så tænke lidt over hvorfor:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
elpedro 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Jo mit hjerte tilhører også løverne, naturligvis :-) Er derovre til kamp engang imellem, men ofte skal sønnen (3 mdr) jo passes også, og så er TV´et den bedste løsning... Men tak for de mange interessante forslag, specielt fra MissCath.. Men måske skulle jeg have beskrevet at det drejede sig om sofafodbold udelukkende :-) Glæder mig til at høre erfaringerne med ComHem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Hej, Her er svaret fra ComHem: Hej och tack för ditt e-postmeddelande! Vi kan informera dig om att du kan se Visat sport 1-3 om du har ett abonnemang hos comhem. Det med Danska ligan vet jag inte riktigt om du kan se. Med vänlig hälsning Com Hem AB Kundservice Ann-Britt Engström Så er spørgsmålet bare, sender Viasat sport 1-3 Superliga, åh gid de gør jeg trænger til noget dansk bold på mit tv /Brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Så fik jeg lige kigget på Viasat hjemmeside: Lørdag d.19 august: 18.00 Fotboll: Vejle-FC Köpenhamn (Danish Fotboll: SAS Ligaen 6. Vejle-F.C. København) SAS-ligan. Fotboll från danska SAS-ligan: Vejle-FC Köpenhamn (19/8-06). 6:e spelomgången. 17.55 Fotboll: Bröndby-Viborg (Danish Fotboll: SAS Ligaen 6. Brøndby-Viborg) SAS-ligan. Direkt. Fotboll från danska SAS-ligan: Bröndby-Viborg (20/8-06). 6:e spelomgången. Så jeg skal da vist lige have fat i Comhem med det samme :th2: Og få bestilt Viasport 1-3. Det bliver et godt efterår!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Tja jeg kan se på deres hjemme side at de viser AAB - Randers kl 17 på søndag og Brøndby - Viborg kl 20 og på lørdag viser de Vejle - FCK kl 18:45. Dette så jeg på Viasat sports svenske hjemme side, så mon ikke det passer. http://www.viasatsport.se/index.php?option=com_wrapper&Itemid=257 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Damn du var hurtigere end mig Hippy;-) Men jeg mente nok jeg havde set de viste Superliga. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KimK 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Jeg høre stadigt til de fjolser der bor på sjælland, men jeg håber det ændre sig i løbet af efteråret. Når det lykkeds, vil jeg gerne være med i en fraktion. Jeg kommer i parken til alle hjemme kampe (Nedre C), men fraktionen kunne bestemt også bruges til at følges til kampe, samt se ude kampe på lokalt værtshus. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Lynge: Det må du undskylde ;) Men bare det at vi kan se Superduberliga er :th2: Så nyd det, og så er det eneste vi mangler er at vi får DR2. God dag! Brian, som sidder på Stockholms Central station og tjekker debatten ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Lynge: Det må du undskylde ;) Men bare det at vi kan se Superduberliga er :th2: Så nyd det, og så er det eneste vi mangler er at vi får DR2 Tja jeg vil hellere se Premier League og det kan jeg allerede:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Jeg høre stadigt til de fjolser der bor på sjælland, men jeg håber det ændre sig i løbet af efteråret. Når det lykkeds, vil jeg gerne være med i en fraktion. Jeg kommer i parken til alle hjemme kampe (Nedre C), men fraktionen kunne bestemt også bruges til at følges til kampe, samt se ude kampe på lokalt værtshus. Ja det har du helt ret i , der er jo lidt vej, specielt når man som jeg bor i Blentarp og det kunne være fornøjeligt med et fælles "Away tog" fra Sverige hvor folk hoppede på henad vejen. BTW så jeg at der er ret tyndt besat på C2 nu hvor UC er flyttet. Kan være vi kunne få pladser der. Der må laves en "Skånska Leijons" Fraktion. Folk der måtte være med på en indledningsvis debat/brainstorm om emnet kan sende en pm med emailadresse til mig så laver jeg en mailingsliste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 Sidste nyt vedr. FCK fraktion: http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?p=326724 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 Sidste nyt vedr. FCK fraktion: http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?p=326724 Hmm indlægget er fra Novemeber 2002:) Tror du ikke der er en risiko drengene er kørt trætte i deres sølvgrå TT'ere og flyttet tilbage:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 Hej, Jeg er frisk på at tage med til Parken - og det er jeg ret sikker på at min nabo også er... Lad høre... Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 Hmm indlægget er fra Novemeber 2002:) Tror du ikke der er en risiko drengene er kørt trætte i deres sølvgrå TT'ere og flyttet tilbage:) Jo - så også først datoen efterfølgende men nye er formentlig kommet til -dog nok med lidt mere opfindsomme og checkede biler - tror efterhånden kun det er Bondam og diverse damefrisører der holder den i live :). *not Hatespeech* !!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites