CAC 10 Anmeld indhold Skrevet August 12, 2006 Hvis man f.eks. vil købe en hel bunke møbler i ILVA, er det så muligt at få et godt tilbud på det hele samlet, eller kan man ikke "handle" på den måde på den anden side? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Du skal helt klart prøve at få rabat. Selv i Harald Nyborg kan man med held diskutere prisen på varerne. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Meccs 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Kreglere! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Meccs 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Troede mest det var "os" fra Rosengård der praktiserer det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Vo intet vover intet vinder, og så er jeg jo jyde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Nils bor i Eslöv...need i say more!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Meccs 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Nils bor i Eslöv...need i say more!? Sveriges svar fra Lolland eller hur? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Nils bor i Eslöv...need i say more!? Og det betyder? (Jeg skal jo flytte til Eslöv... ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Der skal da kregles på alt!!!! De skal da ikke dø i synden..... De skal arbejde for føden ligesom os andre!!! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Og det betyder? (Jeg skal jo flytte til Eslöv... )Lørdags-humor - ikke andet, Cath ;) Jeg ville såmænd heller ikke have noget imod at bo "på bøh´eren", hvis muligheden var der og huset var rigtigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Jeg skal liiiige indskyde, at jeg ikke går igang på hver eneste pose skruer, men jeg fik en havebænk, der var sat ned fra 688. Der var så kun udstillingseksemplaret tilbage og den fik jeg for 200. Jeg blev lidt overrasket over, hvor naturligt det faldt hende at diskutere, hvad jeg kunne få i rabat, og at hun ikke skulle hente chefen først og så videre, men måske var hun chefen... Hvad Eslöv angår, MissCath, så er det sikkert i den pæne ende af kommunen, du har købt, for heroppe nordpå er der ikke bygget et nyt hus, de sidste 30 år. I princippet er Nordeslöv en skov med en fem kilometer lang grusvej, der til sidst slutter. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Eslöv er en fin lille by, men nu har jeg også stået i lære som jyde i godt 7 år, så lidt af den "gode" mentalitet har man vel lært. Eslöv kan vel sammenlignes lidt med en by som Vojens, Grindsted, Skjern, Ikast eller andre i den størrelse. Det der ikke kan krejles er ikke værd at købe.......... Efter min mennig ligger Sveriges svar på Lolland væsentligt længere nordpå, end Eslöv. Se blot huspriserne! Eks kan du få et nedlagt landbrug på lolland for 700-1.000.000 det får man ikke meget for her i Eslöv og omegn. Et byhus på Lolland omkring Nakskov koster ca. 800-1.000.000 her er priserne også højere i Eslöv. Men der er nok ikke den store forskel på bymentaliteten fra Nakskov til Eslöv! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2006 Eslöv eller lidt uden for... Altså - det er ikke helt Eslöv - det er faktisk væk fra Eslöv, og jeg er ikke engang klar over, hvad det præcis hedder. Det ligger omkring Holmby, Löberöd og meget tæt på noget, der hedder Brödåkra... Siger det nogle noget? Det er godt gjort, ikk'? Er ved at købe hus et sted, jeg ikke ved hvad hedder. Men tro mig, guys and girls - når jeg viser jer huset (når vi har skrevet under), så ville I også købe det! Nå, men det er jo totalt OT - så jeg vil gå i seng! Natnat Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites