Jump to content
bozzen

Søges: Badminton-partner

Recommended Posts

Jo, man har ju blevet gammel og fed, det er ikke lige så sjovt at se sig selv i spejlen mer. Men for den sagtens skyld behøver man ju ikke falde over og dø. Bor tæt på Aura badmingtonhal, Heleneholm, og kunde tænke mig at spille lidt for sjov. Spillede for konditionens skyld for en 10 år siden, så kan vel klassificeres som glad amatør. Så hvis du har en lille amatørbadmingtonspillere i maven, skriv i tråden eller et PM. http://www.malmo.se/sportfritid/anlaggningar/racketanlaggningar.4.33aee30d103b8f15916800083129.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er i samme situation, altså det med overvægten, og spillede også selv for 10 år siden. Jeg flytter dog først til november, men er absolut interesseret da det jo er en herlig sport :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er i samme situation' date=' altså det med overvægten, og spillede også selv for 10 år siden. Jeg flytter dog først til november, men er absolut interesseret da det jo er en herlig sport :)[/quote']Se..jeg synes jo også det er en fed sport, men min kondition er ikke til hardcore springen-rundt. Primært p.g.a. et dårligt knæ, som, efter sigende, skulle motioneres på plads. Så måske badminton kunne være en idé. Jeg spillede selv i seks år for en del år tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Se..jeg synes jo også det er en fed sport, men min kondition er ikke til hardcore springen-rundt. Primært p.g.a. et dårligt knæ, som, efter sigende, skulle motioneres på plads. Så måske badminton kunne være en idé. Jeg spillede selv i seks år for en del år tilbage.
Hehe ja jeg kunne ikke lade være, men tanken om at se dig bevæge dig på en fysisk anstrengende måde er nok til at jeg dukker op;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jo, man har ju blevet gammel og fed, det er ikke lige så sjovt at se sig selv i spejlen mer. Men for den sagtens skyld behøver man ju ikke falde over og dø. Bor tæt på Aura badmingtonhal, Heleneholm, og kunde tænke mig at spille lidt for sjov. Spillede for konditionens skyld for en 10 år siden, så kan vel klassificeres som glad amatør. Så hvis du har en lille amatørbadmingtonspillere i maven, skriv i tråden eller et PM. http://www.malmo.se/sportfritid/anlaggningar/racketanlaggningar.4.33aee30d103b8f15916800083129.html
Halløj Anders... Fandt du nogen at spille med? Nu hvor indendørs fodbold desværre ikke rigtig blev til noget (måske meget godt, min yderst beskedne formåen taget i betragtning) leder jeg efter nogen at spille noget badminton med. Evt. suppleret af noget tennis i sommer-perioden... Så hvis der er nogen der er friske, så sig endelig til... Frank.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er jeg jo ikke Anders, men svarer lige på vegne af ham..... Han er selv så heldig at befinde sig i Sydafrika de næste 2½-3 uger..... Nej, han har ikke fundet nogle at spille med...
Men han er da online så måske han reagere alligevel? Men er det ikke lige lovlig langt at tage for at finde en badminton partner? Jeg mener...AFRIKA?:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men han er da online så måske han reagere alligevel? Men er det ikke lige lovlig langt at tage for at finde en badminton partner? Jeg mener...AFRIKA?:rolleye:
Ja,... han er sgu online... gad vide om han længes hjem efter noget regn ?... Hvad mon han tænker på ?? tsk tsk.... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JEg bor også lige ved siden af den hal og det kunne faktisk være meget sjovt at spille. Så lad os da finde ud af noget.
Fino :th2: Så mangler vi bare at finde ud af hvornår :) Jeg havde forestillet mig noget i retning af 1 - 2 gange om ugen, helst på hverdags-aftener. Nu har jeg endnu ikke undersøgt, hvornår der er faste træningstider i hallen, så det spiller selvfølgelig også ind på, hvornår vi kan spille. :) Hvad siger du? Så kan Anders og en evt. 4. man jo støde til på en double, hvis der er interesse for det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fino :th2: Så mangler vi bare at finde ud af hvornår :) Jeg havde forestillet mig noget i retning af 1 - 2 gange om ugen, helst på hverdags-aftener. Nu har jeg endnu ikke undersøgt, hvornår der er faste træningstider i hallen, så det spiller selvfølgelig også ind på, hvornår vi kan spille. :) Hvad siger du? Så kan Anders og en evt. 4. man jo støde til på en double, hvis der er interesse for det...
Jeg skal gerne være 4. mand til en double, hvis det har interesse. Dog er jeg ligesom Anders ude at rejse - desværre ikke i Afrika, men må nøjes med Birmingham - men jeg er hjemme igen om 5 uger. Lige tidsnok til at komme i form til julemaden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg spiller også badminton i AURA' date=' godt nok på deres 1.hold som ligger i Elite div, men vil gerne hoppe ind, hvis I på et tidspunkt mangler en 4. mand (dame).[/quote'] Nu taler jeg jo kun for mig selv men tror du rammer pææææænt langt over nivauet for den motions træning som kommer igang her i januar. Eller det håber jeg du gør for ellers ryger jeg sq nok i svinget :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen, det gør da ikke noget, det er da altid sjovt at spille mod nogen som er bedre end en selv.. Det gør jeg jo til hver træning! Tilbuddet står stadig ved magt.. I kan bare sige til!
Siger du fordi du er den bedste:tongue2: Du må spille med hvis du spiller med bind for øjnene og begge hænder på ryggen. Har hørt man kan male billeder med munden. Mon man også kan spille badminton sådan:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Siger du fordi du er den bedste:tongue2: Du må spille med hvis du spiller med bind for øjnene og begge hænder på ryggen. Har hørt man kan male billeder med munden. Mon man også kan spille badminton sådan:rolleye:
Apropo ... Er du ved at være klar, BS? Jeg har dig mistænkt for at smugtræne :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare rolig! ingen smugtræning her. Skal lige have kærestens flytning over til mig overstået(15/1) så er jeg så godt som klar. Så skal jeg også lige have støvet træ ketcheren af :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

åss mig :) Jeg har spillet badminton i nogle år - for nogle år siden, og kunne godt tænke mig at være med (hvis der ender med ikke at kunne planlægges datoer på plads til 4 i en double, eller der generelt bare ender med at være ulige antal spille-ønskende :th2: ) Jeg har i øvrigt ikke noget imod at have en super-haj Pernille med på banen, det er jeg så vant til, somme tider er vilkårene ;) Mvh Jesper Brunholm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har dog kun spillet badminton på motionsplan, og kan da se på det hele at det virker som et niveau er på motionsplan :) Så vil jeg da også gerne deltage, der er måske fundet dage og tidspunkt hvor der kan spilles? Mvh Paw

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja så er jeg da endelig kommet afsted sammen med kæresten ud til aura hallen, og det var ganske anstrengende at skulle kaste sit korpus rundt på den måde. Derfor kunne det være sjovt med et andet par til at dele banen med;) Så hvis der er nogen der er med på en mixed double, så send en pm...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skal der lige gøres lidt igen. Spinner og jeg har spillet 1 gang om ugen den sidste mdr godt og vel. Men i længden bliver det lidt kedeligt at spille mod Spinner for han giver simpelthen ikke nok modstand. Jeg kan jo nærmest stå på samme plet på banen og se ham løbe rundt efter fjer bolden.:rolleyes: Så måske der var andre der ville med over så vi kunne lave lidt "partner bytte" :th2: Spinner og jeg har ingen faste dage men aftaler nærmest fra gang til gang. Ikke at vi SKAL spille en masse sammen hver gang men hvis det nu kunne passe sammen kunne det jo være hygsomt nok. Vi plejer at spille enten fra 20-21 eller 21-22. Den sene tid koster nemlig kun 50kr frem for 125/150 kr. Kom glad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu skal der lige gøres lidt igen. Spinner og jeg har spillet 1 gang om ugen den sidste mdr godt og vel. Men i længden bliver det lidt kedeligt at spille mod Spinner for han giver simpelthen ikke nok modstand. Jeg kan jo nærmest stå på samme plet på banen og se ham løbe rundt efter fjer bolden.:rolleyes: Så måske der var andre der ville med over så vi kunne lave lidt "partner bytte" :th2: Spinner og jeg har ingen faste dage men aftaler nærmest fra gang til gang. Ikke at vi SKAL spille en masse sammen hver gang men hvis det nu kunne passe sammen kunne det jo være hygsomt nok. Vi plejer at spille enten fra 20-21 eller 21-22. Den sene tid koster nemlig kun 50kr frem for 125/150 kr. Kom glad.
Er det ikke kun om mandagen det koster 50kr?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites