Persille 10 Anmeld indhold Skrevet August 13, 2006 Hej, er der nogen, som bor i Husie/Virentofta/Riseberga-området, som løber et tempo svarende til ca. 5 km på en halv time og har lyst til at løbe sammen med mig i Risebergaparken/Bulltofta 2 x ugentligt? Jeg har i øjeblikket usandsynlig svært ved at komme i løbeskoene og ud gennem hoveddøren og tænkte at det måske kunne hjælpe hvis der stod en og ventede.... Jeg forestillede mig en hverdagsaften "lige efter komme-hjem-fra-arbejde-tid" og en søndagstur fx. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2006 Held og lykke med projektet. Jeg har en enkelt gang løbet i netop det område med et vennepar. Hvis nu der ikke er nogen der melder sig på banen, kan jeg anbefale at du forsøger dig med at klæde om når du har fri og så ligge en passende rute, der gør, at du løber fra togstationen og hjem. Jeg skal selv bruge to busser hjem, så jeg løber turen lige så hurtigt som det tager med det offentlige. Det er ikke super behageligt at løbe med en rygsæk på, men på den anden side har jeg så fået overstået en løbetur. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2006 Hej, er der nogen, som bor i Husie/Virentofta/Riseberga-området, som løber et tempo svarende til ca. 5 km på en halv time og har lyst til at løbe sammen med mig i Risebergaparken/Bulltofta 2 x ugentligt? Jeg har i øjeblikket usandsynlig svært ved at komme i løbeskoene og ud gennem hoveddøren og tænkte at det måske kunne hjælpe hvis der stod en og ventede.... Jeg forestillede mig en hverdagsaften "lige efter komme-hjem-fra-arbejde-tid" og en søndagstur fx. Hvis det er den park med den lille sø i midten og stenbunken i det ene hjørne af parken så er vi to gutter der løber fra rundkørslen ved volvoforhandleren for enden af nobelvägen og ned gennem parken med to omgange dernede og tilbage. Ruten er 5.5 og vi gør det vel på 35-40 min. vi kommer gerne afsted 3 gange om ugen. Kl. bliver gerne 18 på hverdage... Du er velkommen til at løbe med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites