bananas 14 Anmeld indhold Skrevet August 12, 2006 Ligger der en god biks et sted i Malmö som sælger forskellige IT dimser med et ok udvalg?. Sådan lidt i stil med computercity på den danske side. (NB. har været inde på computercity.se - den nærmeste er i Göteborg) Jeg skal have købt en 8-ports switch, og jeg ville gerne slippe for at skulle vente på at få den sendt med post. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Elgiganten ved Mobilia? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=1394&highlight=www.jmedata.se [url=http://www] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Tak - har købt nu. Tog ud til Mobilia - fandt tilfældigvis en D-link switch i SIBA - samme pris som i de databutikker som er nævt i den tråd Gio linkede til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Tak - har købt nu. Tog ud til Mobilia - fandt tilfældigvis en D-link switch i SIBA - samme pris som i de databutikker som er nævt i den tråd Gio linkede til.DES-1008D?...fin billig switch. Har selv haft en kørende 24/7/365 det sidste års tid uden nogen som helst problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 DES-1008D?...fin billig switch. Har selv haft en kørende 24/7/365 det sidste års tid uden nogen som helst problemer. Ja, det er den! 399 SEK. Med i prisen fik jeg så også fornøjelsen af at se ekspedienten stå og klø sig i håret i meeeeget lang tid efter at jeg stak ham mit 12 år gamle danske kørekort som id for mit kreditkort. Han skulle åbenbart taste et eller andet id nummer ind i kassesystemet for at komme videre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Ja, det er den! 399 SEK. Med i prisen fik jeg så også fornøjelsen af at se ekspedienten stå og klø sig i håret i meeeeget lang tid efter at jeg stak ham mit 12 år gamle danske kørekort som id for mit kreditkort. Han skulle åbenbart taste et eller andet id nummer ind i kassesystemet for at komme videre Egentlig lidt pudsigt for jeg snakkede med en ekspedient nede i Siba (ved Bauhaus og GDS vasken) og hun sagde at de kun skulle se ID når det var Svenske Visakort og ikke udlandske.. Jeg synes nu ikke helt det holder stik, men i dag da jeg så var dernede, så spurgte hun (en anden ekspedient) om hun måtte se id og så rettede hun selv selv og sagde nå nej, det er ikke et svensk kort.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2006 Ja, det er den! 399 SEK. Med i prisen fik jeg så også fornøjelsen af at se ekspedienten stå og klø sig i håret i meeeeget lang tid efter at jeg stak ham mit 12 år gamle danske kørekort som id for mit kreditkort. Han skulle åbenbart taste et eller andet id nummer ind i kassesystemet for at komme videre Go´ underholdning..høhø. Især når vi vifter med vores gamle laminerede pap-kort...underligt nok har folk glemt alt om dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 13, 2006 Ja, det er den! 399 SEK. Med i prisen fik jeg så også fornøjelsen af at se ekspedienten stå og klø sig i håret i meeeeget lang tid efter at jeg stak ham mit 12 år gamle danske kørekort som id for mit kreditkort. Han skulle åbenbart taste et eller andet id nummer ind i kassesystemet for at komme videre Så skulle du have set den dag jeg stak kassedamen mit kørekort version "foldekort". (sammenfoldet selvfølgelig)..hun vendte og drejede det..kiggede tomt på mig hvorefter hun spørger "hvad er det?". Jeg tog kortet FOLDEDE DET UD for hende, hvorefter jeg gav det tilbage. Hun var pinlig berørt... meget pinlig berørt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2006 Så skulle du have set den dag jeg stak kassedamen mit kørekort version "foldekort".Jeps...præcis som jeg skrev. De ser noget underlige ud, når vores gamle kørekort hives op af pottemånen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2006 hvorfor får I ikke bare et af de nye? De er mindre og smartere :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2006 hvorfor får I ikke bare et af de nye? De er mindre og smartere :)Jamen...hvorfor betale for noget der stadig funker fint? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 13, 2006 hvorfor får I ikke bare et af de nye? De er mindre og smartere :) Ja det har vi også haft gang i siden vi flyttede i 2004:) Vi er bare ikke så hurtige.. Nåede så langt at ansøge, men da vores danske pasfoto blev underkendt gik det lidt i stå... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites