Jump to content
CAC

Kan man prutte om prisen på møbler i Sverige

Recommended Posts

Guest Supermule

Der skal da kregles på alt!!!! De skal da ikke dø i synden..... De skal arbejde for føden ligesom os andre!!! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og det betyder? (Jeg skal jo flytte til Eslöv... :flov: )
Lørdags-humor - ikke andet, Cath ;) Jeg ville såmænd heller ikke have noget imod at bo "på bøh´eren", hvis muligheden var der og huset var rigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal liiiige indskyde, at jeg ikke går igang på hver eneste pose skruer, men jeg fik en havebænk, der var sat ned fra 688. Der var så kun udstillingseksemplaret tilbage og den fik jeg for 200. Jeg blev lidt overrasket over, hvor naturligt det faldt hende at diskutere, hvad jeg kunne få i rabat, og at hun ikke skulle hente chefen først og så videre, men måske var hun chefen... Hvad Eslöv angår, MissCath, så er det sikkert i den pæne ende af kommunen, du har købt, for heroppe nordpå er der ikke bygget et nyt hus, de sidste 30 år. I princippet er Nordeslöv en skov med en fem kilometer lang grusvej, der til sidst slutter. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Eslöv er en fin lille by, men nu har jeg også stået i lære som jyde i godt 7 år, så lidt af den "gode" mentalitet har man vel lært. Eslöv kan vel sammenlignes lidt med en by som Vojens, Grindsted, Skjern, Ikast eller andre i den størrelse. Det der ikke kan krejles er ikke værd at købe.......... Efter min mennig ligger Sveriges svar på Lolland væsentligt længere nordpå, end Eslöv. Se blot huspriserne! Eks kan du få et nedlagt landbrug på lolland for 700-1.000.000 det får man ikke meget for her i Eslöv og omegn. Et byhus på Lolland omkring Nakskov koster ca. 800-1.000.000 her er priserne også højere i Eslöv. Men der er nok ikke den store forskel på bymentaliteten fra Nakskov til Eslöv!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Eslöv eller lidt uden for... Altså - det er ikke helt Eslöv - det er faktisk væk fra Eslöv, og jeg er ikke engang klar over, hvad det præcis hedder. Det ligger omkring Holmby, Löberöd og meget tæt på noget, der hedder Brödåkra... Siger det nogle noget? Det er godt gjort, ikk'? Er ved at købe hus et sted, jeg ikke ved hvad hedder. Men tro mig, guys and girls - når jeg viser jer huset (når vi har skrevet under), så ville I også købe det! :love: Nå, men det er jo totalt OT - så jeg vil gå i seng! Natnat :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites